Jalkain lamppu!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Näkymätön Ninni

Jalkain lamppu!

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

IMG_20260602_081012.jpg
Tänään aamulla kun silmiäni siristelin vielä vuoteessa, alkoi päässäni soimaan sanat "jalkani lamppu" "jalkani lamppu" "jalkani lamppu"!
Mietin, että Raamatussa on kohta jossa on kirjoitettu "Sinun Sanasi on jalkani lamppu".
Tässä nämä Sanan paikat:

Psalmi 119:105
Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

Psalmi 19:9
Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

Sanal. 6:23
23 Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie,

2 Piet. 1:19
19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

Tässä kesän kynnyksellä nuorten valmistuessa ylioppilaaksi ja ammatteihin, ja koulujen siirtyessä lomien viettoon.
Liikutuksen vallassa ajattelin. Miten valtavan arvokkaan oppikirjan on Jumala meille ihmisille antanut Raamatun Sanan!
Hän meidän Herramme Jeesus Kristus taivaallinen opettajamme meitä Itse ohjaa ja johdattaa Raamatun Sanan kautta!
Me saamme uskossa käydä Jumalan koulua kuka milläkin luokka asteella; joku vasta aloittelee ensimmäisellä luokalla arkana pälyillen. Toinen on jo siirtynyt yläkouluun. Kolmas menossa jo kovempiin haasteisiin. Turvallisella ja levollisella mielellä saamme Jumalan Sanan valossa kulkea omalla paikalla!
Eikö olekin mahtavaa!
Kiitos Herra Jeesus!
🙏✝️🙏
Näkymätön Ninni

Re: Jalkain lamppu!

Opettelin juuri liittämään kuvan tänne tekstiin Sannan aiemmin laittamien ohjeiden avulla!
- kiitos Sannalle hyvistä ohjeista - ❤️✝️❤️

Kiitos Herralle Jeesukselle, että täällä on näitä jo pidemmälle koulussa edistyneitä hyviä opettajia!
🙏✝️🙏

Jokaisesta uskovasta veljestä ja sisaresta olen kiitollinen! ❤️✝️❤️
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Tubtuu että me uskoivaiset ollaan samaa perhettä kun Jeesus yhdistää meidät.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen Siskot 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Marie kirjoitti: Tänään, 09:22 Aamen
Tubtuu että me uskoivaiset ollaan samaa perhettä kun Jeesus yhdistää meidät.
Aamen! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin