Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

.
Liitteet
IMG_20260224_101152.jpg
IMG_20260224_103315.png
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Helmi 2026, 12:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sohva valokuva.

Värikynä termi

Ilmaisu, jota käytetään, kun joku liioittelee vahvasti tai maustaa tarinaansa oman mielikuvituksensa tuotteilla

Tämä on varmaan 5 kerta samasta aiheesta, mutta sinä itse pyysit todistusta miten NASAn kuva oli mahdollinen. Ja sen jälkeen kun sen annoin, niin ilmeisesti tein NASAn valehtelijaksi, sain valvojanpestin kyseenalaiseksi ja olin "foliohattu" teorioineni.

Edelleen kuitenkin kantani paria viestiä aiemmin oli:
Sanna kirjoitti: 23 Helmi 2026, 05:40 Puolueeton keskustelu aiheesta kiinnostaa

Tämä jahkaaminen siitä, mitä tapahtui ei mitenkään kirkasta Kristusta, että oisko nyt jo aika lopettaa ja jatkaa jonkun muun aiheen parissa?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä jatkoin keskustelua tuonne varsinaiseen ketjuun, en ole siis osallistunut aikaisemmin, koska mä luulen, että tähän asiaan ei Raamattu suoraan anna vastausta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sanna
Site Admin

Herralle kiitos!! Ihanaa, että joku vihdoin tajusi tämän pointin näissä keskusteluissa ja aidon halun kyseenalaistaa sen, että jääkö Raamatun sana jalkoihin ihmisten mielissä, jos tiede sanoo muuta. Ja ei,sen ei tarvitse tarkoittaa, että tiede olisi väärässä - kyse oli pelkästä herättelystä aiheen suhteen.

Kiitos Eero 😘

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Eipä mitään, vähemmälläkin olis varmaan selvinnyt, ei sitä Raamattua tarvitse lähteä kuuhun asti lukemaan :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sanna
Site Admin

Eero kirjoitti: Eilen, 11:28 Eipä mitään, vähemmälläkin olis varmaan selvinnyt

No ehkä :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sanna
Site Admin

Ja siis jos me tätä nyt jotenkin ruoditaan ja tästä jotain opitaan jatkoon tahoillamme, niin mun mielestä Raamatun sana pitää ottaa niin kun se on kirjoitettu. Vaikka se olis maailman ja tieteen kanssa ristiriidassa [enkä nyt sano, että on].

Ja kun me sen teemme, se tulee viemään paikoille, jossa meidät kivitetään vääräuskoisina. Sitä kohtihan me olemme koko ajan menossa, kun Jakobin ahdistus lähenee päivä päivältä.

Jos me laitamme tieteen ja maailman sanan Raamatun ylle, niin me ollaan väärässä eksyä ja sehän on jo nähtävissäkin siinä, mitä ihmisen biologiasta tällä hetkellä opetetaan. Se on nähtävissä myös näissä UFO lausunnoissa, antiseminismissä ja monessa muussa.

Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

20260223_181223.jpg
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin