Voiko Damaskoksen tuho olla näin lähellä...
Miksi Kuuba ja Meksiko mainitaan tässä yhteydessä...meinaako Usa kaapata nekin...
Kehoitus ostaa ruokaa joka tulee pakata niin että se säilyy... ilm. kannellisiin pakkilaatikoihin....
...ydinlaskeutuman vuoksiko...?
Koskee ilm. kaikkia maapallolla...?
LYNNE JOHNSON
Lähde:
lynne johnson
MINÄ OLEN, KUNINGAS YESHUYA EI SALLI ISRAELIN TUHOAMISTA
Perjantai, 03/06/26
Lynne Johnson
6. maaliskuuta 2026
Sana vastaanotettu 5. maaliskuuta 2026, klo 11.58
Minä Olen aluaa teidän MINUN lasteni tietävän ja ymmärtävän, että Lähi-idän tapahtumat jatkuvat jonkin aikaa ennen kuin ne “räjähtävät” Damaskoksen tuhossa. Minä Olen ei tarkoita vuosia vaan viikkoja ennen Lähi-idän sodan puhkeamista, mikä johtaa Damaskoksen kaupungin tuhoutumiseen, Iranin ydinvarastojen tuhoamiseen Syyriassa ja Iranin ydinkohteissa. Se on pian tapahtuva.
Iran jatkaa mahdollisimman monien arabimaiden tuomista tähän sotaan jatkaakseen alueen purkamista. Yhdysvallat ei osallistu tähän sotaan niin että se olisi lähellä toista “Vietnamia”. Viime kädessä Israel tuhoaa Damaskoksen ja Iranin ydinalueet, sillä Iranin hallinto päättää käyttää ydinkapasiteettaan Israelin tuhoamiseen ja Israelilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin iskeä ensin.
Minä Olen, kuningas Yeshuya ei salli Israelin tuhoamista siksi että Minä olen, kuningas Yeshuyana, kuninkaiden kuninkaana ja Lord of Lordsina, Korkeimpana, Suurena joka on Minä Olen, kuten MINUN Sanassani on kirjoitettu.
Sinua varoitetaan etukäteen, jotta voit valmistautua ostamalla päivittäistavarasi ja tarvittavat ruokasi säilytykseen niin diskreetisti (huomaamattomasti) kuin pystyt.
Varmista, että teet niin. Pysy MINUN Sanassani, pysy rukouksessa, pysy keskittyneenä. Rukoile Iranin kansan, siellä olevien uskovieni, Kuubassa ja Meksikossa olevien MINUN uskovieni puolesta, sillä he tarvitsevat rukouksiasi.
Kuningas Yeshuya, Kuninkaiden kuningas ja Lord of Lords, Alfa ja Omega, Korkein, Rauhan Prinssi