Veikko Flink

Keskustelua ajankohtaisista uutisista.
Rutger
Site Admin

Re: Veikko Flink

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Näkymätön Ninni kirjoitti: ↑Eilen, 12:22 Näin on ja surullista tässä on se miten valhe sotketaan "söpöön" puheeseen:

Näin Pasi "söpöilee" voi hellan lettas sentään:
Hyvä alku nyt olisi perua Nikea kirkolliskokouksen päätökset ja tunnustaa kirkon historiassa tehdyt teologiset virheet: kirkko teki Jeesuksesta Jumalan. Kirkon pitäisi palata historiallisen Jeesuksen yksinkertaiseen sanomaan: Usko yhteen Jumalaan ja tee hyvää elämässäsi. Tämä toisi yhteen juutalaiset, kristityt ja muslimit. Olisimme silloin samaa perhettä ja mahtuisimme kaikki samaan Taivaaseen.

Uskontojen välinen kilpailu loppuisi ja loppuisi myös pahan puhuminen muista uskonnoista ja muista ihmisistä. Saataisiin aikaan todellinen rauha maailmaan ja alkaisi globaali välittäminen toisistamme. Talous ei olisi ykkösarvo maailmassa, vaan se alistettaisiin yhteisen elämän ja hyvinvoinnin alle. Turha tuotanto ja luonnonvarojen ylikulutus loppuisi kansainväliseen yhteistyöhön ja sosiaalitalouteen. Tämä on minun unelmani paremmasta maailmasta ja paremmasta tulevaisuudesta.
Herra Jeesus Kristus avaa näiden ihmisten silmät näkemään, korvat kuulemaan ja sydän ymmärtämään, että Sinä olet totinen Jumala ja sielujen pelastaja! Ilman Sinua meillä ei ole mitään!
🕊️🙏✝️🙏
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin