Näky: iso vesiallas joka oli tyhjä?

Valvoja: katso7

katso7

Näky: iso vesiallas joka oli tyhjä?

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin ison vesialtaan jossa oli kansi. Avasin kannen ja ajattelin sen olevan täynnä kaloja mutta siinä oli vain vettä. Olin pettynyt.
En osaa selittää tätä. Mitä voisi tarkoittaa?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuija

Re: Näky: iso vesiallas joka oli tyhjä?

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nuo kalat on niitä pelastettavia, mutta allas on niistä tyhjentynyt ... onko enää niitä jotka jakaa pelastusta? Onko kaikki muu käynyt tärkeämmäksi? Pelastus kysymys unohtunut?
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämä Pelastussanoma on ollut virvoittava allas monelle, mutta nyt alkaa olla tyhjä kaloistaan 😔 He etsivät Pelastusta... mutta tuo erottava kansi estää sen.
Viimeksi muokannut Tuija, 01 Maalis 2026, 09:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Tämä pelastussanoma on edelleen pelastussanoma. Jumala itse tekee työtä meissä ja lukijoissa, tunteistamme ja teoistamme huolimatta. Sana on elävä, se on väkevä Jumalan Poika, Jeesus. Hän elää ja kutsuu luokseen, ei vain täydellisiä, vaan kaikkia meitä keskeneräisiä matkalla olijoita.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kulkija kirjoitti: 28 Helmi 2026, 18:46 Tämä pelastussanoma on edelleen pelastussanoma. Jumala itse tekee työtä meissä ja lukijoissa, tunteistamme ja teoistamme huolimatta. Sana on elävä, se on väkevä Jumalan Poika, Jeesus. Hän elää ja kutsuu luokseen, ei vain täydellisiä, vaan kaikkia meitä keskeneräisiä matkalla olijoita.
Aamen! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin