⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Keskustelua sanasta
Marie

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Päivän Sana
15.04.26

Hän on suojaava varjo, hän on vartijasi, hän ei väisty viereltäsi. Päivällä ei aurinko vahingoita sinua eikä kuunvalo yöllä. Ps. 121:5–6

Kun elämässä on kaikki hyvin, on vaikeaa valvoa ja pysyä hereillä. Elämän kulkiessa mutkitta näyttää kaikki sujuvan hyvin ilman Jumalaakin. Tämä on tietysti surkea harhakuvitelma. Kun kaikki on hyvin, on syytä pitää mielessä elämän väliaikaisuus ja olla valmis niihin hetkiin, jolloin koetukset saapuvat.

Meidän vartijamme onneksi valvoo aina eikä hän väisty hetkeksikään viereltämme. Ei silloinkaan, kun elämässä on yö ja Jumalan avun ja läsnäolon voi vain aavistaa, muttei nähdä tai tuntea.

Älä rakenna uskoasi näkemisen tai kokemisen varaan, koska ne jättävät meidät niin helposti. Jumalan sanan lupaukset sen sijaan eivät jätä, eivät varsinkaan silloin, kun meitä ympäröi yö. – Tänään hän vakuuttaa olevansa suojaava varjo, joka ei väisty viereltämme. Meitä ei vahingoita aurinko eikä pimeä.

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä lupaus kantaa.
© Juha Vähäsarja & Perussanoma Oy
Rutger
Site Admin

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Päivän Sana
16.04.26

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Joh. 15:16

Nämä Jeesuksen sanat ovat heikon kristityn suuri lohtu. Niille, jotka ovat väsyneet olemaan vahvoja uskovia tai jotka ovat tehneet ratkaisuja Jumalan puoleen kerta toisensa jälkeen tehdäkseen niitä kohta taas uudelleen, sanat ovat kuin huutomerkki: lopeta loputon yrityksesi pelastaa itsesi olemalla kelvollinen ja Jumalan rakkauden arvoinen!

Jumala ei rakasta sinua siksi, että olisit niin rakastettava tekojesi tähden. Olet sitä siksi, että Jumala on sinut suunnitellut ja tehnyt. Eikä Jeesus pelastanut sinua sinun hurskautesi tähden vaan kuoli ristillä sinun syntiesi vuoksi.

Etkä sinä ole tullut kristityksi siksi, että olet valinnut Jumalan, vaan siksi, että Jeesus itse valitsi sinut omakseen. Tuhansien joukosta juuri sinut, miksi? Siksi, että hän itse niin päätti. ”Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät.”

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä lupaus kantaa.
© Juha Vähäsarja & Perussanoma Oy
Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Amen
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aamen!
Vastaa Viestiin