Näky; Valkopukuinen kirkkaudessaan
Näky; Valkopukuinen kirkkaudessaan
2.12.2016. Näky; Valkopukuinen kirkkaudessaan
Shalom!
Tänä aamuna kun olin aloittamassa rukous hetkeäni, näin kuvan, jossa ensin tuli valtava kirkkaus ja kohta, sain nähdä Valkopukuisen, lasketuvan, tuossa kirkkaudessaan, tänne alas, pimeyteen …
Tule Herra Jeesus, tule! Maranata!
Herran Siunausta ja Rauhaa kanssanne!
Shalom!
Tänä aamuna kun olin aloittamassa rukous hetkeäni, näin kuvan, jossa ensin tuli valtava kirkkaus ja kohta, sain nähdä Valkopukuisen, lasketuvan, tuossa kirkkaudessaan, tänne alas, pimeyteen …
Tule Herra Jeesus, tule! Maranata!
Herran Siunausta ja Rauhaa kanssanne!
Re: Näky; Valkopukuinen kirkkaudessaan
Joh. 1:1 sanoo: ”Sana oli Jumala.” Joh. 1:14 mukaan: ”Sana tuli lihaksi.” Tämä osoittaa selvästi, että Jeesus on Jumala ihmisen muodossa. Opetuslapsi Tuomas huudahti Jeesukselle: ”Minun Herrani ja Jumalani!” (Joh. 20:28). Jeesus ei oikaise hänen sanojaan. Apostoli Paavali kuvailee häntä: ”– – suuren Jumalan ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden ilmestymistä” (Tiit. 2:13). Apostoli Pietari sanoo samaa: ”– – Jumalamme ja Vapauttajamme Jeesus Kristus” (2. Piet. 1:1). Heprealaiskirjeessä (Hepr. 1:8) Isä Jumala todistaa Jeesuksen todellisesta henkilöllisyydestä: ”Mutta Pojastaan hän sanoo: - Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.” Vanhan testamentin profetiat Kristuksesta julistavat hänen jumaluuttaan: ”Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas” (Jes. 9:5).
Hmmm... onko Aamulehdessä meille, joku viesti?
yritin siis kirjoittaa tälle aamulle!

yritin siis kirjoittaa tälle aamulle!

Voi Kiitos Jeesus!!!!
Kun avasin tuon videon, kuunnellakseni, mitä sen takana on, valtava hymy levisi kasvoilleni, tämän lempivirren edessä. Aloin laulaa mukana, kiittäen Herraa, mutta ei siitä liiemmin mitään tullut, sillä kiitokseni nousivat vuolaina kyynelinä.
Tämä aivan kuin mursi jonkin tuskaisen padon sisältäni.
Kiitos, Rakas Pigeon, toit todella lohtua tähän aamuun, Herra varmasti johdatti sinut siihen.... kirjoittelen tässä silmät kyynelissä ... kiitos ..
Kun avasin tuon videon, kuunnellakseni, mitä sen takana on, valtava hymy levisi kasvoilleni, tämän lempivirren edessä. Aloin laulaa mukana, kiittäen Herraa, mutta ei siitä liiemmin mitään tullut, sillä kiitokseni nousivat vuolaina kyynelinä.
Tämä aivan kuin mursi jonkin tuskaisen padon sisältäni.
Kiitos, Rakas Pigeon, toit todella lohtua tähän aamuun, Herra varmasti johdatti sinut siihen.... kirjoittelen tässä silmät kyynelissä ... kiitos ..
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Joulu 2016, 09:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos ja Kunnia meidän Herrallemme Jeesukselle Kristukselle, että Hän on täällä meidän kanssamme!
Oi, Herra, suo henkesi valo ja puhdas sydän. Kruunaa meidät armolla ja tee meidät kauniiksi. Vahvista meidät totuudessa.
Virsi 401 Oi, Herra, henkes valo suo...
Oi, Herra, suo henkesi valo ja puhdas sydän. Kruunaa meidät armolla ja tee meidät kauniiksi. Vahvista meidät totuudessa.
Virsi 401 Oi, Herra, henkes valo suo...
Kiitos Jeesukselle. Hän on täällä tänäänkin meitä johdattamassa.
Herra tule PIAN!!! En jaksa enää hetkeäkään .... 

Virsi 401
1. Oi Herra, Henkes valo suo
ja minuun puhdas sydän luo,
armolla kruunaa, kaunista
ja totuudessa vahvista.
2. Sinua kaipaan vieraaksi,
ikävöin lohdutukseksi.
Käy sydämeeni voimassa,
rakkautesi lahjoita.
3. Nimesi suurta kunniaa
suo elämäni kirkastaa.
Varjele kiusauksissa,
siteistä synnin irrota.
4. Taistele, Herra, kanssani,
vahvista heikko uskoni.
Suo luja toivo, kestävyys,
pyhien kärsivällisyys.
5. Pois auta teitä turhilta,
autuuden tielle ojenna
ja saata viimein taivaaseen,
iloosi iankaikkiseen.
1. Oi Herra, Henkes valo suo
ja minuun puhdas sydän luo,
armolla kruunaa, kaunista
ja totuudessa vahvista.
2. Sinua kaipaan vieraaksi,
ikävöin lohdutukseksi.
Käy sydämeeni voimassa,
rakkautesi lahjoita.
3. Nimesi suurta kunniaa
suo elämäni kirkastaa.
Varjele kiusauksissa,
siteistä synnin irrota.
4. Taistele, Herra, kanssani,
vahvista heikko uskoni.
Suo luja toivo, kestävyys,
pyhien kärsivällisyys.
5. Pois auta teitä turhilta,
autuuden tielle ojenna
ja saata viimein taivaaseen,
iloosi iankaikkiseen.
PSALMIT 16
1. Daavidin laulu. Varjele minua, Jumala, sillä sinuun minä turvaan.
2. Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Herrani, paitsi sinua ei ole minulla mitään hyvää";
3. ja pyhille, jotka maassa ovat: "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni".
4. Monta tuskaa on niillä, jotka ottavat vieraan jumalan; minä en uhraa niille verta juomauhriksi enkä päästä huulilleni niiden nimiä.
5. Herra on minun pelto- ja malja-osani; sinä hoidat minun arpani.
6. Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
7. Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.
8. Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.
9. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
10. Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.
11. Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.
Hiljenen ja jättäydyn täältä, Sinun läsnäoloosi ......
1. Daavidin laulu. Varjele minua, Jumala, sillä sinuun minä turvaan.
2. Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Herrani, paitsi sinua ei ole minulla mitään hyvää";
3. ja pyhille, jotka maassa ovat: "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni".
4. Monta tuskaa on niillä, jotka ottavat vieraan jumalan; minä en uhraa niille verta juomauhriksi enkä päästä huulilleni niiden nimiä.
5. Herra on minun pelto- ja malja-osani; sinä hoidat minun arpani.
6. Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
7. Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.
8. Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.
9. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
10. Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.
11. Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.
Hiljenen ja jättäydyn täältä, Sinun läsnäoloosi ......
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Joulu 2016, 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jos jollakin teistä on sata lammasta ja yksi niistä katoaa autiomaahan, niin totta kai hän jättää ne yhdeksänkymmentäyhdeksän, lähtee sen kadonneen perään ja etsii, kunnes löytää sen
Kun hän löytää lampaansa, hän nostaa sen iloiten hartioilleen ja kotiin tultuaan hän kutsuu ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa kanssani! Minä löysin lampaani, joka oli kadoksissa.'
Minä sanon teille: näin on taivaassakin. Yhdestä syntisestä, joka kääntyy, iloitaan siellä enemmän kuin yhdeksästäkymmenestäyhdeksästä hurskaasta, jotka eivät ole parannuksen tarpeessa.
En minkään jaksa enää hetkeäkään voi kuinka musertunut olin sisimässäni tuosta eilisesta kiistelystä.kiitos .ja että olin niin vauva että menin siihen mukaan enkä jättänyt asiaa Vapahtajalle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Aamen.
aamen aloitukselle. näin samankaltaisen näyn, kuin sinäkin tässä joku aika sitten. katsoin taivasta ja siihen tuli sellainen valoaukko, josta maata kohden laskeutui valoa ympäröivä valkoinen hahmo.
Tuo näkyni valkopukuinen, laskeutui, kuin tuolla ensimmäisessä kuvassa. Tuo kuva on hyvin samankaltainen kuin näkyni, mutta näyssä oli vielä enemmän valoa.