Dr. Charles Hoffe..."I was FIRED. After 31 YEARS as an ER Physician & not one single complaint against me."
"These COVID shots have caused greater side effects than any other medical treatment in history. The toxic spike protein ends up in literally every part of your body."
Tri Charles Hoffe..."Minut irtisanottiin. Työskenneltyäni 31 vuotta ensiapupoliklinikan lääkärinä, eikä minua vastaan ole tehty yhtäkään valitusta."
"Nämä COVID-rokotteet ovat aiheuttaneet suurempia sivuvaikutuksia kuin mikään muu lääketieteellinen hoito historiassa. Myrkyllinen piikkiproteiini päätyy kirjaimellisesti jokaiseen kehon osaan."
https://x.com/i/status/2058971358839599297
Pimeyden töitä.
"vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"
Re: "vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Re: "vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä"
"Punkit eivät voi lentää, eivätkä ne voi hypätä ja ne ryömivät hitaammin kuin etana.
Silti niiden "epidemia puhkeaa" tuhansien kilometrien laajuudella eri osavaltioissa täsmälleen saman viikon aikana.
Ne eivät vaella metsien läpi; ne toimitetaan."
Tällä ei viitata vakiintuneisiin lajeihin jotka pesivät jo joka paikassa vaan uusiin ja uutta tautia sisällään kantaviin punkkeihin.
Pimeyden töitä.
Silti niiden "epidemia puhkeaa" tuhansien kilometrien laajuudella eri osavaltioissa täsmälleen saman viikon aikana.
Ne eivät vaella metsien läpi; ne toimitetaan."
Tällä ei viitata vakiintuneisiin lajeihin jotka pesivät jo joka paikassa vaan uusiin ja uutta tautia sisällään kantaviin punkkeihin.
Pimeyden töitä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!