Näky: pöytä, hebreassa tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa!
Näky: pöytä, hebreassa tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa!
Näin aamulla kummallisen näyn . Näin kaksi mattoa jotka aivan kuin vedettiin yhteen eli liitettiin yhteen.
Ps 23:5 Minä valmistan sinulle pöydän sinun vihollistesi silmien eteen...
Ison raamatun sanakirjasta katoin sanan pöytä niin se hebreaksi tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa.Vanhassa testamentissa kun pöytänä oli matto sen ympärille istuttiin aterioimaan jalat ristissä.Tavallisesti ihmiset söivät silloin näin.Vain ruhtinailla oli puupöydät.
Tuleeko kellään mitään ajatuksia tästä!
Tuli mieleen Maria joka vain kuunteli ja Jeesus sanoi että hän on valinnut hyvän osan. Voisko se tarkoittaa olette nyt tulleet kuuntelemaan minua jalkojeni juureen. Minä olen sinun ateriasi(Jeesus)
Ps 23:5 Minä valmistan sinulle pöydän sinun vihollistesi silmien eteen...
Ison raamatun sanakirjasta katoin sanan pöytä niin se hebreaksi tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa.Vanhassa testamentissa kun pöytänä oli matto sen ympärille istuttiin aterioimaan jalat ristissä.Tavallisesti ihmiset söivät silloin näin.Vain ruhtinailla oli puupöydät.
Tuleeko kellään mitään ajatuksia tästä!
Tuli mieleen Maria joka vain kuunteli ja Jeesus sanoi että hän on valinnut hyvän osan. Voisko se tarkoittaa olette nyt tulleet kuuntelemaan minua jalkojeni juureen. Minä olen sinun ateriasi(Jeesus)
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Re: Näky: pöytä, hebressa tarkoittaa nahkapeitto tai matto!
Hyvin tuon tulkitsit itse, jotain tuollaista minäkin voisin sen tarkoittavan. Kiitos lohduttavasta näystäsi, katso7.
Re: Näky: pöytä, hebreassa tarkoittaa nahkapeittoa tai mattoa!
Haulla: kuvia Jeesus on valmistanut pöydän.

Rohkaisevaa: Minä valmistan pöydän sinun vihollistesi silmien eteen.
Kun omassa perheessä tuntuu olevan se pahin vihollinen. Mies on päättänyt, että hän aikoo tuhota mun elämän, hän aikoo tehä kaikkensa jotta multa vietäisiin lapset.
Mutta mä luotan Jeesukseen, mitä pahaa voisi tapahtua kun Jeesus on turvana...
Kun omassa perheessä tuntuu olevan se pahin vihollinen. Mies on päättänyt, että hän aikoo tuhota mun elämän, hän aikoo tehä kaikkensa jotta multa vietäisiin lapset.
Mutta mä luotan Jeesukseen, mitä pahaa voisi tapahtua kun Jeesus on turvana...
Ihanaa nähdä taas sinua täällä, rakas siskoni, VainYksinJeesus!
Olen niin kaivannut sinua, sillä sinullakin on ollut niin paljon annettavaa, Jeesuksessa Kristuksessa!
Totisesti, ei ole meillä peljättävää, kun Jeesus on turvamme! Halleluja!
Amen.
Olen niin kaivannut sinua, sillä sinullakin on ollut niin paljon annettavaa, Jeesuksessa Kristuksessa!
Totisesti, ei ole meillä peljättävää, kun Jeesus on turvamme! Halleluja!
Amen.
Me varmaan kaikki rukoilemme ,voimalliset kukistamaan maahan linnoituksia.Rukollaan kaikki sisaren perheen puolesta.
Sisar eli ne matot oli erillään mut ne liitettiin yhteen.aivan kuin vertauskuva sinulle.jotain mikä oli erillään mutta Jeesus ne jälleen yhdistää.
Amen, katso7, tuota minäkin juuri rukoilin, että mies tulisi tässä tapauksessa uskoon ja miehen linnakket murrettaisiin voimallisesti maahan ja kahleet katkaistaisiin ja tätä kautta, pehe pelastuisi ja saisi uuden alun, todella, kuin nuo matot, yhteen liittäen.
Kiitos rukouksistanne. oon tänään saanut oikein tuntea Jeesuksen rakkautta, niin että itkenyt lähes koko päivän. Kyllä Hän tietää mitä kaikkea pahaa tuo mies on tehnyt ja mitä hän suunnittelee. Oon Herralle sanonut että viekööt mies vaikka lapset sitten tai aiheuttakoot sen mitä uhkailee, kunhan saan elää Jeesukselle täysin, koko sydämestä. Hänestä en luovu.
Mäkin täs 1.5kk sitten itkin päivittäin hyvin paljon jos ei ole kyennyt siihen 30v sisin on aika tukossa. Itkulla on hyvin syvä ja hoitava vaikutus. Jumalan tapa kohdata sisintämme ainakin minulle se sitä merkitsi. Kiitos Jeesus että VYS on saanut kokea sinun rakkauttasi ja hoitoasi!
Jatkamme rukouksia!
Ja tuo on niin totta katso7, mitä sanoit tuossa yläpuolellani!
Ja tuo on niin totta katso7, mitä sanoit tuossa yläpuolellani!