Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Tuija

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rutger kirjoitti: Tänään, 00:05 Joh 15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
AAAMEN
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Tänään, 07:49 Voiko joku tuurata oon niin flunsssa ihan horkassa
Tuurasin silleen proaktiivisesti 🙂

Rakas Taivaallinen Isä.
Poista Mariesta kaikki virukset ja basillit ja palauta voima ja virkeys, paranna meidät kaikki pelastussanomalaiset perhekuntinemme ja vahvista meitä. Varusta meidät koko sota-asullasi ja puhalla meihin lisää Henkeäsi jotta emme koskaan horju tai kaadu. Me tunnemme elävämme ihan lopun ajassa ja nyt jos koskaan tulee olla valmistautunut, vahva, virkeä ja väsymätön rukouksessa ja elonleikkuussa. Anna meille kaikki tarvittava energia ja sitkeys. Suojele jokainen omasi ja laita meihin Kaalebin rohkeus ja se voima jonka Kaalebiinkin laitoit. Tätä kaikkea me pyydämme Sinun rakkaan Poikasi, Jeesuksen Kristuksen mahtavassa Nimessä, Amen Amen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN 🙏✝️🙏
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin