Otetaan rauhallisesti 28.2.2026 Jukka Nieminen
https://youtu.be/60xrPBVAotc?si=ER7KMF2ORCir2gh8
Kommentti videoon. Eilen kuului jo huhuja, että Khamenei olisi lennätetty eilisen aikana ulkomaille piiloon.
Mene ja tiedä.
Sotien melskettä ja sanomia sodista.
Re: Sotien melskettä ja sanomia sodista.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
En ole vieläkään kuullut vahvistusta Al Jazeeran väitteeseen, että Israeliin olisi osunut, en edes Israelista.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
En ole viitsinyt päivittää sodan aikana aina niin aktiivista huhuilua vaan odottanut tunteja josko tulisi varmistettua tietoa.
Väite Khamenein kuolemasta on kiertänyt nyt todella kovasti.
Lähteet Iranista väittävät ettei tämä ollut oikeasti poistunut maasta vaan olisi ollut henkilökohtaisessa bunkkerissaan, johon osui bunkkerin murtaja pommi.
Bunkkeri ja tämän talo on tuhkana, oliko Khamenei sisällä, jää nähtäväksi.
On erikoista katsoa videoita, jossa kansalaiset tanssivat kaduilla samaan aikaan kun USAn ja Israelin pommit paukkuvat Teheraniin.
Vallankumouskaartilla on kädet täynnä eivätkä he ehdi kaduille nyt surmaamaan omaa kansaansa.
Väite Khamenein kuolemasta on kiertänyt nyt todella kovasti.
Lähteet Iranista väittävät ettei tämä ollut oikeasti poistunut maasta vaan olisi ollut henkilökohtaisessa bunkkerissaan, johon osui bunkkerin murtaja pommi.
Bunkkeri ja tämän talo on tuhkana, oliko Khamenei sisällä, jää nähtäväksi.
On erikoista katsoa videoita, jossa kansalaiset tanssivat kaduilla samaan aikaan kun USAn ja Israelin pommit paukkuvat Teheraniin.
Vallankumouskaartilla on kädet täynnä eivätkä he ehdi kaduille nyt surmaamaan omaa kansaansa.