Temppeli hanke etenee

Keskustele Israel aiheesta
Eero
Viesti:

Re: Temppeli hanke etenee

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä pyydän puolestani anteeksi näitä keskustelun sävyjä, ne lähtevät aina juupas-eipäs -linjalle ja siinä on tosiaan vihollisella varmasti näppinsä pelissä.

Mä siis ajan sitä asiaa, Kristus-asiaa, että se mitä Raamatussa sanotaan ja ei sanota tulisi ilmi ja se on riippumaton näkökannasta ja henkilöistä. Niin kuin Rutgerkin tuossa ilmaisi, että mä tiedän varsin hyvin, ettei tällaista Raamatun paikkaa, josta kysyn, löydy Raamatusta, mutta sen vuoksi sitä kysynkin, ettei voitaisi sanoa mitä Raamatusta löytyy kun sitä ei löydy.

Ja jos Raamattu ei sano, että kolmas temppeli aivan ehdottomasti rakennetaan Jerusalemiin, mutta sanoo, että Jeesus on Temppelin rakentava, niin tämä on otettava vastaan Totuutena myös. Se ei ole esimerkiksi juutalaisten korvaamista, he ovat sen saman Jumalan Lain alaisia kuin mekin ja heidän armoihin ottamisessaan Jumalan suunnitelma vasta täydentyy..

Mutta miksi siis odottaa temppeliä Jerusalemiin kun se voi ohjata pahimmillaan väärään suuntaan, etsimään merkkejä vihollisen tekosista, kun pitäisi etsiä juuri Kristusta ja tää on se asia mitä mä vastustan. Korostan, että tämä ei ole välttämättä palstalaisten ongelma, mutta se voi olla sitä sille, joka vasta etsii Jeesusta Pelastuksekseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Eero, ymmärrän täysin tämän pointin.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, mä oon siis itse alkanut uskonpolkuni seuraamalla paljon sivustoja ja videoita, jotka pyörivät Raamatullisten aiheitten ympärillä, mutta keskittyvät lähinnä antikristukseen ja vihollisen toimien kauhisteluun, mutta vääristelevät Raamatun Sanaa pahasti. Ajattelin esimerkiksi, että Jeesuksen ei tarvinnut kuolla ristillä, vaan se, että Hän olisi lähtenyt Intiaan opettamaan on aivan Raamatun mukaista, koska jossain näin annettiin ymmärtää. Eli paljon on sellaista, mitä oletetaan Raamatusta löytyvän, vaikkei löydykään.

Tää ei nyt liity tähän keskusteluun, mutta halusin kertoa tämän, koska tiedän että näistä opeista voi päästä eteenkin päin lukemalla Raamattua sellaisena kuin se on.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

AAAMEN!
Tiedän ja tunnistan että henkivallat on olemassa, ne pitää oppia tunnistamaan, ja oppia taistelemaan niitä vastaan, Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tämä on taistelu henkivaltoja vastaan, ei lihaa ja verta vastaan.
Viimeksi muokannut Tuija, 15 Helmi 2026, 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuija

" He eivät ymmärrä Jeesus temppeliä"
Eikö meidän tehtävä ole siitäkin opettaa? Pelastustietä kohti 🙏💖✝️
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Tuija kirjoitti: Eilen, 21:36 AAAMEN!
Tiedän ja tunnistan että henkivallat on olemassa, ne pitää oppia tunnistamaan, ja oppia taistelemaan niitä vastaan, Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tämä on lampaani henkivaltoja vastaan, ei lihaa ja verta vastaan.
Aamen Tuija!
Tuija kirjoitti: Eilen, 21:48 " He eivät ymmärrä Jeesus temppeliä"
Aamen!
Tuija

Pyhän Hengen jykevän loistakoon kaikessa mitä teemme ja mitä kirjoitamme täällä. Me olemme ne soihdut.

Matt.5 :14. Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
15. eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
16. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa
Tuija

Näkymätön Ninni kirjoitti: Eilen, 21:55
Tuija kirjoitti: Eilen, 21:36 AAAMEN!
Tiedän ja tunnistan että henkivallat on olemassa, ne pitää oppia tunnistamaan, ja oppia taistelemaan niitä vastaan, Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tämä on taistelu henkivaltoja vastaan, ei lihaa ja verta vastaan.
Aamen Tuija!
Tuija kirjoitti: Eilen, 21:48 " He eivät ymmärrä Jeesus temppeliä"
Aamen!
Amen. Korjasin tuosta kirjoitusvirheen, jota nämä koneetkin suoltaa ...
Tuija

Eero kirjoitti: Eilen, 21:34 Joo, mä oon siis itse alkanut uskonpolkuni seuraamalla paljon sivustoja ja videoita, jotka pyörivät Raamatullisten aiheitten ympärillä, mutta keskittyvät lähinnä antikristukseen ja vihollisen toimien kauhisteluun, mutta vääristelevät Raamatun Sanaa pahasti. Ajattelin esimerkiksi, että Jeesuksen ei tarvinnut kuolla ristillä, vaan se, että Hän olisi lähtenyt Intiaan opettamaan on aivan Raamatun mukaista, koska jossain näin annettiin ymmärtää. Eli paljon on sellaista, mitä oletetaan Raamatusta löytyvän, vaikkei löydykään.

Tää ei nyt liity tähän keskusteluun, mutta halusin kertoa tämän, koska tiedän että näistä opeista voi päästä eteenkin päin lukemalla Raamattua sellaisena kuin se on.
Kiitos tästä tärkeästä selvityksestä 🙏✝️
Tuija

Ei meidän tarvitse maailman tekoja mainostaa, se osaa tehdä sen itsekkin. Elämme jo aikaa jossa pelastus asia korostuu vahvasti.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen Tuija! Ja Aamen Eero!
Minä ymmärrän mitä Eero yrität sanoa. Kun se just valitettavasti usein on niin, että niitä vastauksia ja opetuksia lähdetään hyvin helposti etsimään muista lähteistä, kuin Raamatun Sanasta. Siinä mennään helposti metsään. Sitten kun lähdetään tarpeeksi kauas Raamatun Sanan totuudesta, ei se enää kelpaakkaan, vaan on kehitetty jo oma oppi ja oma raamattu ja oma totuus. Eikä kohta enää kiinnosta edes Raamattua avata.

Ne vastaukset pitäisi etsiä Raamatun Sanasta, ja kiinnittyä Jumalan Sanaan ja Jumalan tahdon etsimiseen.

Tämän mä nyt enää vaan tähän sanon, enkä enempää!
Rukousta nyt tarvitaan, että sovussa taas kuljetaan!
🙏✝️🙏
Tuija

Amen ✝️💖🌿🙏
Kaikesta huolimatta kaikille hyvää yötä ja Jeesus myötä 💖🌿
Vastaa Viestiin