Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Todella surullista luettavaa.
Nyt jo yli 20 äitiä on seurannut Lindsay "Lilith" Clancyn esimerkkiä ja murhannut omat pienokaisensa. 😢
Sielunvihollinen rakastaa viattomien tuhoamista.
Sielunvihollisen joukoissa on aivan varta vasten väkevä demoni nimeltään Lilith tätä varten.
Sen erikoisala on viattomien murhaaminen.
Rukoussoturit ovat jo heti kättelyssä tunnistaneet tämän naispuolisen demonin joka on nyt lähetetty kiertueelle.
Yhdysvalloissa on rajoitettu vauvanmurhia (ns. abortteja) voimakkaasti laeilla Trumpin kausilla ja sielunvihollinen ei tykkää yhtään.
Siksipä on lähetetty liikkeelle tämä erittäin väkevä demoni jotta lapsiuhrien määrä ei putoaisi.

Jos sinulle on annettu rukoussoturin tehtävä ja jos olet puettuna Jumalan täyteen Sota-asuun, niin kutsun sinut lukija mukaan sotaan.
Tämä on konkreettinen sota hyvän ja pahan välillä.
Sitä käydään rukouksen voimalla.

Vihollisen targettipelaaja on tunnistettu. Nyt rukouksia Jeesuksen Kristuksen puoleen, jotta Hän lähettäisi Pyhän Henkensä odottaviin äiteihin, jo synnyttäneisiin äiteihin ja kaikkiin naisiin. Toki unohtamatta rukoilla Pyhää Henkeä kaikkiin ihmisiin, mutta tässä kyseisessä mittelössä murhat toteutetaan naisten käsien kautta.

Tämä kyseinen erittäin ilkeä entiteetti on myös mainittu Raamatussa. Et löydä sitä Suomeksi etkä Englanniksi mutta Hepreaksi löydät.

Isaiah 34:14 The wild beasts of the desert shall also meet with the wild beasts of the island, and the satyr shall cry to his fellow; the screech owl also shall rest there, and find for herself a place of rest.

Jes 34:14 Siellä erämaan ulvojat ja ulisijat yhtyvät, metsänpeikot toisiansa tapaavat. Siellä yksin öinen syöjätär saa rauhan ja löytää lepopaikan.

Tämä kirkujapöllö, suomennettuna syöjätär on Hepreaksi juurikin Lilith.

Rakas Jeesus, meidän Herramme ja Jumalamme, aseta väkevä suoja kaikkien lasten päälle. Suojele heidät niin kohdussa kuin kohdun ulkopuolellakin ja herätä nämä pienet jo varhain uskoon. Lähetä Pyhä Henki kaikkiin naisiin estämään naisten käyttö kaikkein puolustuskyvyttömimpiä kuviasi vastaan. Lähetä Pyhä Henki kaikkiin miehiin jotta kaikki tulisivat uskoon.
Pysäytä Lilith väkevällä kädelläsi. Lähetä se sinne kauas aavikolle missä se ei löydä uhreja. Vie siltä kaikki suostuttelun ja houkuttelun voima. Rakas Jeesus, Sinulle on annettu kaikki Valta ja Voima ja Kunnia. Auta meitä, alkaen pienimmistä kuvistasi aina vahvimpaan Sinulle kuuluvaan asti. Auta meitä. Nosta esiin valtava joukko rukoussotureita. Varusta meidät väkevästi. Kiitos.
Tätä rukoilemme Sinun Väkevässä Nimessäsi Yeshua Hamashiach, El Elyon, Jumala ja iankaikkinen Kuningas, Abba, Isä, Amen Amen 🙏 👑
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kiitos Herra Jeesus Kristus rakas Vapahtajamme, että Sinä olet Väkevämpi ja Voimakkaampi, kuin kaikki demonit yhteensä!

Kiitos että Sinä Herra Jeesus olet aina pienimpien ja heikoimpien puolella! Kiitos että Sinä näet nämä äidit ja lapset! Suojele ja Varjele heidät, Herra armahda heitä ja lähetä Pyhä Henkesi heidän suojaksensa!

🕊️🙏✝️🙏
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 07:56 Kiitos Herra Jeesus Kristus rakas Vapahtajamme, että Sinä olet Väkevämpi ja Voimakkaampi, kuin kaikki demonit yhteensä!

Kiitos että Sinä Herra Jeesus olet aina pienimpien ja heikoimpien puolella! Kiitos että Sinä näet nämä äidit ja lapset! Suojele ja Varjele heidät, Herra armahda heitä ja lähetä Pyhä Henkesi heidän suojaksensa!

🕊️🙏✝️🙏
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin