Näin unta viime yönä tai ehkä se oli jo miltei aamua, että olin jossain kylässä ja ehkä asustelin siellä. Oli kesä ja mökkiläisiäkin saapui naapuriin. Kylässä vallitsi sellainen talkoo henki. Seisoin jonkin talon edessä, kun huomasin, että taivas alkoi muuttua kummalliseksi. Seurasin sitä, kun se vaihtoi muotoaan ja kohta näin metsän reunassa, melkein alastoman Jeesuksen. Hän oli paljon korkeampi kuin yksikään puu. Hän seisoi talon vasemmalla puolella. Minä iloitsin Hänet nähdessään ja huusin Hänen nimeään: Jeesus!
Sitten aloin kuulla hiljaista puhetta, mutta se ei ollut Suomea vaan ilmeiseti Hebreaa, kuulin kuinka Jeesus hiljaa puhui. Hän varmaankin rukoili, omalla kielellään, jota en ymmärtänyt. Huusin Hänen nimeään uudelleen: Yeshua Hamashiach!
Sitten Jeesus siirtyi talon oikealle puolelle seisomaan ja oli aivan hiljaa.
Itseasiassa, oli vielä yksi omituinen asia, mitä Jeesus teki. Kun Hän oli siirtynyt tuolle oikealle puolelle ja oli siinä jonkin aikaa hiljaa, Hän meni vielä talon oikeassa nurkassa olevaan sadevesi rännin alle seisomaan, en muista tuliko siinä hetkessä vettä. Tuo oli niin omitusta että en halunnut huomioida sitä. Mutta kyllä silläkin voi olla merkityksensä, ehkä puhditautumisesta tai kasteesta kertoen, mutta tuon jälkeen Jeesusta ei enää näytetty.
Sitten uni jatkui, ilman Jeesusta. Minun piti puhdistaa jostakin kärrystä marjat, se annettiin minun tehtäväkseni, jotka olivat paljon roskan ja erilaisten ötököiden peitossa. Päätin kuljettaa kärryn talon nurkalle ja putsata marjat siellä. Sitten ne muuttuivatkin vaatteiksi ja huomasin että minun on helpompi ottaa vain vaate kerrallaan ja ravistella ne ja näin aloin tekemään... sitten uneni loppui.
Kun olin siinä hereillä näin vielä kuvan, jossa näytettiin muurin päällä olevaa ihmistä, joka kantoi ristiä, tuo kuva oli kuin varjokuva, enkä nähnyt mitään yksityiskohtia.
Tuosta unestani ihmettelin sitä, miksi Jeesus oli niin vähä pukeinen? Tässä meille mietittävää tähän päivään ja hetkeen.
Siunausta teidän kaikkien päivään!