Näky; Lapsi ja Sormus
Näky; Lapsi ja Sormus
26.12.2016. Tapaninpäivä.
Shalom!
Näin aamulla heräillessäni kaksi kuvaa.
Ensin näin pienen lapsen istuvan maassa, mustat, pitkät housut jalassaan. Sitten näin kädet, jotka ojentautuivat lasta kohti ja vetivät nuo mustat housut lapselta pois... sitten oli hetken tauko, kunnes näin vielä toisen kuvan, jossa oli sydämen muotoinen, kaunis sormus, joka oli täynnä kirkkaita jalokiviä.
Ymmärsin tuon lapsen, Jumalan lapseksi, joka oli ehkä pyytänyt syntejään anteeksi, joista nuo mustat housut kertoivat. Jumala oli kuullut armossaan tuon pyynnön ja poisti tuon mustan vaatteen tuon ihmispoloisen yltä.
Tilalle ei tullut vielä uutta vaatetta, sillä ihmisen tulee tavoitella noita valkoisia vaatteita ylleen, Vanhurskautta, koska se ei ole meissä, vaan Vanhurskaus tulee Jumalalta.
Tuo sormus taas kertoo Rakkaudesta, jota Jumala osoittaa sen saajaa kohtaan.
Amen.
Olkaa Siunattuja Herrassa!
Shalom!
Näin aamulla heräillessäni kaksi kuvaa.
Ensin näin pienen lapsen istuvan maassa, mustat, pitkät housut jalassaan. Sitten näin kädet, jotka ojentautuivat lasta kohti ja vetivät nuo mustat housut lapselta pois... sitten oli hetken tauko, kunnes näin vielä toisen kuvan, jossa oli sydämen muotoinen, kaunis sormus, joka oli täynnä kirkkaita jalokiviä.
Ymmärsin tuon lapsen, Jumalan lapseksi, joka oli ehkä pyytänyt syntejään anteeksi, joista nuo mustat housut kertoivat. Jumala oli kuullut armossaan tuon pyynnön ja poisti tuon mustan vaatteen tuon ihmispoloisen yltä.
Tilalle ei tullut vielä uutta vaatetta, sillä ihmisen tulee tavoitella noita valkoisia vaatteita ylleen, Vanhurskautta, koska se ei ole meissä, vaan Vanhurskaus tulee Jumalalta.
Tuo sormus taas kertoo Rakkaudesta, jota Jumala osoittaa sen saajaa kohtaan.
Amen.
Olkaa Siunattuja Herrassa!
Re: Näky; Lapsi ja Sormus
"Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden ihmisen kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi" (Room 5:19). Yksin Kristuksen ristinkuolema on meidän toivomme. Hän ansaitsi ristillä syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen elämän jokaiselle. "Tämän mukaisesti me uskomme, opetamme ja tunnustamme vanhurskaudeksemme Jumalan edessä sen, että Jumala antaa meille synnit anteeksi sulasta armosta ilman mitään omia edeltäviä, nykyisiä tai jälkeenpäin tehtäviä tekojamme, ansioitamme tai arvollisuuttamme ja lahjoittaa meille, meidän hyväksemme lukien, Kristuksen kuuliaisuuden vanhurskauden; tämän kuuliaisuuden tähden meidät otetaan Jumalan armoon ja pidetään vanhurskaina."
Kukaan ei pysty itse edes riisumaan likaisia vaatteitaan, ei vapautumaan synneistään. Kuule, mitä Jumala sanoo Joosuan seisoessa avuttomana hänen edessään: "Riisukaa pois saastaiset vaatteet hänen yltään!" Ehkä sinäkin haluat avata sydämesi Jumalalle ja antaa hänen katsoa sinuun ja nähdä, millainen olet. Ehkä tahdot päästä kaikesta liasta, jota sinussa on. Jumala sanoo Raamatussa: "Jos me tunnustamme syntimme, hän on uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." Kun Jumala antaa kaiken anteeksi, niin silloin menneitä asioita ei enää ole syyttämässä meitä hänen edessään. Enkeli sanoi Joosualle: "Minä olen ottanut sinulta pois pahat tekosi ja puen sinut juhlavaatteisiin."
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Kiitos Sinetti kauniista näystäsi.
Luen tuota näkyä hieman eri lailla.
Lapsi kuvaa tulevaisuutta, jotakin odotettua/luvattua. Housujen pois ottamien kuvaa, mielestäni,tämän luvatun "paljastumista", esiin tulemista.
Tuo kuvaamasi sormus, sydämen muotoinen kuvaa rakkautta/ehkä avioliittoa, joka olisi tuo luvattu asia, = lapsi.
Mustat pitkät housut voivat myös kuvata esim. hautajaisvaatteita. Eli, voisi, ehkä, tarkoittaa hautajaiset ennen rakkautta/avioliittoa.
Minun mielestäni jollekin henkilökohtainen näky/profetia/vahvistus.
Selkeä näky.
Luen tuota näkyä hieman eri lailla.
Lapsi kuvaa tulevaisuutta, jotakin odotettua/luvattua. Housujen pois ottamien kuvaa, mielestäni,tämän luvatun "paljastumista", esiin tulemista.
Tuo kuvaamasi sormus, sydämen muotoinen kuvaa rakkautta/ehkä avioliittoa, joka olisi tuo luvattu asia, = lapsi.
Mustat pitkät housut voivat myös kuvata esim. hautajaisvaatteita. Eli, voisi, ehkä, tarkoittaa hautajaiset ennen rakkautta/avioliittoa.
Minun mielestäni jollekin henkilökohtainen näky/profetia/vahvistus.
Selkeä näky.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Jos tuo näky tarkoitti tuota mitä AO ymmärsi, niin tuon tähän nyt mitä tässä jokin aika sitten yöllä rukouksessa koin Herran puhuvan, koskien puolisoani... "Vielä vähän aikaa....hänet otetaan pois". Pyysin että saisin tuolle vahvistuksen että ymmärsin Herran puhuvan.
Varmaan tuon jälkeen näin yhtenä yönä unta, että olin omissa häissä. Tosin ne häät ei ollu siinä unessa ihan sellaiset mitä yleensä..enkä koskaan nää unta mistään häistä, etenkään omista kun en muutenkaan ajattele tämmöisiä. Pikemminkin olen kiittänyt Jeesusta, että en päässyt naimisiin tuon mieheni kanssa, vaikka silloin olinkin niin pettynyt kun mies petti lupauksensa avioliitosta. Nyt en edes enää toivo että menisimme naimisiin.
Tuo sana, että tämä kys. ihminen otetaan pois tuli nyt toisen kerran. En usko että on Jumalan tahto että Hänen omansa elää jumalattoman kanssa joka sen lisäksi pilkkaa Jeesusta.
Olin hetken aikaa ihastunut erääseen uskovaan ihmiseen, mutta en usko, että sekään on Jumalan tahtoa, että elän näin ja olen samaan aikaan toiseen ihastunut. Joten olen pyytänyt että Herra ottaa sellaiset tunteet pois. Olen valmis elämään vaikka loppuelämän yksin kunhan tämä loppuu mitä nyt joudun vielä kestämään...
Varmaan tuon jälkeen näin yhtenä yönä unta, että olin omissa häissä. Tosin ne häät ei ollu siinä unessa ihan sellaiset mitä yleensä..enkä koskaan nää unta mistään häistä, etenkään omista kun en muutenkaan ajattele tämmöisiä. Pikemminkin olen kiittänyt Jeesusta, että en päässyt naimisiin tuon mieheni kanssa, vaikka silloin olinkin niin pettynyt kun mies petti lupauksensa avioliitosta. Nyt en edes enää toivo että menisimme naimisiin.
Tuo sana, että tämä kys. ihminen otetaan pois tuli nyt toisen kerran. En usko että on Jumalan tahto että Hänen omansa elää jumalattoman kanssa joka sen lisäksi pilkkaa Jeesusta.
Olin hetken aikaa ihastunut erääseen uskovaan ihmiseen, mutta en usko, että sekään on Jumalan tahtoa, että elän näin ja olen samaan aikaan toiseen ihastunut. Joten olen pyytänyt että Herra ottaa sellaiset tunteet pois. Olen valmis elämään vaikka loppuelämän yksin kunhan tämä loppuu mitä nyt joudun vielä kestämään...
Viimeksi muokannut VainYksinJeesus, 26 Joulu 2016, 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tiedä mitä tulee tapahtumaan tässä meidän perheessä...oon vaan luovuttanut ihan täysin, Jeesus näkee ja kuulee.
Näin eilen illalla, kun olin nukuttamsssa poikaani lyhyen unen. Unessa näytettiin synnytyssali, jossa oli synnytys käynnissä. Hoitaja tai lääkäri viittasi kädellä läheisen pöydän suuntaan, että nyt tarvittaisiin noita. Pöydällä oli erilaisia välineitä, joilla autetaan lasta ulos syntymään, sitten uni loppui.
1.Joh
3:1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3:3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
1.Joh
3:1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3:3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.