Elon Muskin haastattelu Economist kanavalla

Keskustelua ajankohtaisista uutisista.
Rutger
Site Admin

Elon Muskin haastattelu Economist kanavalla

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kuunnelkaapa varsin Muskin näkemyksiä nykytilanteesta ja visioita tulevasta.
Suomenkielinen tekstitys on päällä automaattisesti.
Kesto vajaa puolitoista tuntia.

https://youtu.be/vy7BR89s6_w?is=vidiUCtduxptZAOX
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Re: Elon Muskin haastattelu Economist kanavalla

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Video oli poistettu, koska Economist oli tehnyt siitä tekijänoikeuspoistopyynnön.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

No niinpä näkyy. Olikin se niin kylmää kyytiä Economistin liberaalitoimittelijalle joka kertoi edustavansa Economistin arvoja.
Eurooppa on turvallisempi paikka kuin Amerikka, Elon liioittelee maahanmuuton ongelmia Euroopassa (lue erään uskonnon rais*ausjengit eivät ole paha ongelma jne).
Taisi jäätävä palaute saada Economistin reagoimaan koska ei löydy enää edes heidän kanavalta.
Onpa harmi. Siinä näkyi niin hyvin eurooppalaisen suvaitsevaisuuden ja realismin ero.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rutger kirjoitti: Eilen, 20:26 No niinpä näkyy. Olikin se niin kylmää kyytiä Economistin liberaalitoimittelijalle joka kertoi edustavansa Economistin arvoja.
Eurooppa on turvallisempi paikka kuin Amerikka, Elon liioittelee maahanmuuton ongelmia Euroopassa (lue erään uskonnon rais*ausjengit eivät ole paha ongelma jne).
Taisi jäätävä palaute saada Economistin reagoimaan koska ei löydy enää edes heidän kanavalta.
Onpa harmi. Siinä näkyi niin hyvin eurooppalaisen suvaitsevaisuuden ja realismin ero.
Tuota vähän uumoilin että oliko nyt liian kylmää kyytiä jollekin taholle... 🙄
Vastaa Viestiin