Näky: kaksi raamattua?

Valvoja: katso7

katso7

Näky: kaksi raamattua?

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen kysellyt Jumalalta apua eräseen syntiongelmaani. Eilen rukoilin taas samaa asiaa ja näin heti näyssä KAKSI RAAMATTUA. Onko kellään hengen viiisuatta selittää tämä? Luenko raamattuani aivan kuin siellä olisi kaksi tietä?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sanna
Site Admin

Re: Näky: kaksi raamattua?

Viesti Kirjoittaja Sanna »

No viisaudesta en tiedä tai edes Jumalan armoituksesta, mutta jotain tälläistä koin

Minä olen tullut, jotta teillä on elämä. Minä olen Alfa & Omega. Minä olen elämän leipä. Minä olen luonut taivaat ja maat. Minä olen se, joka tuomitsi Sodoman synnit.

Minä olen on yksi Jumala. Teillä on kaksi Raamattua uusi ja vanha testamentti.

Mutta minä olen yksi Jumala. Olen molemmissa sama. Minä en ole se uuden testamentin Jumala, joka antaa elää synnissä ja antaa kaiken anteeksi. Minä olen tullut, jotta teillä on elämä. Eläkää sen tähden Minun tahtoni mukaan. En ole muuttunut, eikä Minun sanani muutu.
[koettele]

Tarkennuksena siis tuohon kaiken anteeksi saamiseen, että toki Jeesus kuoli kaikkien syntien tähden, mutta Hänen tahtonsa ei ole, että elämämme kuin viimeistä päivää omien halujemme ja syntiemme mukaan ja luotamme siihen, että kyllä Raamatun Jeesus armahtaa. Jos nyt saitte kiinni mitä tarkoitan.

Jeesus on siis itselläkin ollut "helpompi tie" taivaaseen kuin vanhan testamentin Pyhä Jumala. Toki tässä on vaikuttanut vaikeahko isä tausta ja muut kokemukset.

Meidän kuitenkin pitäisi ymmärtää, että valitessamme toisen, meidän on valittava molemmat. Ei ole rakastavaa uuden testamentin Jumalaa erikseen ja ankaraa vanhan testamentin Jumalaa jossain taustalla.

Kyseessä on yksi ja sama Jumala, rakastava ja armahtava toki, mutta myös tuomitseva ja oikeudenmukainen. Hän on alku ja loppu ja Hänen sanansa ei muutu eikä vanhene.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Sanna
Site Admin

Ja rukousta tuohon asiaasi 🙏🏼🙏🏼

Ja rukousta meidän kaikkien syntiasioihin. Rukoillaan toistemme puolesta. Ei täällä ketään synnitöntä tälläkään palstalla ole 🙏🏼

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Sanna
Site Admin

Herra anna meille kaikille silmävoidetta ja kuulevat korvat. Herra auta meitä näkemään rikkeemme, jotta emme yrittäisi toimia vain tähden tähden oikein että Sinä kehoitat siihen, vaan auta meitä näkemään tekojemme saastaisuus, jottemme enää tahtoisi tehdä niin.

Herra muistuta meitä siitä mitä Sinä olet meille antanut ja mikä Sinun tahtosi meitä kohtaan on. Herra auta meitä näkemään mikä sinua loukkaa ja miten me olemme toimineen väärin

Kiitos Herra, että Sinä et ketään hylkää ja jokaisen meistä tahdot johtaa ikuisen elämän tielle 🙏🏼

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

"Lukematon viesti Kirjoittaja Sanna » 24 minuuttia sitten

No viisaudesta en tiedä tai edes Jumalan armoituksesta, mutta jotain tälläistä koin

Minä olen tullut, jotta teillä on elämä. Minä olen Alfa & Omega. Minä olen elämän leipä. Minä olen luonut taivaat ja maat. Minä olen se, joka tuomitsi Sodoman synnit.

Minä olen on yksi Jumala. Teillä on kaksi Raamattua uusi ja vanha testamentti.

Mutta minä olen yksi Jumala. Olen molemmissa sama. Minä en ole se uuden testamentin Jumala, joka antaa elää synnissä ja antaa kaiken anteeksi. Minä olen tullut, jotta teillä on elämä. Eläkää sen tähden Minun tahtoni mukaan. En ole muuttunut, eikä Minun sanani muutu.
[koettele]

Tarkennuksena siis tuohon kaiken anteeksi saamiseen, että toki Jeesus kuoli kaikkien syntien tähden, mutta Hänen tahtonsa ei ole, että elämämme kuin viimeistä päivää omien halujemme ja syntiemme mukaan ja luotamme siihen, että kyllä Raamatun Jeesus armahtaa. Jos nyt saitte kiinni mitä tarkoitan.

Jeesus on siis itselläkin ollut "helpompi tie" taivaaseen kuin vanhan testamentin Pyhä Jumala. Toki tässä on vaikuttanut vaikeahko isä tausta ja muut kokemukset.

Meidän kuitenkin pitäisi ymmärtää, että valitessamme toisen, meidän on valittava molemmat. Ei ole rakastavaa uuden testamentin Jumalaa erikseen ja ankaraa vanhan testamentin Jumalaa jossain taustalla.

Kyseessä on yksi ja sama Jumala, rakastava ja armahtava toki, mutta myös tuomitseva ja oikeudenmukainen. Hän on alku ja loppu ja Hänen sanansa ei muutu eikä vanhene.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla."

Aamen
tämä kolahti totuutena
kiitos taas Sanna
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

katso7 kirjoitti: Eilen, 07:29 Olen kysellyt Jumalalta apua eräseen syntiongelmaani. Eilen rukoilin taas samaa asiaa ja näin heti näyssä KAKSI RAAMATTUA. Onko kellään hengen viiisuatta selittää tämä? Luenko raamattuani aivan kuin siellä olisi kaksi tietä?
Minulle tuli tämä mieleen "kahdesta Raamatusta" ; Hepr.4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

4:15-16.... Sillä ei meillä ole sellainen ylimmäinen pappi, joka ei voi sääliä meidän heikkouksiamme, vaan joka on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.

Mark.2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi Hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".

Luuk.5:20 Ja nähdessään heidän uskonsa Hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut".

Apt.10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo Häneen, saa synnit anteeksi Hänen nimensä kautta."

Kol.1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,

1.Joh.2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut Hänen nimensä tähden.

Room.3:23-24 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla,ja saavat lahjaksi vanhurskauden Hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

Room.7:15-25 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos AO näistä raamatunkohdista🙏💓
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos AO itse ajattelin näystä juuri näin
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin