Näky; Kärsivä Jeesus
Re: Näky; Kärsivä Jeesus
Onko tuohon lammas-vuohi istumapaikkaan nyt sitten sopiva sananlasku, joka itsensä ylentää.. 

Nää ym. asiat on varmaan yks syy miks täällä pelastussanoma yms. netissä tulee hilluttua enemmän. Ja on kyllä kiva kun voi täällä jakaa ajatuksia. Salomen istumapaikka logiikka iskee muhun, koen että lähes koko elämän oon tehnyt vähä niin kuin sinä ton istumapaikka jutun kanssa. Kaippa se on sellainen juttu minkä Isä istuttanut minuunkin.
Toden sanoakseni, niin mäkin vähän oon ajatellut.
Täytyy vaan nöyrästi istua siellä vuohien puolella.
Uskovat ystävät ja seurakunta ovat tulleet tosi tärkeiksi. Ja on tosi ihanaa nähdä vaikka kaupungilla ihmispaljoudessa
joku uskova. Oli aika hauskaa äidin kanssa sairaalassa käydessämme, kun istuinpaikkamme ohi kulki ihmisiä ja ainakin kolme
kertaa sanoin äidille, että tuokin on uskossa. Siitä tulee hyvälle mielelle.
En ole ollut kovin hyvässä kunnossa, enkä ole jaksanut täällä paljon kirjoitella, mutta joka päivä montakin kertaa käyn katsomassa onko täällä ketään. Jo se tieto, että joku on juuri kirjoittanut jotain, riittää.

Uskovat ystävät ja seurakunta ovat tulleet tosi tärkeiksi. Ja on tosi ihanaa nähdä vaikka kaupungilla ihmispaljoudessa
joku uskova. Oli aika hauskaa äidin kanssa sairaalassa käydessämme, kun istuinpaikkamme ohi kulki ihmisiä ja ainakin kolme
kertaa sanoin äidille, että tuokin on uskossa. Siitä tulee hyvälle mielelle.
En ole ollut kovin hyvässä kunnossa, enkä ole jaksanut täällä paljon kirjoitella, mutta joka päivä montakin kertaa käyn katsomassa onko täällä ketään. Jo se tieto, että joku on juuri kirjoittanut jotain, riittää.

Tuo oli osuvasti sanottu Pigeon:
Niinkuin Samulikin tuolla totesi, että siksi me pyörimme täällä!
Ihan samoja tuntemuksia minullakin!mitä enemmän luen Sanaa ja ajattelen sen kautta..sen vähemmän minulla on keskustelukumppaneita!
Koska muut haluu keskustella asioista ja ratkaista ongelmia ilman Jeesusta.![]()
Mutta olen ajatellut myös, että valitettavasti en pysty auttamaan siinä.. jos haluat minun mielipiteeni, niin sitten siihen vain kuuluu Jeesus.
Toki sosiaalinen elämä on hiljentynyt, mutta toisaalta toinen "maailma" on auennut!
Niinkuin Samulikin tuolla totesi, että siksi me pyörimme täällä!
Siksi me pyörimme täällä!
Täällä on reilusti vähemmän kommentteja ja osallistujia, kuin facebookissa, mutta(vaikka moni siellä onkin minun läheisiä ystäviä ja kavereita) niin pakko myöntää, että keskustelut täällä ovat huomattavasti mielenkiintoisempia!
Vähemmän on enemmän!

Täällä on reilusti vähemmän kommentteja ja osallistujia, kuin facebookissa, mutta(vaikka moni siellä onkin minun läheisiä ystäviä ja kavereita) niin pakko myöntää, että keskustelut täällä ovat huomattavasti mielenkiintoisempia!
Vähemmän on enemmän!

No, kun tähän hillumiseen pääsitte, täytynee myöntää, että tänä iltana tuli kumma ikävä ja odotus ja se ei liittynyt vain Jeesukseen, vaan teihin kaikkiin täällä. Sanoin Herralle että tule pian , että pääsemme yhteen koko perhe, sillä minulla on teitä kaikkia ikävä ja joka päivä .... 

Se olisi paras joululahja tänä vuonna! 

Tänään, kun olin rukouksessa, sain taas nähdä, tuon aloituksessa olevan kuvan kaltaisen näyn, jossa Jeesus on kärsivänä ristillä.
Hän on meidän PÄÄASIAMME, ja HÄNEN SANOMANSA!
Hän on meidän PÄÄASIAMME, ja HÄNEN SANOMANSA!
Katsokaa Ristin Voittajaa!!! : https://www.youtube.com/watch?v=1tOnarwvogs
Te kaikki jotka pelkäätte, kaikki jotka itkette,
te kaikki jotka vaellatte ilman ystävää
Te kaikki jotka kaipaatte, kaikki jotka etsitte
Te lohdutuksen kerran saatte
ja valtakunnan vielä jaatte
Katsokaa ristin voittajaan, kasvoihin kaikkivaltiaan
Katsokaa häntä, joka kirkkautta loistaa
Katsokaa Herraan Jeesukseen,
katsokaa suureen rakkauteen
Katsokaa häntä, joka synnin vallan poistaa
Te kaikki jotka huokaatte, kaikki jotka uuvutte,
te kaikki jotka ette jaksa päätä kohottaa
Te kaikki joita kiusataan, kaikki joita vainotaan
Te oikeuden kerran saatte
Te kaikki jotka pelkäätte, kaikki jotka itkette,
te kaikki jotka vaellatte ilman ystävää
Te kaikki jotka kaipaatte, kaikki jotka etsitte
Te lohdutuksen kerran saatte
Te kaikki jotka huokaatte, kaikki jotka uuvutte,
te kaikki jotka ette jaksa päätä kohottaa
Te kaikki joita kiusataan, kaikki joita vainotaan
Te oikeuden kerran saatte
Nyt voisi olla meille kaikille paikallaan; Vuorisaarna: https://www.youtube.com/watch?v=OmnPlu4YGe0
Tuon videon alussa kehoitettiin, että Vuorisaarna, olisi hyvä lukea joka päivä ja totta se varmasti onkin, sillä siinä on kiteytettynä kaikki se tarpeellinen ja oleellinen, joihin meidän tulisi kiinnittää huomiomme elämässämme.
Yritän tässä maanantaille järjestellä samalla rukous hetkeä, joka kotonani vietetään. Motivaatio on vain kadoksissa, ollut jo jonkun aikaa. Mutta periksi en anna, ne pidetään, sillä tiedän että vihtis yrittää laittaa vastaan ja se tieto antaa taas itselle lisää puhtia.
Ruokus ja Siunaus: https://www.youtube.com/watch?v=8rJ4W9Rmf2A
Peitetyt kyyneleet: https://www.youtube.com/watch?v=zoeuJ-VIqr8