Sotien melskettä ja sanomia sodista.
Re: Sotien melskettä ja sanomia sodista.
Aamen, Herra Siunaa ja suojele kaikkia ihmisiä sodan jaloissa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Iranin ampuma ballistinen ohjus osui eilen Haifaan. Raunioista on löydetty kaksi kuollutta.
Rukoillaan Israelin puolesta
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Haifan ohjusiskussa menehtyi yhteensä neljä henkeä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don’t want that to happen, but it probably will. However, now that we have Complete and Total Regime Change, where different, smarter, and less radicalized minds prevail, maybe something revolutionarily wonderful can happen, WHO KNOWS? We will find out tonight, one of the most important moments in the long and complex history of the World. 47 years of extortion, corruption, and death, will finally end. God Bless the Great People of Iran!
Kovaa puhetta maailman vahvimman armeijan ylipäälliköltä. Tästä saattaa tulla jotain ihan ennenkuulumatonta.
Kovaa puhetta maailman vahvimman armeijan ylipäälliköltä. Tästä saattaa tulla jotain ihan ennenkuulumatonta.
USA ja Iran sopivat juuri kahden viikon tulitauosta.
Hormuz avataan välittömästi.
Oli muuten todella lähellä ettei Iran palannut kivikaudelle. Trump ei pelleillyt.
Israelissa taas sireenit huutavat tavalliseen tapaan. Nähtävästi tulitaukosopimus ei koskenut hyökkäyksiä Israelia vastaan rypälepommein joiden käyttö on kansainvälisten lakien mukaan aina sotarikos.
Hormuz avataan välittömästi.
Oli muuten todella lähellä ettei Iran palannut kivikaudelle. Trump ei pelleillyt.
Israelissa taas sireenit huutavat tavalliseen tapaan. Nähtävästi tulitaukosopimus ei koskenut hyökkäyksiä Israelia vastaan rypälepommein joiden käyttö on kansainvälisten lakien mukaan aina sotarikos.