Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Näkymätön Ninni

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Huomenta!
Hyvää pohdintaa! 🙏✝️🙏
Mutta nyt pitänee töihin lähteä, vaikka olisi kiva jäädä vielä jutskaamaan! 😊
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 06:58 Huomenta!
Hyvää pohdintaa! 🙏✝️🙏
Mutta nyt pitänee töihin lähteä, vaikka olisi kiva jäädä vielä jutskaamaan! 😊
Huomenta vaan.
Jumala on vieläkin Valtaistuimellaan ja rukous muuttaa asioita. 🥱☝️
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Oletteko sattuneet näkemään sitä videota Amerikasta kun epäilty meteori tai meteoriitti, ei vielä tiedetä kumpi vai onko kumpikaan, lentää taivaalla, aiheuttaen yliäänipamauksen?
Kappale oli todellinen, useita yhtäaikaisia silminnäkijähavaintoja ja vielä useampi kuuli sen pamauksen.
Mikä tekee kappaleesta erittäin oudon ja tämmöisen harrastelija taivaantuijottajan mielestä ei todellakaan meteorin, oli sen lentorata.
Kappale lensi taivaalla maasta käsin katsottuna vaakassa hyvän tovin oikealta vasemmalle, sitten se kääntyi ilmassa lentämään pystysuoraan alaspäin ja kohta kääntyi uudelleen ja jatkoi lentoa nyt vasemmalta oikealle.
Eli se teki ilmassa 180 asteen käännöksen.
Tätä on selitetty sillä, että video kuvattiin autosta ja auton tärinä saa sen näyttämään siltä kuin objekti muuttaisi suuntaa.
Jokainen pystyy päässään pääsemään tulokseen ettei se ole mahdollista vaan objekti oikeasti tekee suunnanmuutoksen.
Tärähdys aiheuttaa salamannopean "suunnanmuutoksen", tämä suunnanmuutos kestää useita sekunteja ilman että kappale pomppii yhtään kertaa.
Toinen selitys on se, että objekti törmäsi ilmakehään ja suunta muuttui sillä. Ei ei. Kappale lentää koko videon ajan tasaisella nopeudella, alusta loppuun, myös suunnanmuutoksen aikana, ei tapahdu purkauksia ei mitään.
Rehellinen vastaus on, että kappale oikeasti ajaa taivaalla uukkarin.

On mahdollista, että joku kyhäsi todellisesta tapahtumasta nopeasti tekoäly videon, sitä ei enää nykyään voi koskaan täysin poissulkea analysoimatta alkuperäistä videota omalla koneellaan.
Toinen ja erittäin mieltä kiehtova ajatus on, että tuo oli niin sanottu sign in heavens, merkki taivaalla. Palavan objektin lento passasi melkein ellei sitten prikulleen Essealaisten laskemaan viimeisen Jubileumin alkuhetkeen havaintopaikalla.
"Melkein" siksi, että kahden, lähes yhtäaikaisesti postatun, eri suunnista objektia kuvatun videon tarkkoja kuvauspisteitä ei tarkkaan tiedetä vaan ne on pitänyt estimoida objektin aiheuttaman soonisen pamauksen perusteella.

Jänniä aikoja, jänniä aikoja elämme. Kiva seurailla Jeesus-kalliolta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

R.I.P Chuck Norris
Rutger
Site Admin

Hieman kärjistynyt debatti on sovittu, anteeksi pyydetty ja anteeksiannettu puolin ja toisin.
Nyt Sapatin viettoon.
Shabbat Shalom 🙏👋
Näkymätön Ninni

Rutger kirjoitti: Tänään, 20:24 Hieman kärjistynyt debatti on sovittu, anteeksi pyydetty ja anteeksiannettu puolin ja toisin.
Nyt Sapatin viettoon.
Shabbat Shalom 🙏👋
Olipa helpottavaa kuulla, että kaikki kunnossa taas!
🙏✝️🙏
Shabbat Shalom 🙏
Rutger
Site Admin

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 20:31
Rutger kirjoitti: Tänään, 20:24 Hieman kärjistynyt debatti on sovittu, anteeksi pyydetty ja anteeksiannettu puolin ja toisin.
Nyt Sapatin viettoon.
Shabbat Shalom 🙏👋
Olipa helpottavaa kuulla, että kaikki kunnossa taas!
🙏✝️🙏
Shabbat Shalom 🙏
On mukava lähteä näin. 🙏
Näkymätön Ninni

Rutger kirjoitti: Tänään, 17:25 R.I.P Chuck Norris
Melkoinen taistelulajien mestari oli tuo Chuk Norris!
Varmasti ollut monen pojan/miehen idoli ja elokuva sankari, myös minun mieheni sankari.

Aika hauskoja nuo Chuk Norris! Vitsit! On se vaan ylivertainen!

Chuck Norris ei lue kirjoja. Hän vain tuijottaa niitä kunnes saa haluamansa informaation.

– Aika ei odota miestä, ellei mies satu olemaan Chuck Norris.

– Chuck Norrisilla ei ole liettä, uunia eikä mikroa, sillä kosto on paras tarjoiltuna kylmänä.

🫣
Rutger
Site Admin

Pahoittelut kaikille tasapuolisesti joilta lähti viestit silppuriin eräästä ketjusta. Poistelin niitä yksitellen puolisen tuntia ja sitten pistin koko ketjun kerralla tyhjäksi kun olisi ollut kolme sivua vielä jäljellä.
Puhtaalta pöydältä ja silleen.
Shabbat Shalom
Vastaa Viestiin