Pelastussanoma

 

Päivittäistä seurantaa



 
 
22.2.2018
 

Lopunajan viimeiset päivät alkavat – Bill Graham on kuollut

Lainaus Suomi24/profetiat:

Maurice Sklar ei ole Suomessa tunnettu saarnaaja, mutta Amerikassa on. Hän on alkujaan venäjänjuutalaista sukua oleva helluntailainen viulisti ja hengenmies, joka johtaa omia Maurice Sklar-seurakuntiaan Yhdysvalloissa. Hän on aiemmin toiminut yhteistyössä monien suurten saarnaajien kanssa, kuten Sid Rothin, Pat Robertsonin ja Kenneth Copelandin.

Sklar saa myös profetioita. Tässä profetiassa vuodelta 2009 hän sanoo saaneensa Jumalalta sanoman, että sitten kun sekä Oral Roberts että Billy Graham ovat kuolleet, alkavat lopun ajan viimeiset vuodet. Roberts on nyt jo kuollut ja Graham on 95-vuotias. ”He edustavat Jumalan viimeistä kutsua pelastuksen ja parantumisen valtakuntaan. Heidän jälkeensä Jumala pakottaa miljardit ihmissielut vihansa viinikuurnaan. Suuri ahdistus ja suuret herätykset alkavat”, Sklar profetoi.

http://www.mauricesklar.com/Teachings/The_Coming_Threats/the_coming_threats.html

Tässä on tulossa viimeinen kevät meille uudestisyntyneille, luulisin nyt erityisen vahvasti niin. Tässä konkretia täyttyy kun profetiat alkavat täyttyä, yksi toisensa jälkeen. Jännä kun Putinkin on kadoksissa ainakin julkisuudesta ja maailma huokaa kun suuri sivu kääntyy.

Tässä on enää vajaa kuukausi raamatulliseen vuoden vaihteeseen 18.3. paikkeille, joka on Jumalan kellon aikamerkki. Profetiat alkavat täyttyä!

 

Takaisin etusivulle

 
 
18.2.2018
 

Tiede taas kärsii tappioita Jumalan alkuperäiselle

Ammoista ajoista saakka, on Jumala opettanut ihmisen tekemään kaiken, minkä se osaa. Mutta sitten tuli ”minä itse” vaihe, TIEDE, jonka jälkiä ei enää pystytä edes korjaamaan.

Hygianiakin on yksi sellainen johon me luulimme olevamme voitolla, kunnes tuli sairaalabakteerit. Paljon tätä ennen luovuimme puuastioista, aloimme tehdä kemiallisia pesuaineita ja pidimme muoveja ja lasia paljon hygienisempina kuin jotain huokoista puuta, jonka hylkäsimme. Sehän vielä imee pesuaineitakin, joten se on varmaan kauhea bakteeripesäke. Näin me ajattelimme.

Kuitenkin on niin että ihan tavallinen suomalainen mänty on sairaalabakteerinkin kauhu.

Tiina Vainio-Kaila halusi selvittää asiaa väitöstyössään, miksi moni bakteeri kuolee puupinnalla. Selitys löytyy niin puun uuteaineista, ligniinistä kuin puun tuoksusta. Puu peittosi myös lasipinnan.

Niinpä, mihin olemme päätyneet? Siihen että voi voi kun ihminen on aina vaan tyhmä. Se minkä Jumala näytti meille jo kauan sitten, se on edelleen vain ylivoimaisen paras.

Tiedettä minä en ole koskaan arvostanut. Minusta se on peräti epäjumalan palvontaan verrattavissa, koska se palvelee ihmisviisautta, eikä Jumalaa.

Se minkä Jumala on antanut, se riittäköön.

En silti sulje pois mm. Antibiootteja, kunhan ne ovat harkittuja käytössä, eikä niin että joka ikiseen flunssaan niitä pitää antaa. Uskon että ihmisen DNA:n heikentyessä Jumala on sallinut ihmisen löytää näitä. Samoin kuin peruna, joka on aivan järkyttävän kauhea suonien tukkija, senkin Jumala salli vasta kun nälänhätä oli tappaa koko Irlannin, jolloin sinne Jumala antoi perunan syötäväksi, jossa oli paljon hiilihydraatteja, muttei ole oikein terveellinen.

https://lehti.tek.fi/tekniikka/manty-sairaalabakteerin-kauhu

 

Takaisin etusivulle

 
 
14.2.2018
 

Ajankohtaisempaa kuin osasin odottaa!

Viimeisten kuukausien tapahtumat on laittanut minut koville, kovemmalle kuin vuosiin ja olen joutunut kohtaamaan aikamoisia mörköjä ja oman periksi kaikessa antavan luonteeni. Olen kuitenkin ollut suht hiljaa ja odotellut Jumalalta merkkiä tai sitä sähköiskua joka pistää minut taas liikkeelle. Se tuli tässä muutamia päiviä sitten kahden unen muodossa.

Nyt kun olen joutunut miettimään aikani viimeaikaisia tapahtumia ja laitoin tänä iltana nukkumaan, niin jouduinkin Herran puhutteluun ja Hän pisti minut kirjoittamaan. Ei ole eka kerta!

Herra kohotti minulle Jeesuksen vertauskuvan ja sanoi että moni pahoittaa mielensä todella pahasti mutta kun sinulle on annettu ymmärtää pelastussanoman pohjimmainen tarkoitus, niin se kaikki mikä aiheuttaa kauhua, onkin vain pelastusta ja armoa.

Jeesus kertoi kylvämisestä vertauskuvia opetuslapsille, joissa pohjustukseksi hän mainitsi miten tärkeää on kylvää hyvään maahan koska vaikka siemen olisi kuinka hyvä, niin maaperä ei ehkä sittenkään ole siemenelle otollinen ja se kuihtuu pois tai linnut nokkivat siemenen jne.

No jos ajatellaan asiaa, niin kaikkina aikoina on seurakuntayhteydessä erilaisia maaperiä ja kaikilla samanlainen siemen, joka tulee kuulemisesta MUTTA kuitenkin VAIN Kristuksen sanan kautta, ei muun sanan tai sanoman.

Tuon jälkeen Jeesus kertoi opetuslapsille puhuvansa vain vertauskuvin koska on kahdenlaista kuulijaa ja Henki meissä puhuu sen mille hengetön ei ymmärrä vaikka kuinka kuuntelisi. Tämä on minun oma ajatukseni siitä ja siksi seuraava on erittäin merkityksellistä, nimittäin: Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa. Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.

Mutta kun laiho kasvoi yhdessä, niin pian luste tuli näkyviin ja nuo ihmettelivät että miten on mahdollista että samasta siemenestä kasvaa väärää viljaa, rikkaviljaa, joka on aivan viljan näköinen muttei kypsyttyään elonleikkuuseen asti, enää olekaan, vaan sen oli vihamies salaa istuttanut yöllä kenenkään huomaamatta.

Palvelijat kysyivät että kokoammeko viljan, johon isäntä sanoi että sitokaa ensin rikkavilja kimppuihin ja kootkaa sitten vasta oikea vilja, ettette samalla vahingossa kokoa lustetta mukaan.

Niinpä elonkorjuuaikaan luste joka annettiin kasvaa viljan mukana lähes loppuun saakka, erotettiin pois ja kerättiin kimppuihin.

Tämä on lohdullinen teko kun ymmärtää sanoman ja vertauskuvallisen tulkinnan, koska vertaus päättyy tähän, eikä luste enää jää lusteeksi, vaan se jauhetaan kaupungin ulkopuolella, kuin viini joka poljetaan ja sen mehu roiskuu 1600 vakomitan päähän. Kunnes se viini kypsyy ja sille annetaan uusi leili. Pelastus joka päättyy onnellisesti myös lusteelle, jonka vuoksi me vuodatamme nyt kyyneleitä.

Mitä kauemmin olen julistanut pelastussanomaa, sitä rakkaammaksi tämä tulee armossa, joka on mittaamattoman suuri ja millään muulla tavoin korvaamaton Golgatan veren vuodatus.

 

Takaisin etusivulle

 
 
3.2.2018
 

Alkaako tästä hetkestä nousta herätys Suomeen?

Sininen verikuu valaisi nimenomaan Inarissa täydellisenä ja miksi se oli juuri ”sininen verikuu”? Suomen väri! Herää kysymys, että oliko tuo superverikuu myös viimeinen merkki että aika on täysi ja nyt alkaa se kuukausi jossa loppu alkaisi. Sopisi hyvin päättyä tempaukseen keväällä, kesän kynnyksellä, kuten Laulujen laulussa asia ilmenee.

Erään kyseenalaisen julistajan profetian osa kuuluu näin:

….Minä näin, kuinka presidentti Sauli Niinistö valittiin uudelleen toiselle kaudelle johtamaan Suomen kansaa, koska Jumala on hänet siihen profeetallisesti asettanut. Hänen toisella kaudellaan tulee tapahtumaan voimakas Herran kohtaaminen, jonka johdosta hänen sydämensä palaa ilmiliekeissä Herran asioiden puolesta. Tämä asettaa kansaan voimakkaan halun palata Herran luo. Kuulin Herran sanovan: ”Lapsen syntymä on merkkinä uuden päivän aamunkoitosta Suomessa….

Kaiken huipuksi toin eilen esille tuossa olevan huomion yhtymäkohdan mahdolliseen Sauli Niinistön syntyvään lapseen ja googletin heti että koskahan sille on laskettu aika. Kuinka ollakaan se laskettu aika oli helmikuussa 2018 ja kopioin asian meidän keskutelupalstalle ilman seuraavaa tietoa…

ja tuo samainen profetia jatkuu…

…ja siitä, että laajennan ja kasvatan valtani kunniaa kansan keskuudessa. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu…

Ja samassa kun olin sen saanut kirjattua, ilmestyi lehdistöön iso uutinen: Sauli ja Jenni on saanut pojan!

Onko tämä kaikki sattumaa?

 

Takaisin etusivulle

 
 
25.1.2018
 

Raamattu ei ole vain yksilö, jossa on paljon sivuja, puuttuvia jakeita, kirjoitus- ja asiavirheitä

Mikäli me emme pidä Raamattua, sen kaikkia käännöksiä alkutekstistä lähtien sanomana meille Jumalalta, meidän pelastukseksemme Jeesuksessa Kristuksessa, niin me emme voi enää uskoa Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaankaan. Tämä johtuu siitä että jos me ajattelemme että Jumala on kaikkivaltias ja Raamattu on kertomus hänen pojastaan ja siinä on elämänviisauksia, historiaa, kaikenlaista Pyhää kirjoitusta kaikille meille, niin meidän on uskottava että Jumala kykenee suojelemaan Raamatun käännösvaiheet, kopiovaiheet ja latomavaiheet siten että Raamattu säilyy sellaisena että siinä on meille riittävästi.

Jos me alamme epäillä Raamattua ettei siinä ole kaikki keskeisetkään tarinat oikein ja siinä on selvästi paljon ihmisen lisäämiä jorinoita, niin me toisin sanoen emme enää luota Jumalaamme.

Raamattu on ehdoton auktoriteetti, jota minä en lähtisi missään muodossa kiistämään. Minä ottaisin askelen Jumalasta ylöspäin, jos minä sen tekisin.

On toki selvää että Raamatussa on paljon paikkoja jossa on pikkuvirheitä, niin kirjoitusvirheitä ja tahallisesti poisjätettyjä jakeita, joissa tämä sama ongelma ilmenee. Tekstien tahallisesti poisjättäjät vaan sotivat Jumalan sanan totuutta vastaan, eikä siinä juuri muuta tapahdu. Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja tuomio seuraa ylpeää palvelijaa.

Minä ajattelen jokaisesta epäkohdasta, jonka Raamatusta löydä, että antaapa ajan kulua ja katsotaan, koska evankeliumi on varsin helppo, jonka jo 5v lapsikin osaa. Jeesus Kristus kuoli puolestamme jotta me saisimme elää. Sen helpommaksi ei ole evankeliumia tehty, mutta Raamattu onkin monimutkaisempi ja asettaa haasteita, kynnyksiä ja siihen voi repiä itsensä pahoin jos sinulla ei ole lujaa uskoa. Minä panostan uskoon, en omaan järkeeni. Pyhä Henki on todistanut minulle, ettei minun tarvitse olla niin viisas että alkaisin horjuttaa Pyhää Sanaa vain koska minun täytyy todistaa jotain typerää itselleni. Jeesus Golgatalla ei siitä kummene!

Galattalaiskirjeessä mainittu lause ”vaikka enkeli Taivaasta tulis ja kertoisi jotain sitä vastaan minkä me olemme kertoneet” jne. on SUORA viittaus vuonna 612 tapahtuneeseen Mohammadin näkyyn, jossa muka Enkeli Gabriel toi tälle saatanallisen Koraanen peruskivet. Älkäämme siis tuhlatko aikaamme Raamatun dumaamiseen, vaan nostakaamme Jeesusta Kristusta ja julistakaamme häntä ja hänen tekojaan.

Älkää antako viisautenne viedä, vaan olkaa nöyriä, uskokaa Herran sanaa Raamatussa ja antakaa sen viedä, se ei ole eksyttäjän sanomaa koska se kertoo hyvästä paimenesta Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta. Amen!

 

Takaisin etusivulle

 
 
20.1.2018
 

Alkoiko USA:n hajoaminen nyt?

Alkaako USA:n hajoaminen tästä, koska se olisi ehdoton lopunaikojen alkamisen merkki.

USA on kuin Danielin lännen kauris päivänlaskun puolelta joka ilmojen halki kävi tuhoamassa hirmuvaltaa Meedopersiassa pitäneen yksisarvisen oinaan, Saddam Husseinin hallinnon. Tämä on Danielin jo aikoja sitten toteutunut profetia jolla on vielä toinen profetia lopunaikoina, NYT.

Tuo Danielin kaurishan kuvasi Aleksanteri suurta, joka silloin valloitti puoli maailmaa kuitenkaan ottamatta niitä kuitenkaan kokonaan itselleen. Samoin USA on tehnyt puolelle maailmaa.

Profetiassa tuo lännen kauris hajoaa neljään osaan muttei ulkopuolisista syistä, vaan sisäistä. Tätä peilikuvaa vasten itse olen kaavaillut USA:n hajoavan neljään osaan, Demokraattiseen pohjoisvaltioihin, Dixieland etelävaltioihin ja Alaska ja Hawaji irtoavat tästä kokonaan omilleen.

Näin ei koskaan kukaan uskoisi USA:n tekevän sen yltäkylläisen hyvinvoinnin vuoksi. Luulisi päin vastoin jonkun Mexicon ja Canadan haluavan liittyä mieluummin siihen. Mutta onneksi molemmilla on omat syynsä ollut pysytellä itsenäisinä. Alamäki on kyllä alkanut jo vuodesta 2008 alkaen, joten loppurytistyshän tässä on enää jäljellä.

 

Takaisin etusivulle

 
 
17.1.2018
 

Syntisyydestämme tuli tänään päähäni aihe kirjoittaa lisää

Tuossa Bitun kanssa Facebookissa höpöteltiin niitä näitä ja siinä hän sitten puhui ahdistuksesta, paniikkihäiriöistä ja mm. skitsofreniasta. No sitten minä aloin jälleen puhumaan näitä juttuja joita saan ylhäältä ymmärtää. Sanoin heti alkuun että meistä jokainen ihminen sairastuu elämänsä aikana jonkinasteiseen mielenterveydelliseen sairauteen. Meistä kukaan ei ole täysin terve mieleltään ja sen tekee synti, eikä synti meissä, vaan meihin vaikuttaen ympäristöstämme. Me synnymme synnin repimään maailmaan, jossa jokainen lähimmäinen jossain vaiheessa elämäänsä pahoinpitelee meitä tavalla tai toisella. Jo omat rakastavaiset vanhempamme sen aloittavat ja muut sitten jatkavat siitä. Vain Jeesus kykenisi elämään kanssamme pahoittamatta meitä, mutta siinäkin on se ongelma että Jeesus heijastaa Jumalan polttavaa totuutta ja me vahingoitumme siihen, kuten Raamattu sen osuvasti sanoo, me lankeamme ja kompastumme Herraamme Jeesukseen Kristukseen.

Me kannamme synnin taakkaa kollektiivisesti. Moni uskova katsoo kärsivää veljeään tai sisartaan nuhdellen itsekseen että voi tuotakin syntistä kun noin joutuu kärsimään. Hän ei kärsi vain omista synneistään olemalla sairas tai mieleltään järkkynyt, vaan hän kantaa häneen kohdistuneiden muiden ihmisten tekemien syntien taakkoja, joko suoraan tai perinnöllisesti sukupolvien päähän.

Meidän kuuluu vain taistella syntiä vastaan ja koettaa torjua se. Meidän tulee vastustaa syntiä, vaikkemme aina sitä voitakaan. Ja jos yhden synnin häviämme, me olemme kaikki synnit jo tehneet. Niin suora on Jumalan polttava totuus tässä, joten syntiin Jumalan oli tehtävä joku teko, jotta mikään liha voisi koskaan pelastua. Se teko oli Golgatan veri ja Jeesus Kristus! Tällä tavalla saapui armo keskuuteemme, joka ei syntiä kumarra, vaan se yksiselitteisesti voitti synnin ja sen tuomiovallan seurauksen, kuoleman.

Armo on siis synnistä erillinen asia, eikä siis synnin mitalla ja armolla ole keskenään mitään tekemistä missään mittapuussa. Ristin ryöväri sai sen kokea ensimmäisenä ja yhdessä sekunnissa tuo tili oli nollassa.

Syntisyytemme on siis eri taistelu missä armomme sijaitsee. Me olemme oksastettu Karitsan öljypuuhun, Israelin kansalaiseksi ja kristusruumiin jäseneksi, joten synti meissä ja me synnissä on lihan tappelussa keskenään mutta meidän sielumme ja henkemme riippuu kiinni armossa ikuisesti. Ja kun täydellisyys astuu maan päälle, niin me muutumme ja lihamme muuttuu ja tuo tappelu lakkaa ja saamme levon Jeesuksessa Kristuksessa.

 

Odottakaamme sitä hetkeä kun me muutumme ja kohtaamme Hänet pilvissä, jolloin lihan heikkoutemme lakkaa olemasta ja armo on silloin meidät kokonaan lunastanut lihaamme myöden.

 

Takaisin etusivulle

 
 
14.1.2018
 

Omerin laskentaa keväälle 2018

Muutama tiukka paikka näyttää tulevan keväällä Omerin laskentaan. Ohra ehkä niinkin ehtii ennen 18.3. ilmestyä Israelissa mutta sitten tiukkaa tekee se, että ehtiikö uuden kuun sirppi ennen 18.3. klo 18:00 jolloin vuorokausi vaihtuu 19. maaliskuuta, jolloin Omerin laskentaa joudutaan siirtämään viikolla eteenpäin, koska 3. Mooses 23. luvussa vaaditaan pääsiäissapatin jälkeisestä päivästä laskua.

Eräät ihmiset ajatteleavat pääsisäissapattia aina pääsiäiseksi mutta minä olen ajatellut sitä niin että pääsiäissapatti on aina lauantai. Nyt taas kun 18.3. olisi samalla sekä pääsiäinen että myös pääsiäissapatti, niin laskenta olisi erinaomaisesti Jumalan tahdonmukaista, koska olen huomannut että Jumala haluaa meidän olevan kaikken oikeassa, jotka häntä, Hänen poikaansa seuraavat. Huomasin sen siitä kun uskovat kiistelevät siitä, tuleeko Jeesus ennen ahdistuksen aikaa vai sen lopussa ja joku keksi vielä että keskellä. No sitten kun sain pelastussanoman profetian, niin ihastuksissani näin että Jumalan tahto oli että nuo kaikki ovat oikeassa, Jeesus tulee ennen ahdistusta, ahdistuksen keskellä ja lopussa. Näin kaikki olivat oikeassa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sitten muuta: Moni on kysellyt mun vointia koska olen ollut hiljaa enkä ole osallistunut. Sanon vaan että koen että sanomani on niin pitkälle kerrottu että en enää osaa sanoa mitään. Olen kysynyt Herralta että onko mitään sanottavaa ja Taivas tuntuu olevan hiljaa. En minä muuta kuin odotan vaan että maailmalla sattuu ja tapahtuu jotain josta voisi puhua.

No onhan näitä kaikkia tapahtumia Lauran presidentiksi valitsemisessa ja ehdokkaiden numerologiikkaakin, eikä ole sattumaa sekään että Lauran numero on 5 ja Paavo Väyrysen numero on 7. Tässä on asetelma kuin kristikunta tänään, toinen on Lauran Filadelfian, (5) armon seurakunta, joka lähtee ja toinen itseriittoinen täydellisen (7) Paavon seurakunta, Laodikean seurakunta joka jää.

Samoin olen nyt sanonut sen mitä vuosia olen kokenut että Finnair on/oli kantanut Suomen ristilippua peräsimessään aina. Se on riisunut ristin pois jo vuosia sitten mutta armo on edelleen sen perässä ja kulkee siihen päivään saakka kunnes Jumala ottaa sen pois. Silloin Finnair kokee historiansa ensimmäisen vakavan lento-onnettomuuden.

Samoin olen kokenut jo silloin 2014 kun MH-370 putosi mereen, se löytymisen merkkinä yhdessä Michael Schumaherin julkitulon kanssa olevan meille merkkinä. Tämä kaikki voisi tapahtua tänä keväänä, omerin laskennan aikana.

Nää on pikkuasioita joistaa koostuu sitten se isompi yhtälö jota voimme seurata. Paavo Väyrysestä saattaa vielä tulla hyvinkin Suomen presidentti, koska Laura katoaa ja sehän olisi mahtava asia kun julkisesti uskossa oleva presidenttiehdokas katoaa…  Suomi saa mahtavan herätyksen jolloin koko kansa herää ja alkaa kiinnostua niistä ihmisistä jotka lähti. Entiset pahat paimenet jäävät ja kukaan ei halua heiltä mitään, jolloin he joko nöyrtyvät ja kääntyvät tai sitten heissä syttyy ylpeydessään viha ja he paatuvat.

Koko Suomi jää ilman paimenta ja se on sen aika jolloin pohjoisesta nousee tuo tuntematon mies jolla on niin suuri Jumalann voitelu ettei sellaista ole kukaan koskaan nähnyt. Tuo mies hertättää kansassa toivon ja saa aikaan suurenmoisen koko maailmaa kattavan herätyksen, joka ei ole tv- media tai massatapahtumien kautta nouseva juttu, vaan suusta suuhun, sydämestä sydämeen siirtyvä herätys, jossa kadun kulmat täyttyvät ihmisistä jotka haluavat kuulla Jumalan sanaa hänen pojastaan Jeesuksesta jossa jokainen vois saada osallisuuden vielä vaikka armo näytti jo menneen ohi heiltä. Ihmiset tajuavat että armo on ja se on tarjolla vielä ja siksi he tahtovat siihen osallisiksi. Moni meidän omainen on hukassa ja he eivät tiedä eivätkä tunnusta Jeesusta vielä… Jumala kokoaa ja me voimme luottaa siihen… siksi on armo ja hyvä paimen johon voimme luottaa. Pelastussanoma on juuri niitä varten joille armo ei ole tullut heti eteen, vaan heidän piti päästä ensin kiertämään sitä. Siksi Herra on hyvä ja armollinen… me olemme rukoilleet omaistemme puolesta ja Herramme on kuullut sen. Herramme lähtee hakemaan rotkoista ja notkelmista nuo kadonneet lampaat ja tuo ne takaisin luoksemme.

 

Takaisin etusivulle

 
 

Takaisin etusivulle

 
 

Takaisin etusivulle

 
 
 
 
 

Arkisto

 
| 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |