Suomi näyttää maailmalle nyt osaltaan, missä ajassa mennään.
Kaikenlaista jutustelua 13
Re: Kaikenlaista jutustelua 13
Aamen!! Todellakin meidän Jumalamme tiet ovat paljon korkeammat kuin ihmisen. Siihen saamme luottaa! 
Kyllä nyt oikeasti riepoo tämä vääryys.
Jumala, puutu jo peliin, Amen.
Efes 4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
Jumala, puutu jo peliin, Amen.
Efes 4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tervehdys Herrassa!
Jarmo teki lyhyitä ”tietoiskuja” eri aiheista, joista on häneltä kysytty usein. Löytyvät etusivulta, käykäähän vilkaisemassa!
Jarmo teki lyhyitä ”tietoiskuja” eri aiheista, joista on häneltä kysytty usein. Löytyvät etusivulta, käykäähän vilkaisemassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Katsokaapa tuota Luoman kannanottoa Räsäsen tuomioon 
https://yle.fi/a/74-20217607
Yhteenveto. Peiliinkatsomisen paikka kaikille (lue: Päivin ja samoin ajattelevien pitäisi miettiä miten ihmisistä puhuvat).
Korkein oikeus on käyttänyt Luoman mukaan syvällistä harkintaa antaessaan tuomion.
Ei minkäänlaista kritiikkiä seitsenvuotista ajojahtia kohtaan jota ylläpiti itse itsensä seksuaalivähemmistöjen sankariksi kokenut syyttäjä.
On siinä kans yksi pappien päällysmies, kertakaikkiaan.
https://yle.fi/a/74-20217607
Yhteenveto. Peiliinkatsomisen paikka kaikille (lue: Päivin ja samoin ajattelevien pitäisi miettiä miten ihmisistä puhuvat).
Korkein oikeus on käyttänyt Luoman mukaan syvällistä harkintaa antaessaan tuomion.
Ei minkäänlaista kritiikkiä seitsenvuotista ajojahtia kohtaan jota ylläpiti itse itsensä seksuaalivähemmistöjen sankariksi kokenut syyttäjä.
On siinä kans yksi pappien päällysmies, kertakaikkiaan.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
EU:ssa oli eilen äänestys laista jolla EU:n alueelta aloitetaan karkoitukset.
Ursula ja muut vaaleilla valitsemattomat kokivat suuren yllätyksen, kun keskustalaista linjaa kannattavat äänestivätkin nationalistien mukana puolesta ja laki hyväksyttiin. Ursulalla on ollut hapan naama siitä lähtien.
Katsokaapa äänestystulokset maittain.
Puolesta - Vastaan - Ei uskaltanut äänestää.
Austria 11-7-1
Belgium 5-12-3 Belgian mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Bulgaria 11-3-1
Cyprus 3-1-1
Croatia 7-3
Czechia 20-1 Erinomaista
Denmark 9-5-1
Estonia 4-3
Finland 4-8-1 Suomen mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
France 41-26-5
Germany 50-37
Greece 10-7
Hungary 17-0 Loistavaa.
Ireland 3-5 Irlannin mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Italy 39-29
Latvia 7-1 Erinomaista.
Lithuania 5-2-2
Luxembourg 1-4 Luxemburgin mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Malta 5-0 Loistavaa.
Netherlands 16-11-1
Poland 44-3-1 Hienoa.
Portugal 9-7-1
Romania 17-2-2 Tosi hyvä.
Slovakia 9-4
Slovenia 5-3
Spain 30-23
Sweden 7-4-7
Ursula ja muut vaaleilla valitsemattomat kokivat suuren yllätyksen, kun keskustalaista linjaa kannattavat äänestivätkin nationalistien mukana puolesta ja laki hyväksyttiin. Ursulalla on ollut hapan naama siitä lähtien.
Katsokaapa äänestystulokset maittain.
Puolesta - Vastaan - Ei uskaltanut äänestää.
Austria 11-7-1
Belgium 5-12-3 Belgian mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Bulgaria 11-3-1
Cyprus 3-1-1
Croatia 7-3
Czechia 20-1 Erinomaista
Denmark 9-5-1
Estonia 4-3
Finland 4-8-1 Suomen mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
France 41-26-5
Germany 50-37
Greece 10-7
Hungary 17-0 Loistavaa.
Ireland 3-5 Irlannin mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Italy 39-29
Latvia 7-1 Erinomaista.
Lithuania 5-2-2
Luxembourg 1-4 Luxemburgin mepit nähtävästi haluavat lisää vaeltajia.
Malta 5-0 Loistavaa.
Netherlands 16-11-1
Poland 44-3-1 Hienoa.
Portugal 9-7-1
Romania 17-2-2 Tosi hyvä.
Slovakia 9-4
Slovenia 5-3
Spain 30-23
Sweden 7-4-7
Shabbat Shalom
Hävetkööt suomalaiset mepit huonoista päätöksistä Suomelle
Niin sietäisi hävetä, mutta se näkyy olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että päättäjämme ovat globoja.
Onneksi muissa maissa on vahvoja merkkejä heräämisestä vastustamaan agendaa jota ei saisi ääneen mainita.
Tätä agendaa vastustavat Suomen eduskunnassa ainoastaan Persut.
-
tapsamitsu
Kommenttini liittyen ylösottoon.
Norjalaisen Olav Rodgen 11.12.1952 saama profetia uskovien tempaamisesta ja lainaus profetiasta:
"Myös Tukholmasta ilmoitetaan, että suuri joukko ihmisiä on kadonnut samalla tavalla kuten Oslostakin ja kaupunki on pakokauhun vallassa. Lisäksi Kööpenhamina ja Helsinki ovat ilmoittaneet samaa." Jarmo on aiemmin kertonut videoissaan nähneensä näyn Helsingin pommituksesta, joka näytti Helsingin tuhoutuvan täydellisesti ja samasta ovat muutkin nähneet (kerran seurakunnassa eräs henkilö vuosia sitten kertoi vastaavasta näystään). Sitten muistan Jarmon kertoneen näystä (en muista oliko jonkin muun henkilön) videolla, että autot eivät enää liikkuneet (eli ei ollut polttoaineita) ja ihmisiä oli varoitettu pommi-iskusta ja jalan oli ihmislaumoja liikkeellä poistumassa Helsingistä... Lohdutus kommentti Jeesukseen uskoville: Ylöstempaus siis Rodgen näyn mukaan tapahtuu ennen pommitusta, koska pommitetusta Helsingistä tuskin ilmoitettaisiin kadonneista (ylöstemmatuista) ihmisistä. Ja sitä paitsi oli ennen tempausta aika rauhallista Oslossa. Mieten vielä, tarvitseeko vielä tulla lyhyt hetken valerauha (rauha, rauha, ei mitään hätää...). Joka tapauksessa olemme aivan lähellä lähtöä!
Norjalaisen Olav Rodgen 11.12.1952 saama profetia uskovien tempaamisesta ja lainaus profetiasta:
"Myös Tukholmasta ilmoitetaan, että suuri joukko ihmisiä on kadonnut samalla tavalla kuten Oslostakin ja kaupunki on pakokauhun vallassa. Lisäksi Kööpenhamina ja Helsinki ovat ilmoittaneet samaa." Jarmo on aiemmin kertonut videoissaan nähneensä näyn Helsingin pommituksesta, joka näytti Helsingin tuhoutuvan täydellisesti ja samasta ovat muutkin nähneet (kerran seurakunnassa eräs henkilö vuosia sitten kertoi vastaavasta näystään). Sitten muistan Jarmon kertoneen näystä (en muista oliko jonkin muun henkilön) videolla, että autot eivät enää liikkuneet (eli ei ollut polttoaineita) ja ihmisiä oli varoitettu pommi-iskusta ja jalan oli ihmislaumoja liikkeellä poistumassa Helsingistä... Lohdutus kommentti Jeesukseen uskoville: Ylöstempaus siis Rodgen näyn mukaan tapahtuu ennen pommitusta, koska pommitetusta Helsingistä tuskin ilmoitettaisiin kadonneista (ylöstemmatuista) ihmisistä. Ja sitä paitsi oli ennen tempausta aika rauhallista Oslossa. Mieten vielä, tarvitseeko vielä tulla lyhyt hetken valerauha (rauha, rauha, ei mitään hätää...). Joka tapauksessa olemme aivan lähellä lähtöä!
Olen samaa mieltä että Ylösotto on lähellä.
Kaikki jumalattomuus vedetään maksimiin nyt hyvin nopealla tahdilla.
Koska ihmisiä ei totuus kiinnosta, lähettää Jumala kohta suuren eksytyksen.
Kaikki jumalattomuus vedetään maksimiin nyt hyvin nopealla tahdilla.
Koska ihmisiä ei totuus kiinnosta, lähettää Jumala kohta suuren eksytyksen.