Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Nyt tarvitaan rukousta, että tämä hanke ei toteudu Kuopioon Kuninkaankadulle! 🙏✝️🙏

Kuopion Kuninkaankadulle avautuu Noitakahvila | Savo | Savon Sanomat https://share.google/GQqI02rCHwEWmJkHr

Ja että nämä "noidat" saisivat armon oppia tuntemaan Jeesuksen Kristuksen Herranaan! 🙏✝️🙏
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Roope83 kirjoitti: 15 Kesä 2026, 20:24 Pyytäisin rukousta uuden työpaikan puolesta.
Pyyntösi on saatettu Kaikkivaltiaan eteen.
Hän vastaa ja vaikuttaa juuri oikeaan aikaan, oikealla tavalla.
🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Herra
Rukoillaan kaikkien puoleen juhannuksena
Sallikaa lapsille mukava juhannus ja olkaa vanhemmat ilman päihteitä.

Ollaan liikenteessä kärsivällisiä, muistetaan että et vain satuta siellä itseäsi

Kiitos herra kun toit mieleeni tänään pyörälenkillä lapsuuden. Muistan kuinka itkin jo silloin tuolla kotiseutujeni ladossa yksinäisyyttäni ja miksi en koskaan riittänyt kenellekkään.

Tänään hetki oli kuitenkin ladon ohittaessani sellainen että noistakin hetkistä selvisin, ehkäpä joku hetki se yksi ja oikea ihminen elämääni saapuu.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Rukoillaan kaikkien turvallisuuden puolesta. Tunnistan tuon saman yksinäisyyden ja riittämättömyyden tunteen lapsuudestani ja elämäni varrelta. Jumala todellakin on aina johdattanut eteenpäin, rukoilen Roope kaiken ihmeellistä järjestymistä. Kiitos Jeesus.
Vastaa Viestiin