Sotien melskettä ja sanomia sodista.

Keskustele eskatologisista asioista
Rutger
Site Admin

Sotien melskettä ja sanomia sodista.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Matt 24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

Oli tuolla yleisellä puhetta sotalangasta. Ajattelin että tännehän se kuuluu lopunaikojen alle.

Tässä viimeisimmät arviot Navy Sealilta jolla kontaktit Pentagoniin.
https://youtu.be/6cml3IzoTKI?si=i7PctuSGYrv1JULm
Kesto 6:25

Oman arvioni mukaan ihan pian tapahtuu massiivinen isku Iraniin. Maailma on kyllästynyt Iranin "neuvotteluihin" joiden lopputulos on aina ja ilman poikkeusta sama, mitään ei muuteta.
Väännetään ja käännetään palaveripöydässä maksimaalinen aika ja samalla haudataan arsenaalia aavikolle ja sairaaloiden alle.
Iran on tuossa aina ollut taitava.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Re: Sotien melskettä ja sanomia sodista.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Venäjän Teheranin-suurlähetystö evakuoi välittömästi kaikki henkilökuntansa.

SITÄ monet, monet, monet ihmiset ovat odottaneet. Kun venäläiset tekevät SITÄ, se johtuu siitä, että he tietävät ehdottomasti, että sotilaallinen hyökkäys on välitön.

Venäjän evakuoitua Teheranin-suurlähetystöstään "ilmapallo on noussut ilmaan".

Presidentti Trump sanoi eilen tekevänsä päätöksen Iranista "ennen klo 15.00" tänään. Kello on nyt 14.20.

Venäjän tiedustelupalvelu näyttää saaneen tiedon Trumpin päätöksestä.

/Hal Turner Radioshow
......................

Trump Iranista: “Olisi mukavampaa, jos voisimme tehdä sen ilman [armeijaa], mutta joskus sinun on kuitenkin tehtävä se. Meillä on maailman parhaat asevoimat. Ei ole mitään verrattavissa olevaa. Haluaisin mieluummin olla käyttämättä niitä, mutta joskus se on välttämätöntä. Katsotaan, mitä tapahtuu.”
/TG
..................

▪️Ison-Britannian ulkoministeriö kehottaa välttämään tarpeetonta matkustamista Israeliin

▪️Ranskan ulkoministeriö kehottaa olemaan käymättä Israelissa tällä hetkellä

▪️Puolan ulkoministeriö kehottaa kansalaisiaan lähtemään välittömästi Iranista, Israelista ja Libanonista

▪️Italian ulkoministeriö: Kehottaa kansalaisiamme lähtemään Iranista ja noudattamaan erityistä varovaisuutta koko Lähi-idässä.

Myös muita maita...
Rutger
Site Admin

Joko on tämän aika?

Jeremiah 49:34 The word of the LORD that came to Jeremiah the prophet against Elam in the beginning of the reign of Zedekiah king of Judah, saying,
49:35 Thus saith the LORD of hosts; Behold, I will break the bow of Elam, the chief of their might.
49:36 And upon Elam will I bring the four winds from the four quarters of heaven, and will scatter them toward all those winds; and there shall be no nation whither the outcasts of r shall not come.
49:37 For I will cause Elam to be dismayed before their enemies, and before them that seek their life: and I will bring evil upon them, even my fierce anger, saith the LORD; and I will send the sword after them, till I have consumed them:
49:38 And I will set my throne in Elam, and will destroy from thence the king and the princes, saith the LORD.
49:39 But it shall come to pass in the latter days, that I will bring again the captivity of Elam, saith the LORD.

Jer 49:34 Herran sana, joka tuli profeetta Jeremialle Eelamia vastaan Juudan kuninkaan Sidkian hallituksen alussa; se kuului:
49:35 "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, minä murran Eelamin jousen, heidän väkevyytensä parhaimmat.
49:36 Ja minä tuotan Eelamia vastaan neljä tuulta taivaan neljältä ääreltä ja hajotan heidät kaikkiin näihin tuuliin; eikä ole oleva kansaa, johon ei tulisi Eelamin karkoitettuja.
49:37 Ja minä saatan Eelamin kauhistumaan vihollistensa edessä, niiden edessä, jotka etsivät heidän henkeänsä, ja minä annan onnettomuuden kohdata heitä, vihani hehkun, sanoo Herra, ja minä lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan.
49:38 Ja minä asetan valtaistuimeni Eelamiin ja hävitän sieltä kuninkaan ja ruhtinaat, sanoo Herra.
49:39 Mutta aikojen lopulla minä käännän Eelamin kohtalon, sanoo Herra."

Jos nyt on tämän aika, niin Iranin hallinto tuhotaan totaalisesti ja iso määrä kansaa pakenee muihin maihin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Uskon Jeesukseen

Rutger kirjoitti: Tänään, 00:48 Joko on tämän aika?
Jos nyt on tämän aika, niin Iranin hallinto tuhotaan totaalisesti ja iso määrä kansaa pakenee muihin maihin.
Kuinka on... "suojeleeko" Raamatun profetiat Irania niin että se selviää iskusta jos sellainen tulee...

Eli suojeleeko Googin ja Maagogin sodan profetia Persia-Irania niin että se voi osallistua sotaan...

Huom. ei ole oma ajatukseni tämä suojelu-idea....
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen kirjoitti: Tänään, 01:01
Rutger kirjoitti: Tänään, 00:48 Joko on tämän aika?
Kuinka on... "suojeleeko" Raamatun profetiat Irania niin että se selviää iskusta jos sellainen tulee...

Eli suojeleeko Googin ja Maagogin sodan profetia Persia-Irania niin että se voi osallistua sotaan...

Huom. ei ole oma ajatukseni tämä suojelu-idea....
Mielestäni ei suojele vaan G-M siirtyy tuonnemmaksi.
Oletan, että Iranin mustakaavut tuhotaan totaalisesti.
Valtava määrä Persialaisia pakenee kaikkiin maihin.
Mustakaavuille uskolliset jäävät ja heidät hävitetään maasta.
Alkaa valerauha Israelissa. Persialaiset palaavat Iraniin.
Alkaa uusi aika ja Persian rakentaminen.
Siellä jossain kuitenkin kytee mustakaapujen tai muiden pahan palvojien hanke joka johtaa G-M mukanaoloon.
Ehkä Iranin pakolaisten seassa pakenee suunnitelmallisesti myös mustakaapuja palatakseen taas joskus valtaan tai sitten Persian prinssi eli yksi langennut enkeli saa yllytettyä Persialaiset mukaan G-M joukkoihin.
Tämä on siis alustavaa pohdintaa, jos tämä Jeremia 49 puhuu tästä ajasta.
Rutger
Site Admin

BREAKING!
Sota on alkanut. Israel hyökkäsi Iraniin ja yllätyksen maksimoimiseksi vieläpä Sapattina, joka lienee ennenkuulumatonta.
Rutger
Site Admin

Uskon Jeesukseen

Telegram:
Trump: ”Käynnistimme suuroperaation Irania vastaan.”
Ymmärtääkseni Usa osallistunut iskuihin...🤔
Rutger
Site Admin

Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Saa nähä mihin sfääreihin paisuu, siellä hän on Iranin pinnan alla melkoinen räjähdys pesä 🙏🏻
Toki USA ainakin lienee tästä tietoinen 🤔

Sitä valmistautumista nyt jokainen, ensisijaisesti Herran edessä 🙏🏻
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Rutger
Site Admin

Sama lausunto tubesta ellei joku pääse X:ään tjsp.
https://youtu.be/o-E7DIctrzo?si=rueMRpSPoYQfYvvB
Uskon Jeesukseen

Operaatio kestäisi 4 päivää...

Iran iskenyt Usan laivastotukikohtaan Bahrainissa.. sekä lentotukikohtaan Qatarissa...

Yhdysvaltojen lentotukikohta Al Dhafraan Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa on joutunut iranilaisten ballististen ohjusten iskuun....

Iranilaiset ballistiset ohjukset osuivat Yhdysvaltain tukikohtaan Kuwaitissa...

Räjähdyksiä Saudi-Arabian pääkaupungissa Riadissa...

Kaikki ovat GCC-maita...

Miten nuo maat reagoivat?

Myös Jordaniaan on hyökätty Iranin iskuissa Yhdysvaltojen kohteita vastaan ​​alueella.

Laajeneeko sota...?

GCC-maihin kuuluvat:

Saudi-Arabia
Arabiemiraatit (UAE)
Qatar
Kuwait
Oman
Bahrain

Iran taitaa liiaksi sohia joka paikkaan...🤷 Meneekö kosto järjenkäytön edelle... toisaalta jos Iran saa apuja Venäjältä ja Kiinalta niin sen vuoksiko rohkeutta?
Rutger
Site Admin

Kaikkia näitä maita,
Saudi-Arabia
Arabiemiraatit (UAE)
Qatar
Kuwait
Oman
Bahrain, hallitsee Sunnimuslimi monarkiat, eli ne ovat Shialaiselle Iranille kelpo maalitauluja.
Shiat ja Sunnithan vihaavat toisiaan syvästi.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, saapas nähdä onko ennen Pääsiäistä täysi hulina päällä vai miten tämä tulee kehittymään!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Niin ja toki Jordankin on Sunnalainen.
Sunnalaiset hykertelevät parasta aikaa, kun Shialainen Iran ottaa kuokkaan.
Rutger
Site Admin

Eero kirjoitti: Tänään, 12:18 Joo, saapas nähdä onko ennen Pääsiäistä täysi hulina päällä vai miten tämä tulee kehittymään!
Trumpin ja Bibin tavoite on tehdä niin musertava isku muutamassa päivässä, että mustakaavut eivät selviä ja haluavat, että kansa itse ottaa vallan.
Ideaalitilanteessa näin meneekin.
Venäjän ja Kiinan tuki ratkaisee meneekö homma isoksi.
Trump laskee ettei Venäjä pysty/halua sitoutua nyt kun Ukrainan sota syö resurssit.
Kun nyt vaan pysyisivät sormet irti punaiselta napilta.

Tämmöinen hyökkäys Iraniin näyttää järjettömältä jokaisen ihmisen mielestä joka ei tunne shialaisen ajatusmaailmaa.
Iran ei saa saada nukea missään nimessä sillä se taatusti sitä käyttää.
USA on iso saatana, Israel pikkusaatana ja toiset muslimit pienempiä vihollisia, mutta tapettava tavattaessa kuitenkin.
Rutger
Site Admin

Purimina 2.3.2026 on myös Verikuu taivaalla.
Kuu koskee Israelia, aurinko koko maailmaa 🤔
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, saa nähdä mitä tapahtuu!

Tule Herra Jeesus ja lopeta tämä hulluutus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uskon Jeesukseen

Saudi-Arabia 🇸🇦 ilmoitti juuri olevansa valmis liittymään Amerikkaan 🇺🇸 minkä tahansa kapasiteetin kanssa sodassa Irania vastaan. 🇮🇷

Lausunto tulee hetkeä sen jälkeen, kun Iran 🇮🇷 kohdisti ohjusten sarjan Riadiin
Rutger
Site Admin

Israelin pohjoisosissa räjähdyksiä. Lähde Al Jazeera. Ei varmistettu.
Vastaa Viestiin