⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Keskustelua sanasta
Näkymätön Ninni

Re: ⭐️ PÄIVÄN SANA ⭐️✝️

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen! 🙏✝️🙏
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

16.03.26

Minä lähetän enkelin kulkemaan sinun edelläsi, suojelemaan sinua matkalla ja viemään sinut siihen paikkaan, jonka olen sinulle varannut. 2 Moos. 23:20

Jumalalla on valmiiksi suunniteltu reitti ja edeltä katsottu paikka meille jokaiselle niin tässä elämässä kuin tulevassakin. Taivaassa on sija jo valmistettu, ja siellä meitä odotetaan. Jumalan kansalle on luvattu päättymätön pyhän lepo. Mutta jo tässä elämässä Jumala lähettää enkelinsä suojaksi matkallemme. Jeesuksen omassa elämässä mitään ei tapahtunut sattumalta eikä mikään tapahtunut ollut merkityksetöntä. Voi olla, että vastauksien aika on vasta perillä ja ettemme sitä ennen saa selitystä kaikkeen kokemaamme. Mutta enkelivartiossa me saamme joka tapauksessa matkaamme tehdä ja olla turvallisella mielellä. Jumala kyllä osaa suojella meitä ja kykenee antamaan meille sen verran eväitä kuin on matkalla tarpeen.

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä lupaus kantaa.
© Juha Vähäsarja & Perussanoma Oy
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tuija kirjoitti: Tänään, 08:23 16.03.26

Minä lähetän enkelin kulkemaan sinun edelläsi, suojelemaan sinua matkalla ja viemään sinut siihen paikkaan, jonka olen sinulle varannut. 2 Moos. 23:20

Jumalalla on valmiiksi suunniteltu reitti ja edeltä katsottu paikka meille jokaiselle niin tässä elämässä kuin tulevassakin. Taivaassa on sija jo valmistettu, ja siellä meitä odotetaan. Jumalan kansalle on luvattu päättymätön pyhän lepo. Mutta jo tässä elämässä Jumala lähettää enkelinsä suojaksi matkallemme. Jeesuksen omassa elämässä mitään ei tapahtunut sattumalta eikä mikään tapahtunut ollut merkityksetöntä. Voi olla, että vastauksien aika on vasta perillä ja ettemme sitä ennen saa selitystä kaikkeen kokemaamme. Mutta enkelivartiossa me saamme joka tapauksessa matkaamme tehdä ja olla turvallisella mielellä. Jumala kyllä osaa suojella meitä ja kykenee antamaan meille sen verran eväitä kuin on matkalla tarpeen.

Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä lupaus kantaa.
© Juha Vähäsarja & Perussanoma Oy
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin