Tämä voisi yhtä hyvin kuulua sotalankaan, mutta koska kyseessä tekoäly, niin laitan tänne.
USAlla ja Israelilla on Iranin ilmatilassa yhtäaikaa niin monta hävittäjää ja pommikonetta ilmassa, että ihmislennonjohto ei enää kykene hallitsemaan trafiikkia. Tällä hetkellä jo sen hoitaa kokonaan tekoäly.
Kauanko menee vielä niin lentokoneessa ei enää istu yhtään ihmistä?
Koneelle kerrotaan, että käy tappamassa taikka jatkossa koneen annetaan itse päättää kuinka paljon käydään tappamassa.
Turha anoa armoa, kone ei tunteile eikä jätä pommia pudottamatta.
Samalla sodanjohdolle avautuu aukoton alibi. Ei me siitä päätetä.
Skynet hoitaa.
Tekoälyn käyttösi palstalla
Re: Tekoälyn käyttösi palstalla
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Ai sisältö!
Varoitukset Part 3

Niinkuin taidettiin kun jo ketjussa kommentoida, raja on jo ylitetty, ettei tiedetä mikä on ai sisältöä ja mikä ei.
Mikä huolestuttavinta, ai on mahdollistanut sekä uuden rikollisuuden muodon, että törkeän nettikiusaamisen muodon.
Deepfake alastonkuvat eli tekoälyllä tehdyt valheelliset alastonkuvat on räjähtäneet ilmiönä käsiin ja on johtaneet jo poliisitutkintaan. Tästä tarvittaisiin kirjaus jo rikoslakiin ja rangaistavaksi toiminnaksi. Suomessa jo yksi tuomio asiasta tullut tänä vuonna. Lähde: YLE.
(tästä ei nyt luonnollisesti ole linkkiä tai kuvia palstalla)
Tästä syystä Suomeen ei edelleenkään kannattaisi jakaa lasten, lastenlasten tai edes omia kuvia.
Tule Herra Jeesus ja lopeta tämä hulluus!
Varoitukset Part 3
Niinkuin taidettiin kun jo ketjussa kommentoida, raja on jo ylitetty, ettei tiedetä mikä on ai sisältöä ja mikä ei.
Mikä huolestuttavinta, ai on mahdollistanut sekä uuden rikollisuuden muodon, että törkeän nettikiusaamisen muodon.
Deepfake alastonkuvat eli tekoälyllä tehdyt valheelliset alastonkuvat on räjähtäneet ilmiönä käsiin ja on johtaneet jo poliisitutkintaan. Tästä tarvittaisiin kirjaus jo rikoslakiin ja rangaistavaksi toiminnaksi. Suomessa jo yksi tuomio asiasta tullut tänä vuonna. Lähde: YLE.
(tästä ei nyt luonnollisesti ole linkkiä tai kuvia palstalla)
Tästä syystä Suomeen ei edelleenkään kannattaisi jakaa lasten, lastenlasten tai edes omia kuvia.
Tule Herra Jeesus ja lopeta tämä hulluus!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Päivällä kävi jostain syystä mielessä, että olipa Luojan lykky että aikana jolloin itse oli nuori ja typerä, ei ollut kännyköitä.
Jos nykyäänkin muistaa typerät tekonsa silloin, niin miettikää jos ne olisi joku ladannut someen maailman katsottavaksi.
Ei voi edes käsittää kuinka karua olisi aamulla herätä nykyteininä ja se kaikkein pahin kännimoka on jaettu ryhmiin.
Nuorena on altis ja itsetunto ottaa osumaa kovimmallakin raggarilla vaikkei sitä näytetä päällepäin.
En ihmettelisi vaikka jotkut nuoret ajautuisivat siihen vihoviimeiseen tekoon häpeän tähden.
Jos nykyäänkin muistaa typerät tekonsa silloin, niin miettikää jos ne olisi joku ladannut someen maailman katsottavaksi.
Ei voi edes käsittää kuinka karua olisi aamulla herätä nykyteininä ja se kaikkein pahin kännimoka on jaettu ryhmiin.
Nuorena on altis ja itsetunto ottaa osumaa kovimmallakin raggarilla vaikkei sitä näytetä päällepäin.
En ihmettelisi vaikka jotkut nuoret ajautuisivat siihen vihoviimeiseen tekoon häpeän tähden.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Näkymätön Ninni
On tämä hirveäksi keitokseksi menossa tämä mualiman meininki! 

On todellakin.
Tule, Herra Jeesus
Tule, Herra Jeesus
Saimme 8 vastausta. 3 kertoi käyttäneensä ja käyttävänsä jatkossakin. 2 kertoi ettei ole käyttänyt eikä käytä jatkossakaan.
3 tiedusteli kuka on Al(fons).
Tämä kysely ei vaikuta mihinkään linjaukseen. Se oli vain käyttötottumustiedustelu.
3 tiedusteli kuka on Al(fons).
Tämä kysely ei vaikuta mihinkään linjaukseen. Se oli vain käyttötottumustiedustelu.