Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Rutger
Site Admin

Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Efes 1:13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen

Kiitos Rytger tuuraamisesta, toivotaan että tilanne poikani perheessä helpottaa, heillä on vaikeuksia vaikeuksien jälkeen. Aivan liian paljon yhteen perheeseen. Käyn siellä auttamassa ja siellä en pääse koneelle. Auta heitä Herra Jeesus.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Auta Herra Jeesus Marien pojan perhettä vaikeuksissa!
🙏✝️🙏
Rutger
Site Admin

Marie kirjoitti: Tänään, 19:10 Aamen

Kiitos Rytger tuuraamisesta, toivotaan että tilanne poikani perheessä helpottaa, heillä on vaikeuksia vaikeuksien jälkeen. Aivan liian paljon yhteen perheeseen. Käyn siellä auttamassa ja siellä en pääse koneelle. Auta heitä Herra Jeesus.
Eipä kestä, sisko.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 19:14 Auta Herra Jeesus Marien pojan perhettä vaikeuksissa!
🙏✝️🙏
Amen 🙏
Vastaa Viestiin