Kiitos !
Kukaanhan ei enää ylläpidä tätä ylösoton jälkeen (näin toivon ja uskon) ja palstaa pääsee lukemaan niin kauan kuin netti ja sivusto on pystyssä (emme tiedä mitä ylösoton jälkeen tapahtuu). Näin ollen aktivointivaatimus lisäisi ehkä hetkellisesti Jarmon ja Ollin työtä, mutta saattaisi hillitä trollausta ja trollien rekisteröitymistä ja pidemmällä aikavälillä helpottaisi valvontaa.-jarmo- kirjoitti:Tuntuu että kerran viikossa rekisteröi itsensä joku trolli jostain päin maailmaa. Se on ongelma!!!!
Me luotamme että tänne pääsy olisi mahdollisimman helppoa mutta aina vaan tulee vastaan näitä samoja ongelmia. Noita ulkomaalaisia trolleja rekisteröi itsesnä vain jotta palstalla oleva 10 päivän "uuden käyttäjän" estot poistuu. Toisin sanoen, he eivät kirjoita riviäkään, vaan jäävät odottamaan ja olettavat ettemme valvoisi heitä. Näitä tyyppejä on nyt jo paljon enemmän kuin oikeita kirjoittajia.
Kysynkin teiltä mielipidettä, koska reksiteröinnissä on aktivointimahdollisuus. Se joko tehdän käyttäjän taholta sähköpostilla tai sitten ylläpitäjän hyväksymänä.
Meillä on vain kaksi ylläpitäjää, minä ja Olli, joten uusien käyttäjien hyväksyminen jäisi meidän varaan.
Mutta siinä on sitten se toinen puoli taas... me teemme esteitä palstalle haluaville.
Ylösottoon uskovana minä pelkään tänne jääville tänne pääsyyn suurempia esteitä koska jos ylläöpito ei enää vastaa! Se ei taas ole oikein.
Sanokaa mielipiteitänne, miten tehdään?
Ulkomaisilla keskustelupalstoilla on tuo menetelmä yleisesti käytössä, pitää saada ylläpitäjän hyväksyntä rekisteröitymiseen. Se on Ilmeisesti paras keino pitää palsta häiriköinnistä vapaana.-jarmo- kirjoitti:Kysynkin teiltä mielipidettä, koska reksiteröinnissä on aktivointimahdollisuus. Se joko tehdän käyttäjän taholta sähköpostilla tai sitten ylläpitäjän hyväksymänä.
Kiitos Tuula sanoistasi. Juuri tuollaista reaktiota minä olen aina näistä sivuista halunnut ja sinä sen nyt sanoit... alkaen "jos minä olisin jäänyt ja löytäisin nämä".tuula kirjoitti:äsken kuvittelin itseni ylösoton jälkeiseen aikaan ja mitä tekisin jos löytäisin nämä jarmon sivut. minusta sivusto on selkeä ja mielenkiintoinen selata. juuri näin ne pitää ollakkin, että heti ihminen joka haluaa pelastua tulee evankeliumi ensimmäiseksi sivulla eteen.
Varsinainen pelastustie on hyvin yksinkertainen: Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan, joka tuli maailmaan ottamaan koko syntitaakkamme päälleen, vain kuollakseen meidän puolestamme. Uskomalla tähän lunastusvereen, sillä uskolla pelastumme, emme tekojemme kautta. Kaikki muu tulee sitten ymmärrettäväksi kun otat tämä Jeesuksen Hengen vastaan Herraksesi ja vapahtajaksesi. Siitä alkaa uusi elämä! Mutta tämä pelastussanoma on kertomus siitä miten viimeisten päivien ajan sato korjataan, joka alkaa morsiamen ylösotosta. Älkää siis peljätkö, sanoo Raamattukin 366 kertaa. Kun se aika tulee ja huomaatte jääneenne tänne, niin nostakaa päänne, armo ei lopu siihen, vaan siitä vasta alkaa.se suuri sadonkorjuu.
KUVA 7-VUOTISEN SADONKORJUUAJAN PERIAATTEESTA
Hyvä lisäys! Juuri tuollainen se pitää olla, minkä myös väsyneillä silmillä jaksaa lukea, nopeasti asiaan ja jos lisää haluaa tietää, siihen omat linkit ja vinkit. Jos asia on "piilotettu" pitkän tekstin sisään, uusi lukija lähtee pois.-jarmo- kirjoitti:Näiden kommenttien innoittamana tein pienen mutta merkittävän lisäyksen etusivulle: