EN TOSIAAN HALUA PAINOSTAA NYT KETÄÄN MILLÄÄN TAVALLA!!!! ENKÄ USKONUT TÄHÄN VIELÄ JOUTUVANI!!!
Mutta tuon ongelmani teille kullekin vapaaehtoisena, koska Nebula joka on pelastussanoman palvelimen toimittaja, siirtyi vuoden laskutusväleille, eikä minulla ole mitään mahdolisuutta selvitä tästä ilman apua. Olisin ehkä jotenkin puolivuotisesta maksusta selvinnyt, mutten tästä koko vuoden laskusta kerralla.
Olen rukoillut nyt 2 päivää miten tämä asia voisi mennä hyvin, koska keväällä jo sain tukea tässä Nebulan laskuaisassa koska tuloni eivät ole enää tätä nykyä kuin murheellisen pieni murto-osa siitä mitä olen ennemin ansainnut. Olen siis köyhyysrajalla elävä maan matonen

Aikoinaan vuosikausia maksoin Nebulan laskuja kerran vuodessa, eikä se ollut kuin ilo pelkästään. Nyt minulla ei yksinkertaisesti ole varaa tähän.
Mietin että jos meistä jokainen laittaisi hiukan vapaaehtoisesti. Itse en voi ottaa rahaa vastaan, koska olen Kelan ja sosiaaliavun varassa.
Ajattelin että jokainen voisi maksaa esim. Ollille, joka maksaisi laskun sitten. Jokainen halukas olisi yksityisviesteillä Olliin yhteydessä ja sopisi hänen kanssaan. Olisi tärkeää ettei kukaan tiedä paljonko kukin tai miten antaa. Pääasia että olette kaikki yhtä arvokkaita ilman pienintäkään eroa ainakaan taloudellisessa mielessä. Tämä on minulle äärimmäisen vastenmielistä ja vatsanikin on aivan kipeä kun olen murehtinut tätä asiaa.