NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Keskustele eskatologisista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: NÄLÄNHÄTÄ - VARAUTUKAA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Noin viikon ajan minulla on ollut mielessä isohkojen kannellisten pakkilaatikoitten hommaaminen... elikkä niihin esim. riisit...
Hernekeitto on ykkönen hankintalistalla... sitä voi syödä suoraan purkista ja sillä päivän... itselläni tällä hetkellä liki 130 tölkkiä, joita myös vanhimmasta päästä...

Samoin esim. teet ja kaakaot jääneet kokonaan vaikka en juuri juonutkaan... kahvia en koskaan olekaan juonut... 4-5 kupillista ehkä... pointti on lähinnä se että kantsii hyvissä ajoin irroittautua kaikesta koukuttavasta... sokeriakaan ei taloudesta löydy... paitsi koukuttavaa niin terveysriski jne.
Esim. ruusu- ja merisuolaa kantsii hommata enemmältikin...

Teksti on AI-vapaa ja näin ollen turvallinen lukea

Tarkistanut:
AI FREE BY UJ©®™
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Eilen, 10:51 Noin viikon ajan minulla on ollut mielessä isohkojen kannellisten pakkilaatikoitten hommaaminen... elikkä niihin esim. riisit...
Hernekeitto on ykkönen hankintalistalla... sitä voi syödä suoraan purkista ja sillä päivän... itselläni tällä hetkellä liki 130 tölkkiä, joita myös vanhimmasta päästä...

Samoin esim. teet ja kaakaot jääneet kokonaan vaikka en juuri juonutkaan... kahvia en koskaan olekaan juonut... 4-5 kupillista ehkä... pointti on lähinnä se että kantsii hyvissä ajoin irroittautua kaikesta koukuttavasta... sokeriakaan ei taloudesta löydy... paitsi koukuttavaa niin terveysriski jne.
Esim. ruusu- ja merisuolaa kantsii hommata enemmältikin...

Teksti on AI-vapaa ja näin ollen turvallinen lukea

Tarkistanut:
AI FREE BY UJ©®™
Kyllä minusta vaikuttaa vaaralliselta kun ei kahvia ole ollenkaan, tai suklaata, jäätelöä, tai olutta..... :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilmanvaihto UJ:llä selvästikin kunnossa, hernekeitto purkkien määrästä päätellen. :shock: :D
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin