Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Laitan
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Rutger kirjoitti: Eilen, 10:40
Rutger kirjoitti: Eilen, 00:03
Rutger kirjoitti: 03 Maalis 2026, 17:28 Tekoälyn käytöstä palstalla.

Tekoälyn käyttö on ilmestynyt myös tälle keskustelupalstalle ja se herättää myös huolia.

Tästä päivästä lähtien tulee tekoälykuvat ja tekstit merkitä tekoälyn tekemiksi.
Vaikka tekstistä vain osa olisi AI tuotantoa, kommentin alussa tulee tästä mainita, jotta he, jotka eivät halua AI sisältöä lukea, tietävät sitä välttää. Jos ihmisen tuottamassa tekstisisällössä on tekoälykuvia, riittää AI maininta kuvan yhteydessä.

Käytetään kommentin alussa merkintöinä joko TEKOÄLY SISÄLTÖÄ tai AI-SISÄLTÖÄ tai kuvien yhteydessä AI.

Tekoälytekstejä ja tekoälykuvia on jo sen verran palstalla, että aiempia kirjoituksia ja kuvia ei tarvitse muokata.

Toinen asia muistutuksena.

Kun siteerataan jonkun toisen tuottamaa tekstiä, niin asia tulee aina mainita viestissä, ja mielellään laitetaan myös linkki alkuperäiseen tekstiin, jos mahdollista.

Tässäkään tapauksessa jo palstalla olevia kirjoituksia ei tarvitse muokata.

-Ylläpito
Nosto.
Jos joku kokee tarpeelliseksi hyvin asiaa harkittuaan tuoda AI-sisältöä keskusteluun, tässä linjaus sitä koskien.
Nostan tätä muutaman kerran näkyvyyden takia.
Rutger kirjoitti: Eilen, 11:04 viewtopic.php?f=47&t=3796

Tekoälyn käytöstä kysely linkissä.
Siirretään myös keskustelu aiheesta sinne, kiitos.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pikku kysely...

Kenen mielestä

1. Iranin tilanne pian ohi... Pahlavi hallitsijaksi...

2. Sota jatkuu vuosia ja näkyy täällä yhtä vähän kuin Ukrainan sota...

3. Venäjä lopettaa pian sotansa - Ukrainan aseapu vähentymässä Iranin tilanteen vuoksi joten siksi...

4. Entä Tukholman profetia... voiko toteutua NWO-aluejaon muodossa...

5. Mitä, soditaanko jossain...

6. Oma näkemys tilanteitten kehittymisestä... :?:

Koska kysymyksen on laatinut AI-vastaisen vastarannanliikkeen koalitio niin vastauksen muodostamiseen ei saa käyttää koneälyä... :D
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa palstalle nimimerkki Armara ja Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta kaikissa asioissasi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Tämä Pekka Aittakummun, PS kansanedustaja ja ev.lut pappi, alle 10 min. video sopisi niin moneen topikkiin, että laitan tähän.
Katsokaa ihmeessä, suosittelen.
https://youtu.be/Gm7NvE6Dcv0?is=HlrBOJP5G7XEapLP
Vastaa Viestiin