Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Kulkija

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Voisitteko rukouksin kannatella hetken..toivottomuus yrittää vallata sydämeni ja kotini. Että löytyisi oikea suunta itselleni ja läheisilleni. Että löytäisimme yhteyden. Yksinäisyys käy välillä ylivoimaiseksi kestää. Että Hyvä Jumala nostaisi meidät tästä vuosien ahdingosta. Uskon lahjaa, luottamuksen ja toivon elpymistä. Oikeiden valintojen aikaa. Kiitos🙏
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jeesus kallis, nosta, lääkitse ja ravitse 🙏🏼 Tuo toivoa toivottomuuden tilalle, anna ystäviä ja yhteyden tunnetta 🙏🏼
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kulkija, otan tämän tärkeän asiasi rukoukseen. Minulle nousi tuosta välittömästi oma tuollainen aikani, joka muuttui, kun tein niin kuin Jumala kuuluvasti kahdesti kehoitti:" Sano, minä rakastan sinua". Aloitin tuon julistuksen mihestäni ja tuon vastaus ja muutos elämämme oli välitön. Levitin tuota sanomiin muillekin läheisille ja aloin sitä julistamaan myös kokouksissa ja minua tultiin kiittämään ja monet ilmoittivat että alkavat tehdä myös näin. Sillä Rakkaus on kuitenkin maailman vahvin voima. MIKSI? SIKSI, ETTÄ JUMALA ITSE ON RAKKAUS.
Toinen kehoituksen jälkeen vasta ymmärsin tuon äänen olevan Jumalan, ja en enää laittanut sille vastaan. Tuossa siitä tuo blogi teksti jonka silloin tein TODISTUKSEKSI, JUMALAN VOIMASTA. Se ei ollut itsestäni vaan Jumalan aikaan saannos jolle olin kuuliainen.
Tähän nojaten alan rukoilla sinulle voimaa ottaa käyttöön nuo voimalliset sanat jotka todella muuttaa elämää.
OTA VASTAAN, älä pelkää sillä Jumala todella on kanssasi.
AAAMEN 🙏✝️🙏

RAKKAUS ON JUMALASTA
https://sinettisormus.blogspot.com/2025 ... a.html?m=0
Tuija

PS. TÄMÄ ON OIKEA VALINTA

Sanon Kulkija myös sinulle:" MINÄ RAKASTAN SINUA ".

Ne on Jumalan sanat, meidän käyttöön, sinulle, minulle ja meille kaikille. Ole rohkea, vaikka tämä kuulostaisi kuinka " tyhmälle omaan suuhun".
Vihollinen ei tykkää että noita sanoja käytämme, vaan haluaa jakaa pelkoa, vihaa ja sekaannusta.
Tämä oikeasti toimii, kun ottaa uskossa ja uskoen nämä Jumalan antamat sanat käyttöön.
Tämä on samalla ohje meille kaikille, ottakaa nuo Sanat käyttöön.
Viimeksi muokannut Tuija, 15 Maalis 2026, 20:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rukouksissa olet rakas kulkija ja läheisesi myös! 🙏✝️🙏
Kulkija

Rakkaat täällä..kiitos💓 Olen kiitollinen ja sydän sulaa kun olette heti apuna💓 Huomasin että kirjoitin pyyntöni huonosti, olin omassa ajatuksessani kiinni niin etten tajunnut. Yhteyttä on meillä perheen kesken Taivaan Isälle siitä kiitos, mutta tarvitsisimme yhteyksiä ulospäin..oma viisauteni ei riitä luotsaamaan meitä tästä tilanteesta ulos. Erityisesti lapseni puolesta rukoilen, itse kestän mutta hänen puolestaan tuntuu kipeältä. Voisitteko hänet nostaa, että Jumala johtaisi hänen polkuaan, vuosikymmen yksin jo takana🙏 Kiitos
Tuija

Amen ❤️‍🔥🙏✝️🙏❤️‍🔥
Kulkija

Kiitos rukouksistanne, minut nostettiin jälleen kerran ylös kuopasta, uskallan taas uskoa ja luottaa. Jumalan rakkaudessa meillä on kaikki.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kulkija kirjoitti: Eilen, 23:04 Kiitos rukouksistanne, minut nostettiin jälleen kerran ylös kuopasta, uskallan taas uskoa ja luottaa. Jumalan rakkaudessa meillä on kaikki.
Rukoiltu on 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin