Raamatun sana ei muutu postattiin se mihin ketjuun hyvänsä.
Sana sanoo mitä sanoo ja sinä uskot sen jos haluat.
Litteän maan teoria
Re: Litteän maan teoria
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Nå, samahan se on täällä kuin Raamatussakin mutta tuossa Jesajan jakeessa kaikki tähdet eivät putoa
...m a a h a n... katsottiinpa jaetta Raamatusta tai tai täällä.foorumilla.
Itse asiassa jae kertoo että kaikki tähdet kylläkin putoavat, mutta ei kerrota että mihin ne putoavat eli eivät välttämättä ollenkaan maahan.
Koska ketjussa puhutaan litteästä.maasta, niin litteän maan kuvussa olevat tähdet toki loogisesti putoavat maahan koska eivät pääse sen reunankaan yli tai ohi putoamaan.
Aiemmin laitoin UT:n jakeita maahan putoavista tähdistä, mutta yksikään jae ei väitä että kaikki tähdet putoavat vaan yleensä tähdet eli tähtiä putoaa.
Matteuksen evankeliumi:
...tähdet putoavat taivaalta...
Markuksen evankeliumi:
...tähdet putoilevat taivaalta...
Ilmestyskirja:
...taivaan tähdet putosivat maahan...
Vivahde-ero mutta tosi kuin vesi...
Muistatteko minkälaista kohtelua ja lokaa päälleni sain kun kerroin siitä mitä olin nähvyt. Mutta kyllä paljastaisin uudelleen jos huomaisin jonkun uuden valheen.
Pajalstin valheita ja sain siitä niin rankan kokemuksen että ei tee mieli osallistua enää tällaiseen. (Paitsi jos tulee uutta kerrottavaa) Minulle on aivan samantekevää onko maapallo litteä vai pallo. Kautta historian on ollut pahoja ihmisiä, jotka haluavat tehdä Jummalan työn tyhjäksi ja "ieteen" nimessä pettää ihmisiä. Sitä tehdään tänäkin päivänä monella rintamalla.
Otan sen verran kantaa että minun mielestäni katoamispiste tarkoittaa sitä pistettä kun ihminen kävelee suoraa tietä pitkin niin hän etääntyessään pienenee koko ajan, kunnnes hän on niin kaukana että silmä ei kykyne enää erottamaan tai näkemään häntä.
Pajalstin valheita ja sain siitä niin rankan kokemuksen että ei tee mieli osallistua enää tällaiseen. (Paitsi jos tulee uutta kerrottavaa) Minulle on aivan samantekevää onko maapallo litteä vai pallo. Kautta historian on ollut pahoja ihmisiä, jotka haluavat tehdä Jummalan työn tyhjäksi ja "ieteen" nimessä pettää ihmisiä. Sitä tehdään tänäkin päivänä monella rintamalla.
Otan sen verran kantaa että minun mielestäni katoamispiste tarkoittaa sitä pistettä kun ihminen kävelee suoraa tietä pitkin niin hän etääntyessään pienenee koko ajan, kunnnes hän on niin kaukana että silmä ei kykyne enää erottamaan tai näkemään häntä.