Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia
- Uskon Jeesukseen
Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia
https://m.youtube.com/@VoiceofRevival/videos
Hank Kunnemanin profetioita ym. Voice of Revival-kanavalla...
- Uskon Jeesukseen
Re: Profetioita tälle ajalle - eri aiheisia
Vakava profetaalinen varoitus – profeetta Uebert Angel 5.2.2026 [katso video]
5 VUOTTA JÄLJELLÄ
Pastori Chrisin hengelliselle pojalle profeetta Uebert Angelille näytettiin näky, jossa taivaalle kirjoitettiin tulikirjaimin: “5 years left” – viisi vuotta ennen romahdusta, ovien sulkeutumista ja armonajan päättymistä. Ei maailmanloppu, vaan sen maailman loppu, johon olemme tottuneet.
Viisi vuotta aikaa vahvistua ja omistaa resursseja: maa, vesi, energia, käytännölliset taidot, yhteisöllisyys ja fyysinen varallisuus. Sen jälkeen:
-omistajuus katoaa monilta, lupa korvaa vapauden
-raha muuttuu luvaksi: liikkua, ylistää Jumalaa, kouluttaa lapsia, sanoa ei
-vuokra muuttuu pysyväksi, köyhyys automatisoituu, ihmisten työ vanhenee koneiden tulon myötä
-sanat, tutkinnot ja usko ilman tekoja menettävät arvonsa
-ihminen pelkistyy dataksi – orjuus palaa mukavuuden ja kätevyyden naamiossa
Herra sanoi: “Jos et varoita heitä, he sanovat: en tiennyt.”
Tämä varoitus on nyt annettu.
Toimi nyt: hanki maata, rakenna itsenäisyyttä ja omavaraisuutta, opi käytännön selviytymistaitoja, vahvista yhteisöjä ja valmista omat lapsesi – ennen kuin ovi sulkeutuu.
Tämä ei ole pelottelua, vaan profeetallinen ohje selviytymiseen.
Lue pidempi suomennos sanomasta täältä: https://rapsodia.info/profeetta-uebert- ... -5-2-2026/
Katso koko varoitusvideo YouTubesta: https://youtu.be/ilGw_5zBjSY?si=yJtO5CqZnlmQaQ7n
5 VUOTTA JÄLJELLÄ
Pastori Chrisin hengelliselle pojalle profeetta Uebert Angelille näytettiin näky, jossa taivaalle kirjoitettiin tulikirjaimin: “5 years left” – viisi vuotta ennen romahdusta, ovien sulkeutumista ja armonajan päättymistä. Ei maailmanloppu, vaan sen maailman loppu, johon olemme tottuneet.
Viisi vuotta aikaa vahvistua ja omistaa resursseja: maa, vesi, energia, käytännölliset taidot, yhteisöllisyys ja fyysinen varallisuus. Sen jälkeen:
-omistajuus katoaa monilta, lupa korvaa vapauden
-raha muuttuu luvaksi: liikkua, ylistää Jumalaa, kouluttaa lapsia, sanoa ei
-vuokra muuttuu pysyväksi, köyhyys automatisoituu, ihmisten työ vanhenee koneiden tulon myötä
-sanat, tutkinnot ja usko ilman tekoja menettävät arvonsa
-ihminen pelkistyy dataksi – orjuus palaa mukavuuden ja kätevyyden naamiossa
Herra sanoi: “Jos et varoita heitä, he sanovat: en tiennyt.”
Tämä varoitus on nyt annettu.
Toimi nyt: hanki maata, rakenna itsenäisyyttä ja omavaraisuutta, opi käytännön selviytymistaitoja, vahvista yhteisöjä ja valmista omat lapsesi – ennen kuin ovi sulkeutuu.
Tämä ei ole pelottelua, vaan profeetallinen ohje selviytymiseen.
Lue pidempi suomennos sanomasta täältä: https://rapsodia.info/profeetta-uebert- ... -5-2-2026/
Katso koko varoitusvideo YouTubesta: https://youtu.be/ilGw_5zBjSY?si=yJtO5CqZnlmQaQ7n
- Uskon Jeesukseen
Eräs sisko laittoi tänään minulle viestiä:
Minulle tuli voimakas sana ajatuksiin nyt aamuyöllä. "Haudat aukeaa"
Minulle tuli voimakas sana ajatuksiin nyt aamuyöllä. "Haudat aukeaa"
Vastasin että pian on lähtömme aika, sillä jo pois nukkuneet lähtee ensin. 

- Uskon Jeesukseen
- Uskon Jeesukseen
https://m.youtube.com/watch?v=eLJasBNNq1M
Näky tuhotähden tulosta....
M. Mattila...
En katsonut... joku suositteli...
Näky tuhotähden tulosta....
M. Mattila...
En katsonut... joku suositteli...
Joh 5:28 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä.
1Kor 15:52 yhtäkkiä silmän räpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa; sillä pasuuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja
me muutumme.
1 Tess 16-17 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelien äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja
Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
Sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan
yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
1Kor 15:52 yhtäkkiä silmän räpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa; sillä pasuuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja
me muutumme.
1 Tess 16-17 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelien äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja
Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
Sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan
yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
-
Näkymätön Ninni
- Uskon Jeesukseen
VERIKUU. SOTA IRANIN KANSSA LAAJENEE
Torstai, 05/03/26
Alison Pound
Australia
https://444prophecynews.com/the-blood-m ... son-pound/
Varhain 4.3.2026 Herra herätti minut näillä sanoilla: “Tuomioni ovat maan päällä tänään”. Tiesin, että se oli signaali nousta, koska Hän sanoisi enemmän. Seuraava sana on toinen osa siitä, mitä Herralla oli sanottavana. Olen päättänyt julkaista tämän nyt.. Ensimmäinen osa tulee perässä.
Verikuu merkitsee sotaa. Sota Israelin kanssa. Se on aina merkinnyt sotaa Israelille. Joka on siinä kansakunnassa näinä päivinä, vaikka he eivät ole minun kansani vaan huijareita.
Verikuu on yhä Israelista.
Donald Trump tietää erittäin hyvin, että tässä on kyse Israelista. Hän yrittää tehdä Minun työni Minun puolestani. Hän kerskuu, että hän on huolehtinut Israelin vihollisista ja Amerikan vihollisista. Hän tietää, kuinka monta ‘Jews’ asuu Amerikassa. Hän tietää, että sionistit vetävät naruja. Hän ylpeilee paljon. Mutta hän ei ole johdossa. He vain antavat hänen luulla, että hän on vastuussa. Ja valta on mennyt hänen päähänsä. Täysin.
Mutta muista. Täällä maan päällä ei tapahdu mitään sellaista, mitä en olisi sallinut.
Minä annan jumalattomille heidän päivänsä auringossa.
Ja sitten minä liikautan aurinkoa. Koska lopun täytyy tulla.
Tämä sota Iranin kanssa laajenee. Se ei ole ohi viikon kuluttua. Se ei ole ohi kuukaudessa. Se laajenee.
Putin ei ole lainkaan tyytyväinen siihen, että Trump ottaa asiat omiin käsiinsä. Kaikki Lähi-idän maat eivät ole tyytyväisiä Trumpiin. Eurooppa ja Euroopan unioni eivät ole tyytyväisiä Trumpiin. Ranska, Britannia, Saksa. Kukaan näistä kansoista tai niiden johtajista ei arvosta häntä suuresti.
Ei myöskään Amerikan osalta.
He ovat kiireisiä NWO:n perustamisessa ja asettavat itsensä. Eikä heidän suunnitelmiinsa kuulu Trump. (Hän poistetaan)
Tai Amerikka. Muista, ettei Amerikka ole täällä..Kukaan ei tule sen avuksi, kun sitä tuhotaan.
Yksikään maa ei nosta sormea.
Pian nyt. Pian loppu alkaa. Amerikan loppu. Ja sitten tämän maan loppu sellaisena kuin sinä sen tunnet. Monia tapahtumia tapahtuu samanaikaisesti. Sota jatkuu edelleen, kun tuon suuren maanjäristyksen (Kalifornia).
Kenellekään ei tule mitään taukoa hengittää. Rauhaa ei tule. Sillä rauha on viety tältä maapallolta. Tunnet sen täällä. (Australiassa)
Ei aikaa hengittää.
Päivät rullaavat nopeasti, yhden päivän seuraavaan. Ja ne ovat tapahtumarikkaita. Ne vaikuttavat sinuun, näihin tapahtumiin. Ne vaikuttavat ehdottomasti tähän kansakuntaan. (Australia) Polttoaine tulee olemaan ongelma.nSekä hinta että saatavuus..Tässä on kyse siitä, kuka hallitsee polttoainetta ja sen jakelua. Sen muutoksen on aika tapahtua. Tämä koskee lentopolttoainetta sekä autoilijoiden polttoainetta.
Mikään ei tule olemaan samanlaista kuin se oli. Nämä ovat sodan päiviä. Sillä rauha on viety maasta. Ruoka tulee olemaan ongelma. Ei polttoainetta, ei ruokaa toimiteta.
Haluan, että mietit näitä asioita.
Käske perheesi ostaa ruokaa, kun he voivat.
Alison Pound
Torstai, 05/03/26
Alison Pound
Australia
Varhain 4.3.2026 Herra herätti minut näillä sanoilla: “Tuomioni ovat maan päällä tänään”. Tiesin, että se oli signaali nousta, koska Hän sanoisi enemmän. Seuraava sana on toinen osa siitä, mitä Herralla oli sanottavana. Olen päättänyt julkaista tämän nyt.. Ensimmäinen osa tulee perässä.
Verikuu merkitsee sotaa. Sota Israelin kanssa. Se on aina merkinnyt sotaa Israelille. Joka on siinä kansakunnassa näinä päivinä, vaikka he eivät ole minun kansani vaan huijareita.
Donald Trump tietää erittäin hyvin, että tässä on kyse Israelista. Hän yrittää tehdä Minun työni Minun puolestani. Hän kerskuu, että hän on huolehtinut Israelin vihollisista ja Amerikan vihollisista. Hän tietää, kuinka monta ‘Jews’ asuu Amerikassa. Hän tietää, että sionistit vetävät naruja. Hän ylpeilee paljon. Mutta hän ei ole johdossa. He vain antavat hänen luulla, että hän on vastuussa. Ja valta on mennyt hänen päähänsä. Täysin.
Mutta muista. Täällä maan päällä ei tapahdu mitään sellaista, mitä en olisi sallinut.
Ja sitten minä liikautan aurinkoa. Koska lopun täytyy tulla.
Tämä sota Iranin kanssa laajenee. Se ei ole ohi viikon kuluttua. Se ei ole ohi kuukaudessa. Se laajenee.
Putin ei ole lainkaan tyytyväinen siihen, että Trump ottaa asiat omiin käsiinsä. Kaikki Lähi-idän maat eivät ole tyytyväisiä Trumpiin. Eurooppa ja Euroopan unioni eivät ole tyytyväisiä Trumpiin. Ranska, Britannia, Saksa. Kukaan näistä kansoista tai niiden johtajista ei arvosta häntä suuresti.
He ovat kiireisiä NWO:n perustamisessa ja asettavat itsensä. Eikä heidän suunnitelmiinsa kuulu Trump. (Hän poistetaan)
Tai Amerikka. Muista, ettei Amerikka ole täällä..Kukaan ei tule sen avuksi, kun sitä tuhotaan.
Pian nyt. Pian loppu alkaa. Amerikan loppu. Ja sitten tämän maan loppu sellaisena kuin sinä sen tunnet. Monia tapahtumia tapahtuu samanaikaisesti. Sota jatkuu edelleen, kun tuon suuren maanjäristyksen (Kalifornia).
Kenellekään ei tule mitään taukoa hengittää. Rauhaa ei tule. Sillä rauha on viety tältä maapallolta. Tunnet sen täällä. (Australiassa)
Ei aikaa hengittää.
Päivät rullaavat nopeasti, yhden päivän seuraavaan. Ja ne ovat tapahtumarikkaita. Ne vaikuttavat sinuun, näihin tapahtumiin. Ne vaikuttavat ehdottomasti tähän kansakuntaan. (Australia) Polttoaine tulee olemaan ongelma.nSekä hinta että saatavuus..Tässä on kyse siitä, kuka hallitsee polttoainetta ja sen jakelua. Sen muutoksen on aika tapahtua. Tämä koskee lentopolttoainetta sekä autoilijoiden polttoainetta.
Mikään ei tule olemaan samanlaista kuin se oli. Nämä ovat sodan päiviä. Sillä rauha on viety maasta. Ruoka tulee olemaan ongelma. Ei polttoainetta, ei ruokaa toimiteta.
Alison Pound
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 06 Maalis 2026, 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskotko UJ tämän viestin olevan Jeesukselta Kristukselta?Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 18:21 VERIKUU. SOTA IRANIN KANSSA LAAJENEE
Torstai, 05/03/26
Alison Pound
Australia
Ja sitten minä pyörryn auringosta. Koska lopun täytyy tulla.
Ei aikaa hengittää.
Alison Pound
Koska toit sen palstalle ilman omakätistä varoittavaa kommenttia, loogisen päättelyn mukaan uskot.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Toin viestin koeteltavaksi... toisaalta mieleeni tuli kysyä esim. Trumpista, että voiko olla niin, että hän jonkin tahon talutusnuorassa... no kysymys jäi tekemättä... ja toisaalta voiko olla niin, että tällä hetkellä Israelissa on vallassa ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia...Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:08Uskotko UJ tämän viestin olevan Jeesukselta Kristukselta?Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 18:21 VERIKUU. SOTA IRANIN KANSSA LAAJENEE
Torstai, 05/03/26
Alison Pound
Australia
Alison Pound
Koska toit sen palstalle ilman omakätistä varoittavaa kommenttia, loogisen päättelyn mukaan uskot.
Sinänsä viestissä ei ole epäraamatullisia elementtejä... esim. että Jeesus olisi ollut tavallinen ihminen tms.
Jos joku tykkää esim.Trumpista ja sanomassa kerrotaan hänen poistamisestaan, niin sehän ei kuulosta hyvältä, mutta hänessäkään ei tule roikkua tms. vaan ymmärtää että hänkin on vain luotu ihminen ja meidän tehtävämme on keskittyä uskon alkajaan Herraan Jeesukseen eikä vajavaisiin ihmisiin kuten Trump.
Toisaalta jos jonkun sanoman alkuun pitäisi laittaa omakätinen varoitus siitä että sanoma on väärä, niin eikö silloin olisi parempi olla laittamatta ko. sanomaa...?
En avannut linkkiä kuten en avaa muitakaan Poundin linkkejä.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 20:05Toin viestin koeteltavaksi... toisaalta mieleeni tuli kysyä esim. Trumpista, että voiko olla niin, että hän jonkin tahon talutusnuorassa... no kysymys jäi tekemättä... ja toisaalta voiko olla niin, että tällä hetkellä Israelissa on vallassa ihmisiä, jotka eivät ole juutalaisia...Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 19:08Uskotko UJ tämän viestin olevan Jeesukselta Kristukselta?Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 18:21 VERIKUU. SOTA IRANIN KANSSA LAAJENEE
Torstai, 05/03/26
Alison Pound
Australia
Alison Pound
Sinänsä viestissä ei ole epäraamatullisia elementtejä... esim. että Jeesus olisi ollut tavallinen ihminen tms.
Jos joku tykkää esim.Trumpista ja sanomassa kerrotaan hänen poistamisestaan, niin sehän ei kuulosta hyvältä, mutta hänessäkään ei tule roikkua tms. vaan ymmärtää että hänkin on vain luotu ihminen ja meidän tehtävämme on keskittyä uskon alkajaan Herraan Jeesukseen eikä vajavaisiin ihmisiin kuten Trump.
Toisaalta jos jonkun sanoman alkuun pitäisi laittaa omakätinen varoitus siitä että sanoma on väärä, niin eikö silloin olisi parempi olla laittamatta ko. sanomaa...?
Pääsin lukemisessa tähän asti:
"vaikka he eivät ole minun kansani vaan huijareita."
Se riitti minulle. Kyseessä on antisemitisti.
Vaikka tästä eteenpäin "profetia" julistaisi kuinka kirkkaasti, lähde on jo paljastunut.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Noo, pidetään se mikä hyvää on, vaikka tässä viestissä se tietenkin on huonoa kaikille uskosta osattomille.
Ja vaikkei kaikki olisikaan mielestä kuultavaa omille korville, niin ei myöskään ammuta viestin tuojaa, vaikka ikävien asioiden tuojille niin usein käykin.
Ja vaikkei kaikki olisikaan mielestä kuultavaa omille korville, niin ei myöskään ammuta viestin tuojaa, vaikka ikävien asioiden tuojille niin usein käykin.
En ole ampunut ketään.
Kerroin lukeneeni "profetiaa" siihen asti kun "profetia" mainitsi Israelin olevan huijareita eikä omaisuuskansaa.
Minulle selvisi ettei kyseessä ole Jumalan antama profetia.
Ellei se muille tuolla selvinnyt, niin lisää voimia teille jne.
En aio pitää viestistä mitään "hyvää" kun en edes aio sitä eteenpäin lukea.
Ihan sama vaikka siellä olisi kehuttu tai haukuttu Trumpia, joka on ihminen kuin me muutkin.
Ihan sama vaikka siellä olisi kehuttu tai haukuttu Israelia tai Israelin ystäviä, ihmisiä olemme kaikki.
Tuota antisemitismiä olen lukenut ja tutkinut kohta viisikymmentä vuotta ja sitä ujutetaan kaikille palstoille "hyvää tarkoittaen" ja vain "tutkittavaksi".
Tällä kertaa "profetiana".
Minua ei kiinnosta vaikka teistä jokaikinen olisi katolilaisesta tai luterilaisesta premissistä johtuen antisemitisti, minä en ole.
Siunaan Israelia nyt ja jatkossa.
Tämä ei ollut hyökkäys eikä ampuminen ketään yksilöä kohtaan vaan kritiikki antisemitismiä vastaan. Sitä vastaan joka ajaa lopulta G&M ja kaikki kansat lopulta Israelia vastaan.
Shabbat Shalom.
Nyt käyn Sapatin viettoon.
-
tapsamitsu
Kyllä kaikki profetiat pitää Raamatunkin mukaan arvioida, onko Jumalasta vai ei. Samaa mieltä Rytgerin kanssa. Oikea profetia myös lohduttaa Herran omia eikä pelkästään varoita eikä ilmoittele Raamatun vastaisesti eli Israelin kansa olisi huijareita, höh? Profetiasta ei välittynyt Jumalan rauhaa sisimpääni, sen vain myös tahdon sanoa. (en pelkää kuolemaa tai sotaa).
Joo, oon samaa mieltä, Jeesukseen turvaamisesta tuossa profetiassa ei puhuta oikeastaan mitään, tuomiosta kylläkin.
Mutta siinä ajassahan me nyt ollaan ja jos tällä periaatteella lukisi Raamattua, niin se olisi varmasti maailman antisemitistisin kirja, aina Vanhaa Testamenttia myöten ja siitä huolimatta Herra siis käskee Siunata Israelia, ei kirota sitä, mutta ei tämä ole sen vuoksi keitä he ovat, vaan sen vuoksi että Herra on heitä ensin kutsunut ja heidän Pelastuksessaan Hänen suunnitelmansa tulee täydeksi.
Mutta tää on herkkä aihe, niin pidättäydyn sanomasta enempää.
Mutta siinä ajassahan me nyt ollaan ja jos tällä periaatteella lukisi Raamattua, niin se olisi varmasti maailman antisemitistisin kirja, aina Vanhaa Testamenttia myöten ja siitä huolimatta Herra siis käskee Siunata Israelia, ei kirota sitä, mutta ei tämä ole sen vuoksi keitä he ovat, vaan sen vuoksi että Herra on heitä ensin kutsunut ja heidän Pelastuksessaan Hänen suunnitelmansa tulee täydeksi.
Mutta tää on herkkä aihe, niin pidättäydyn sanomasta enempää.
- Uskon Jeesukseen
Ilmeisesti tuossa "huijari-lauseessa" puhutaan ihmisistä, jotka ovat sanovat olevansa juutalaisia, mutta eivät sitä ole? "Teeskentelijöitä" ilmeisesti parempi suomennos?
Ilm. 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga
Poundin sanoma: Whoever is in that nation in these days, though they be not My people but imposters.
imposter
a person who pretends to be someone else in order to deceive others, especially for fraudulent gain.
Ilm. 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga
Poundin sanoma: Whoever is in that nation in these days, though they be not My people but imposters.
imposter
a person who pretends to be someone else in order to deceive others, especially for fraudulent gain.