Lopunajat mediassa
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Re: Lopunajat mediassa
Nyt alkaa venäläis-suomalaiset julkkikset pähkäillä mahdollista venäjän Suomi-invaasiota:
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/ar ... 43024.html
Uutuuskirja: Huuhkajien ex-tähti Eremenko ylistää Putinia ja pohtii olosuhteita, milloin Venäjä voisi hyökätä Suomeen
Kun sanoma on kerran "USKALLETTU" ja sanottu julkisuudessa, niin siitä tabusta aletaan pian puhua enemmän ja tosissaan. Joku avasi nyt pandoranlippaan.
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/ar ... 43024.html
Uutuuskirja: Huuhkajien ex-tähti Eremenko ylistää Putinia ja pohtii olosuhteita, milloin Venäjä voisi hyökätä Suomeen
Kun sanoma on kerran "USKALLETTU" ja sanottu julkisuudessa, niin siitä tabusta aletaan pian puhua enemmän ja tosissaan. Joku avasi nyt pandoranlippaan.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Aika samoilla linjoilla Eremenkon kanssa. Luulen että ihmiset ovat jossain määrin kyllä silmät auki, mutta se joka vetelee median lankoja käsissä päättää mitä niissä julkaistaan, eikä esimekiksi tämän kaltaista materiaalia siellä juurikaan näy. Suomea kansaa on yritetty pelotella naton syliin jo aika kauan mutta edelleen suurin osa suomalaisista ymmärtää, että se tuo vain vaikeuksia. Joten spekuloin, että Suomi tulee liittymään natoon tavalla tai toisella ennen kuin/niihin aikoihin kun itänaapurimme tulevat miehittämään meidän alueita.
Otsikko Maikkarin sivuilla: "Lundissa odotetaan paavia “kuin Justin Bieberiä"
(videoa/juttua en katsonut/lukenut, vain otsikko pisti silmään)
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... ia/6142394
ODOTTAAKO KUKAAN ENÄÄ JEESUSTA!?!
(videoa/juttua en katsonut/lukenut, vain otsikko pisti silmään)
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... ia/6142394
ODOTTAAKO KUKAAN ENÄÄ JEESUSTA!?!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Nyt epäilee jo Suomen Suojelupoliisi, joka ei olekaan ihan turha epäilijä:
Supo epäilee, että Suomesta ostettuja kiinteistöjä saatetaan käyttää venäläisten tunnuksettomien joukkojen majapaikkoina. Vastaavia joukkoja, "vihreitä miehiä" nähtiin Ukrainan kriisin aikaan Krimillä, kun Venäjä otti alueen haltuunsa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016103 ... 6_uu.shtml
Supo epäilee, että Suomesta ostettuja kiinteistöjä saatetaan käyttää venäläisten tunnuksettomien joukkojen majapaikkoina. Vastaavia joukkoja, "vihreitä miehiä" nähtiin Ukrainan kriisin aikaan Krimillä, kun Venäjä otti alueen haltuunsa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016103 ... 6_uu.shtml
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Iltasanomissa asiasta isompi juttu: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 43463.html
Lehden mukaan supo on toimittanut eduskunnan hallintovaliokunnalle lausunnon, jossa todetaan, että jatkuvasti havaitaan toimia, joilla valmistaudutaan kriisitilanteessa vaikuttamiseen.
Kriisitilanteessa vieras valtio voisi supon mukaan hyödyntää kiinteistöjen rakennelmia esimerkiksi liikenneväylien sulkemisessa tai tunnuksettomien joukkojen majoittamisessa.
Lehden mukaan lausunnon asiayhteydestä selviää, että supo tarkoittaa Venäjän Suomessa tekemiä maakauppoja.
Asia liittyy eduskunnan hallintovaliokunnan viime viikolla antamaan lausuntoon hallituksen ulko- ja turvallisuuspoliittisesta selonteosta, joka julkistettiin kesäkuussa.
Hallintovaliokunta kuuli ennen lausuntoaan 30 turvallisuusalan asiantuntijaa ja sai 16 kirjallista lausunto. Kuultavana oli esimerkiksi maan korkein poliisijohto supon päällikkö Seppo Pelttari mukaan lukien.
Eduskunnan valiokuntien saamat asiantuntijalausunnot eivät ole julkisia.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Sit yks mikä minua rassaa mediassa, on että miksi ihmeessä lehdet pullistuvat aivan ääriään täyteen spekulaatioita siitä, mitä kukin tienaa, joka vuosi kun verotiedot julkaistaan? Mulle ei millään mahdu päähän, ketä kiinnostaa jonkun toisen tulot!!!
Niinpä... Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään tulot. En tosiaan ymmärrä miksi niitä pitää vatvoa vuodesta toiseen. Surullista kyllä... mieheni on niistä aina hyvin kiinnostunut. Herra armahda!
Ja tosiaan nuo venäläisten tonttikaupat mietitytti minua jo silloin kun niistä alettiin vuosia takaperin puhua... Merkillistä ettei tätäkään ymmärretty silloin.
Ja tosiaan nuo venäläisten tonttikaupat mietitytti minua jo silloin kun niistä alettiin vuosia takaperin puhua... Merkillistä ettei tätäkään ymmärretty silloin.
Superkuu mollottaa taivaalla parin viikon päästä - lähimpänä koskaan sitten 1948: http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... 48/6146970
Paluu Israeliin
Tuskin kukaan uskalsi ennen toista maailmansotaa uskoa, että Jesajan kirjan ennustukset valitun kansan palaamisesta Luvattuun maahan toteutuisivat kirjaimellisesti niin kuin ne olivat toteutuneet pakkosiirtolaisuuden päättyessä (ks. esim Jes 60:4-5). Näin kuitenkin kävi. Israel sai itsenäisyyden v. 1948 ja juutalaisvaltio on pysytellyt sitkeästi maailmankartalla huolimatta lukuisista yrityksistä pyyhkäistä se sieltä pois. Maailmankolkalla, jota pitävät hallussaan viha ja verityöt, asustaa tänä päivänä kansa, joka pitää itseään Jumalan valittuna kansana.
Tuskin kukaan uskalsi ennen toista maailmansotaa uskoa, että Jesajan kirjan ennustukset valitun kansan palaamisesta Luvattuun maahan toteutuisivat kirjaimellisesti niin kuin ne olivat toteutuneet pakkosiirtolaisuuden päättyessä (ks. esim Jes 60:4-5). Näin kuitenkin kävi. Israel sai itsenäisyyden v. 1948 ja juutalaisvaltio on pysytellyt sitkeästi maailmankartalla huolimatta lukuisista yrityksistä pyyhkäistä se sieltä pois. Maailmankolkalla, jota pitävät hallussaan viha ja verityöt, asustaa tänä päivänä kansa, joka pitää itseään Jumalan valittuna kansana.
Jesaja:
2:1 Sana, jonka Jesaja, Aamoksen poika, näki Juudasta ja Jerusalemista.
2:2 Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne.
2:3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana."
2:4 Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
2:5 Jaakobin heimo, tulkaa, vaeltakaamme Herran valkeudessa
2:1 Sana, jonka Jesaja, Aamoksen poika, näki Juudasta ja Jerusalemista.
2:2 Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne.
2:3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana."
2:4 Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
2:5 Jaakobin heimo, tulkaa, vaeltakaamme Herran valkeudessa
Ehkä tämä Jarmon uni Schumacherista etenee kohta...
- Rohkaisevia merkkejä on, ja rukoilemme päivittäin, että näkisimme niitä enemmän. En oikein voi sanoa enempää, jotta kunnioittaisin perheen yksityisyyttä R.Brawn
http://www.iltalehti.fi/formulat/201611 ... 0_fo.shtml
- Rohkaisevia merkkejä on, ja rukoilemme päivittäin, että näkisimme niitä enemmän. En oikein voi sanoa enempää, jotta kunnioittaisin perheen yksityisyyttä R.Brawn
http://www.iltalehti.fi/formulat/201611 ... 0_fo.shtml
Jumala vai ihminen päättää elämästä
Eutanasian laillistamista ruvetaan ajamaan Suomessa - ex-kansanedustaja: "Olisin suonut syöpään kuolleelle pojalleni tämän mahdollisuuden"
Lauantai 5.11.2016 klo 15.05 (päivitetty klo 18.08)
Viisi entistä kansanedustajaa alkaa tiistaina kerätä nimiä kansalaisaloitteeseen, joka tähtää eutanasian laillistamiseen.
Aloitteen takana on nimekäs tukijoukko.
Kansalaisaloite vaatii 50 000 allekirjoitusta.
Lääkäriliitto vastustaa eutanasiaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110 ... 3_uu.shtml
Eutanasian laillistamista ruvetaan ajamaan Suomessa - ex-kansanedustaja: "Olisin suonut syöpään kuolleelle pojalleni tämän mahdollisuuden"
Lauantai 5.11.2016 klo 15.05 (päivitetty klo 18.08)
Viisi entistä kansanedustajaa alkaa tiistaina kerätä nimiä kansalaisaloitteeseen, joka tähtää eutanasian laillistamiseen.
Aloitteen takana on nimekäs tukijoukko.
Kansalaisaloite vaatii 50 000 allekirjoitusta.
Lääkäriliitto vastustaa eutanasiaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110 ... 3_uu.shtml
Jotenkin tuli tästä mieleen, että nyt yritetään ajaa kaikki "modernin ajan" lait läpi perätysten. Kuulostaa aivan mediakampanjalta arvovaltiaisine äänitorvineen, Laittomuus lisääntyy.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Tuossa juuri toissailtana kun Rauno Helpin kanssa rukoiltiin puhelimessa Indonesian tilanteen vuoksi, niin minä ainakin näin tämän kaiken näynomaisena näkynä sillä tavalla että ääri-islamissa toteutuu ilemstyskirjan neljännen pedon tunnusmerkit "se murskaa ja talloo kaiken alleen" jota länsikristillinen suvaitsevuuskirkko hännystelee juopuneena irstaiden edesottamustensa kanssa, joita ovat homoavioliitot, ekumenia, synnin katumattomuus ja muu luopumus. Se asettuu ikään kuin pedon selkään, tuo irstaiden ajatustensa malja kädessään ja lopulta täyden vallan saatuaan tuo peto raatelee koko naisen riekaleiksi.
Onneksi ei tarvitse olla näkemässä ainakaan tässä nykyisessä lihallisessa olomuodossa tätä kauheutta.
Onneksi ei tarvitse olla näkemässä ainakaan tässä nykyisessä lihallisessa olomuodossa tätä kauheutta.
Amen, Juuri näin! Aivan kylmät väreet kulkevat selkää pitkin, kun tuota kaikkea kauheutta ajattelee.
Evankeliumi Luukkaan mukaan 21
1. Ja hän katsahti ja näki rikkaiden panevan lahjoja uhriarkkuun.
2. Niin hän näki myös köyhän lesken panevan siihen kaksi ropoa.
3. Silloin hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: tämä köyhä leski pani enemmän kuin kaikki muut.
4. Sillä kaikki nuo panivat lahjansa liiastaan, mutta tämä pani puutteestaan, koko elämisensä, mikä hänellä oli."
5. Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän:
6. "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta".
7. Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
8. Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
9. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
10. Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
11. ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.
12. Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
13. Ja näin te joudutte todistamaan.
14. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne.
15. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään.
16. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
17. ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
18. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa.
19. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.
20. Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
21. Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö.
22. Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on.
23. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
24. ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
25. Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
26. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
27. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
29. Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
30. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
31. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
32. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
33. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
34. Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
35. niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
36. Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
37. Ja hän opetti päivät pyhäkössä, mutta öiksi hän lähti pois ja vietti ne vuorella, jota kutsutaan Öljymäeksi.
38. Ja kaikki kansa tuli varhain aamuisin hänen tykönsä pyhäkköön kuulemaan häntä.
1. Ja hän katsahti ja näki rikkaiden panevan lahjoja uhriarkkuun.
2. Niin hän näki myös köyhän lesken panevan siihen kaksi ropoa.
3. Silloin hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: tämä köyhä leski pani enemmän kuin kaikki muut.
4. Sillä kaikki nuo panivat lahjansa liiastaan, mutta tämä pani puutteestaan, koko elämisensä, mikä hänellä oli."
5. Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän:
6. "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta".
7. Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
8. Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
9. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
10. Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
11. ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.
12. Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
13. Ja näin te joudutte todistamaan.
14. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne.
15. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään.
16. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
17. ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
18. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa.
19. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.
20. Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
21. Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö.
22. Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on.
23. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
24. ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
25. Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
26. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
27. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
29. Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
30. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
31. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
32. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
33. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
34. Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
35. niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
36. Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
37. Ja hän opetti päivät pyhäkössä, mutta öiksi hän lähti pois ja vietti ne vuorella, jota kutsutaan Öljymäeksi.
38. Ja kaikki kansa tuli varhain aamuisin hänen tykönsä pyhäkköön kuulemaan häntä.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Ajatelkaas kun Islam kumartaa Mekkaan! Mitä siellä Mekassa on mitä ne kumartaa? Ei mitään, joku kivi sen mustan kaavun takana.
Mutta kun peto ilmestyy, se kivi muuttuu eläväksi ja kumarrukset jatkuvat, mutta nyt kumaretaan sen kuvaa ja otetaan sen nimi käteen tai otsaan.
Tänään minua puhutteli myös samanaikaisesti Mosulissa ja Raqqassa tapahtuvat lännen suurhyökkäykset. Ne johtavat lähi-idän rauhaan!
Jos ne tekevät rauhan tulevana tammikuuna 17.1.2017 ja siitä laskettuna +1290 pv on Tish'a B'Av To 30.07.2020 ja siitä taas se +1290 pv olisi Jeesuksen paluun laskennallinen päivä 10.2.2024. Tämä on raamatullinen laskutapa.
Ylösottoja tämän mukaan ei voida laskea mitenkään. Me voidaan vain todeta Raamatusta että mitä ei saa tapahtua ennen jotain muuta tapahtumaa.
Rauha on 7-vuotinen, sen tiedämme ja se rikotaan sen puolessa välissä.
1. Tess. 5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Ja pedon pitää ilmestyä vasta morsiamen, pidättäjän mentyä. Raamattu ei voi sotia sanaansa vastaan. Morsian odottaa Jeesusta, eikä petoa. Jeesuksen on siis noudettava morsian hädän hetkeltä ja sitten ilmestyy laiton.
Mutta kun peto ilmestyy, se kivi muuttuu eläväksi ja kumarrukset jatkuvat, mutta nyt kumaretaan sen kuvaa ja otetaan sen nimi käteen tai otsaan.
Tänään minua puhutteli myös samanaikaisesti Mosulissa ja Raqqassa tapahtuvat lännen suurhyökkäykset. Ne johtavat lähi-idän rauhaan!
Jos ne tekevät rauhan tulevana tammikuuna 17.1.2017 ja siitä laskettuna +1290 pv on Tish'a B'Av To 30.07.2020 ja siitä taas se +1290 pv olisi Jeesuksen paluun laskennallinen päivä 10.2.2024. Tämä on raamatullinen laskutapa.
Ylösottoja tämän mukaan ei voida laskea mitenkään. Me voidaan vain todeta Raamatusta että mitä ei saa tapahtua ennen jotain muuta tapahtumaa.
Rauha on 7-vuotinen, sen tiedämme ja se rikotaan sen puolessa välissä.
1. Tess. 5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Ja pedon pitää ilmestyä vasta morsiamen, pidättäjän mentyä. Raamattu ei voi sotia sanaansa vastaan. Morsian odottaa Jeesusta, eikä petoa. Jeesuksen on siis noudettava morsian hädän hetkeltä ja sitten ilmestyy laiton.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Nyt on paljon sanottu:
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/207819 ... -takaajana
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/207819 ... -takaajana
Ulkopoliitisen instituutin ohjelmajohtaja Mika Aaltola kuvailee Yhdysvaltain presidentinvaaleja Suomen kannalta ”merkityksellisimmiksi koskaan”. Aaltolan mukaan niiden merkitys ylittää normaalit eduskunta- ja presidentinvaalit Suomessa.
–Suomen asema kartalla on kiinni Yhdysvaltojen halusta toimia Euroopan turvallisuuden takaajana. Paljon on pelissä, Aaltola toteaa Twitterissä.