TULE MUKAAN!
Tule mukaan maailman suurimpaan tapahtumaan!
Pääkohteena; Toisessa tulemuksessaan saapuva Jeesus Kristus, Yeshua Hamashiach Adonai!
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

Tapahtuma on ilmainen, mutta vaatimuksena usko ja uudelleensyntyminen Jeesuksessa Kristuksessa. Tämä on tapahtuma, josta kenenkään ei pidä jäädä pois, sillä siitä pois jääminen tulee olemaan pahin virheesi. Vielä on hetki aikaa, mutta Hän tulee pian, joten pidä kiirettä ja ala tutustua Jumalan Sanaan ja siihen evankeliumiin, mitä se julistaa.
TERVETULOA!
*************************************************************************************************************************
...tuollaista julistetta mielessäni suunnittelin, ehkä siinä oli muutakin mitä en enää muista ja myös sopivia raamatunkohtia, jossa Jeesus kehoittaa pelastukseen ja pyytää tulemaan luokseen.
Tuo näin raamiksi tuolle yölliselle ajatukselle, joka oli jatkumoa unesta josta en muista mitään. Suunnittelin tuota kuitenkin vielä hereilläkin siinä vuoteella ja tuo juliste oli suuri kuin nuo SIRKUKSEN mainokset. Sitten nukahdin takaisin sikeään uneen ...
Tämä on tänään minua kovin mietityttänyt ja ajattelin heittääkkin tämän Jarmolle graafisenalan ammattilaisena, haasteksi, tehdä tuollainen "Juliste", ja nostaa se meille kaikille esiin esim. tuonne päivittäistä sivustolle. Tuliko Jarmo liian paha? Jotenkin koen tämän tärkeäksi.