Pelastussanoma

 

Päivittäistä seurantaa



 
 
25.8.2019
 

Kahdeksas päivä, josta ei tiedä kuin yksin isä

Tässä tuolla meidän palstalla kirjoitellessa tuli mieleeni ajatus Matteus 24:35-36 jakeiden päivästä, josta ei tiedä kuin yksin isä, ei taivaan enkelit, eikä edes poika, että minkä pituinen se päivä on.

Tää on mua ennenkin puhuttanut, että kun Raamatun lopulla sanotaan Johanneksen ilmestyksen 20 luvussa jakeissa 7-9 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan, ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

Tuhatvuotiskausi on siis loppuun kulunut ja alkaa ns. 8. päivä, josta ei tiedä kuin yksin isä, jolloin taivas ja maa katoaa ja alkuaineet sulavat.

Jumalalle yksi päivä on tuhat vuotta ja päin vastoin, elikkä Jumala ei ole sidoksissa aikaan. Se siis voi olla mitä vaan.

Mutta kun puhutaan tuostakin asiasta, että kun saatana päästetään irti ja se alkaa villitsemään kansoja, niin ei sekään tapahtu tosta vaan yhdessä päivässä meidän aikaamme. Puhumattakaan, että heidän lukunsa on kuin meren hiekka ja he nousevat yli maan avaruuden ja lopulta piirittävät sen Pyhän Kaupungin jossa me silloin elämme. Elikkä tämä ajanjakso siitä hetkestä kun kaikki jumalattomat ihmiset herätetään ja saatana joukkioineen päästetään irti, jolloin he lähtevät villitsemään kaikkia kansoja, niin kyllä siihen hetki menee.

Lisäksi pitää muistaa, että kun kuolleet herätetään eloon ja maailma on tuhatvuotiskauden jäljiltä suurin piirtein samassa tilassa kuin se oli ennen vedenpaisumusta, niin ihmisten elinikä voi olla jopa sen 1000 tuotta.

Entäpä näiden varustautuminen? Ei sekään käy tosta vaan… mitä tuhatvuotiskaudella ihmisillä on ollut ja millä vehkeillä ne meinaa piirittää maailman, jos tuhatvuotiskaudella on kaikki aseetkin tuhottu. Niiden täytyy valjastaa teollisuutta, joka alkaa tekemään aseita… ei ihan pikku juttu.

Mutta kun otetaan huomioon vielä sekin seikka, että jumalattomuus tuottaa äärimmäistä pahuutta, niin tulee mieleen heti sellainenkin asia, että noiden kesken riitaisuus päättyy usein henkirikoksiin ja miten tällainen asia pitäisi sitten käsitellä siellä ajassa. Jumalan tuomiothan ovat jo annettu, joten ei siinä sinänsä mitään ole… he vain sitten kokoavat joukot ja koittavat tuhota Pyhän kaupungin.

Olettaa sopii siis, että tuhatvuotiskauden jälkeinen 8. päivä ei ole mikään lyhyt pätkä vaan, siitä kun jumalattomat herätetään, siihen pisteeseen, kun Jumala tuhoaa kaiken luodun, se voi olla pitkä ja raskas ”päivä”.

Siitä päivästä ei siis tiedä kuin yksin isä!

 

Takaisin