Temppeli hanke etenee
Re: Temppeli hanke etenee
Kysyin siis Raamatunkohtaa, joka kertoo kolmannen temppelin rakentamisesta Jerusalemiin, niin ettei sen voi katsoa saaneen täyttymyksensä jo Jerusalemin Toisessa Temppelissä tai tarkoita Uuden Liiton mukaisesta Jumalan Temppeliä eli Jumalan asuinsijaa joko Taivaassa tai maan päällä uskovaisissa ihmisissä?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Aihetta käsitelleessä ketjussa ja tässäkin olen monesti tuonut jakeet pöytään.
Sinä vaan et usko Pyhän paikan juutalaisessa kontekstissa tarkoittavan yksinomaan Jerusalemin temppeliä.
Sinä vaan et usko Pyhän paikan juutalaisessa kontekstissa tarkoittavan yksinomaan Jerusalemin temppeliä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tässä kuten toisissakin ketjuissa kerrot miten AC voi yrittää tunkeutua Pyhän Hengen temppeliin.
Niin voikin yrittää ja yrittää joka päivä.
Jokainen uskova sen tietää.
Yllä mainitsemani jae kertoo miten AC asettuu temppeliin 33_38 ja istuutuu temppeliin KJV. Se ei yritä mitään vaan menee sisään ja asettuu isännäksi. Jos uskot sen onnistuvan miehittämään uskovien ruumiit, väität AC:ta PH:ä väkevämmäksi, mitä ilmeisimmin täysin vahingossa.
Etkö halua nähdä eroa?
Niin voikin yrittää ja yrittää joka päivä.
Jokainen uskova sen tietää.
Yllä mainitsemani jae kertoo miten AC asettuu temppeliin 33_38 ja istuutuu temppeliin KJV. Se ei yritä mitään vaan menee sisään ja asettuu isännäksi. Jos uskot sen onnistuvan miehittämään uskovien ruumiit, väität AC:ta PH:ä väkevämmäksi, mitä ilmeisimmin täysin vahingossa.
Etkö halua nähdä eroa?
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
No jos viittaat ”Pyhällä paikalla juutalaisessa kontekstissa” Hävityksen Kauhistukseen Matteuksen, Markuksen ja Luukaksen Evankeliumeissa (Matt. 24, Mark. 13, Luuk. 21), niin nämä kuvaukset sopivat sekä temppelittömään että temppelilliseen Jerusalemiin, kuten oon aikaisemmin toisessa ketjussa todennut.
Jos Pyhän Hengen omaava ihminen voi turmella Jumalan Temppelin niin, että myös Jumala on turmekeva hänet, niin miksei silloin laittomuuden ihminen voi tehdä samoin:
Jos Pyhän Hengen omaava ihminen voi turmella Jumalan Temppelin niin, että myös Jumala on turmekeva hänet, niin miksei silloin laittomuuden ihminen voi tehdä samoin:
Nåmä asiat eivät sius vaadi toteutakseen kolmatta temppeliä Jerusalemiin, niin siksi mun kysymys on siis se, että nikä oln se Raamatun kohta, joka kertoo kolmannen temppelin rakenramisesta Jerusalemiin?3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
3:17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
1. Kor.
Viimeksi muokannut Eero, 15 Helmi 2026, 02:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaisitko ensiksi yllä olevaan/oleviin kysymyksiin Jeesuksen fokuksesta, AC: n fokuksesta ja viimeisimpään, että AC muka pystyisi miehittämään kaikki uskovat? Kiitos
P.S tietänet itsekin 1 Kor puhuvan itsensä turmelemisesta eikä invaasiosta.
Kun ihminen itse turmelee temppelin ei PH estä, mutta jos sielunvihollinen yrittää tunkea turmelemaan, PH estää.
Mutta nyt on mentävä maate. Jatketaan toiste. Hyvää yötä.
Kun ihminen itse turmelee temppelin ei PH estä, mutta jos sielunvihollinen yrittää tunkea turmelemaan, PH estää.
Mutta nyt on mentävä maate. Jatketaan toiste. Hyvää yötä.
No kuten jo aikaisemmin totesin, että ei laittomuuden ihmisen tarvitse kyetä tunkeutumaan jokaiseen uskovaiseen, vaan ihmisruumiiseen ylipäätään, joista jokainen on Uudessa Liitossa potentiaalisesti Jumalan Temppeli, ja tämä liittyy mahdollisesti kuoleman voittamiseen, niin kuin Jumala herätti Jeesuksen Kristuksen kuolleista eli asiaan, jonka vain Jumala voi tehdä. Vihollinen siis haluaisi Jumalaksi Jumalan paikalle, tarjoamaan iankaikkisen elämän ilman Jumalaa, joka käy ilmi jo käärmeen toimista syntiinlankeemuksessa Eedenin Puutarhassa.
Riippumatta siitä mitä ”turmeleminen” jakeissa 1. Kor. 3:16-17 tarkoittaa, niin jos Pyhän Hengen omaava ihminen voi turmella itsensä niin, että myös Jumala turmelee hänet, niin eikö silloin myös laittomuuden ihminen voi yrittää turmella ihmisruumiin, niin ettei se enää kelpaa Jumalalle, tarjoamalla jotakin tilalle?
Mutta mä kyllä luulen, että Pyhä Henki yrittäisi estää joka tapauksessa, sillä Herra on uskollinen, vaikkemme me olisikaan:
Kyllä Jumalan huomio kohdistuu mun mielestä Tempauksen jälkeen nimenomaan Israeliin, Jerusalemiin ja juutalaisten armoihin ottamiseen, mutta samalla myös kaikkiin ihmisiin koko maailmassa, koska onhan Pelastuskin tullut kaikkien osaksi Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joo, jatketaan myöhemmin, mä siis etsin Raamatun kohtaa, jossa tästä kolmannen temppelin rakentamisesta kerrotaan?
Riippumatta siitä mitä ”turmeleminen” jakeissa 1. Kor. 3:16-17 tarkoittaa, niin jos Pyhän Hengen omaava ihminen voi turmella itsensä niin, että myös Jumala turmelee hänet, niin eikö silloin myös laittomuuden ihminen voi yrittää turmella ihmisruumiin, niin ettei se enää kelpaa Jumalalle, tarjoamalla jotakin tilalle?
Mutta mä kyllä luulen, että Pyhä Henki yrittäisi estää joka tapauksessa, sillä Herra on uskollinen, vaikkemme me olisikaan:
Tää on siis vaan spekulaatiota, miten se voi tapahtua, mutta tämä voi liittyä ensimmäisen pedon kuolinhaavaan, joka parani sekä pedon merkkiin että kuvaan, jolle ”annetaan henki, niin että se voisi puhuakin.” (Ilm. 13:15).Joh. 10:28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
Kyllä Jumalan huomio kohdistuu mun mielestä Tempauksen jälkeen nimenomaan Israeliin, Jerusalemiin ja juutalaisten armoihin ottamiseen, mutta samalla myös kaikkiin ihmisiin koko maailmassa, koska onhan Pelastuskin tullut kaikkien osaksi Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joo, jatketaan myöhemmin, mä siis etsin Raamatun kohtaa, jossa tästä kolmannen temppelin rakentamisesta kerrotaan?
Tarvitseeko Jumalan 3. temppelin?
Ei
Haluaako Jumala 3. temppelin?
Ei
Tarvitaanko 3. temppeli?
Ei?
Rakensiko Jeesus temppelin 3 päivässä?
Kyllä
Onko meille Jeesuksen myötä pääsy kaikkein Pyhimpään?
Kyllä
Tarvitaanko me Jeesuksen työn tähden 3. temppeliä?
Ei
Onko tempaus riippuvainen 3. temppelistä?
Ei
Onko lopun ajat riippuvainen 3. temppelistä?
Ei
Onko joku väittänyt tässä tai aiemmassa ketjussa, että Jeesuksen rakentama temppeli ei olisi pätevä tai voimassa oleva?
Ei
Selkeästi temppeli asiassa näkyy olevan perustavanlaatuinen ajatusvirhe. Temppeliä ei rakenneta Jumalan toimesta sen tähden, että Jeesuksen työn olisi jotenkin mitätön tai että meidän Pyhän Hengen ruumiit lakkaisi jotenkin olemasta PH:n omaisuutta.
Mikäli lopunaikoja ei katso juutalaisaspektista, niitä ei ymmärrä kokonaan.
Sen tähden kaikki juutalaisia mitätöivä oppi sekoittaa ymmärryksen ahdistuksen aikaan ja Jumalan suunnitelmaan.
3. temppeli on edelleen validi juutalaisille, koska he eivät vielä tunnusta Jeesusta Messiaaksi. Jos ja kun tempaus on silmänräpäyksessä tapahtuva, herääminen ei välttämättä tapahdu heti.
Koska juutalaiset ei tunnusta Jeesusta, juutalaiset eivät myöskään usko, että ruumiimme on Ruach Hakodesh eli Pyhän Hengen asuinpaikka ja täten Jumalan temppeli.
Juutalaiset on olleet ilman syntiuhria parisen tuhatta vuotta ja haluavat aloittaa uhritoiminnan, koska heillä ei ole tänäkään päivänä syntien sovitusta blokattuaan Jeesuksen.
Mun käsittääkseni juutalaiset odottaa Messiastaan, jotta voivat käynnistää temppelin rakennuksen. Itse en tätä aihetta juuri ole tutkinut, mutta ilmeisesti se joka tuo rauhan Israelille, eli vale Kristus (AK) on todennäköinen kimmoke aloittaa tuo rakentaminen.
Luulin pitkään, ettei juutalaiset voi kuvitella AK:ta Messiaaksi, mutta toisaalta he eivät tunnistaneet edes Jeesusta ja jotkut pitää jo Trumppia messiaana rauhanpuheiden takia. Ja jos pitää Trumppia messiaana, AK:lle on valmis latu kuljettavaksi.
Kaikki osat ja kalusteethan temppeliin on pappeja myöten tähän jo valmiina, että tuskin tulee olemaan vuotta suurempi projekti.
AK tulee tuoman rauhan joten täten 3. temppeli voi tulla myös Kalliomoskeijan viereen (vaikkei olekaan oikea paikka) ilman konflikteja. Täälläkin taisi aiemmin kiertää joku kuva suunnitellusta kolmen temppelin symbioosista. (Aabrahamin uskonto, Krislam eksytys)
-
Ja nyt kun otetaan tarkasteluun 7 vuotinen timeline ahdistuksen aikaan ja katse juutalaisiin, järjestys tähän temppeliin on varsin looginen.
Jeesushan ei tule ennenkuin kuin koko ko. kansakunta huutaa Jeesuksen puoleen, jolloin omasta mielestäni optimaalisin hetki tähän on ahdistuksen kovin huippu, temppelin tuho AK:n toimesta, koska juutalaisethan (toki tietämättään) odottaa antikristusta.
AK antaa Israelille rauhan ja eksyttää massiivisen porukka määrän. Kunnes tulee puoliväli, AK julistaa olevansa Jumala, jolloin Israel tajuaa, että heitä on vedetty ja se on oletettavasti optimaalisin hetki huutaa siunattu olkoon se joka tulee Herran nimeen ja paeta vuorille.
Me uskovathan emme odota AK:ta, 3. temppeliä emmekä juutalaisten kääntymisen hetkeä. Ne ei tapahdu ennen kuin me ollaan poissa.
Vaikka Jumala ei tarvitse suoranaisesti 3. temppeliä mihinkään, voi olla mahdollista että Israel tulee turvaamaan siihen ennen heräämistään. Miksi muuten temppeli valmistelut olisivat käyttämässä katsoen valmiit?
Ja nyt jos Raamatussa lukisi suoraan, että kovien aikojen keskellä rakennetaan temppeli ja eläinuhraukset aloitetaan jälleen, koska juutalaiset haluavat uhrin syntiensä puolesta, eikä tämä asettaisi Jeesuksen ja Hänen työnsä vähintäänkin kyseenalaiseen asemaan?
Meillä on Danielin profetia, josta kyllä ilmenee riittävä tieto. Ja Ilmestyskirja ja muutama aiemminkin mainittu kohta.
Kertauksena siis, että temppeliä ei tarvita Jumalan suunnitelmaan, se ei ole Jumalan Jeesuksen työn tähden, mutta se ei poissulje sitä, etteikö juutalaiset saisi silti päähänsä rakentaa sitä, kun rauhansopimus tulee heille kuin hopea tarjottimella. Joten Jumala voi täten käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa eli tässä tapauksessa sallia AK:n saastuttaa sen, jotta juutalaiset heräisi todellisuuteen.
Kukaan ihminen ilman Pyhää Henkeä ei ole Jumalan Temppeli.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
2 Tess 2:4
Vaikka mainitsemasi kuolleista herääminen onkin Jumalan luomistyön sotkemista pahalla tavalla, helvettiin menevä kääntymätön ihminen ei mun mielestä voi olla Pyhä paikka.
Temppelistähän käytetään alkuperäistekstissä sanaa naos. Vaikka ylempänä veikkailin vuoden riittämistä temppelin rakantemiselle, tosiasiassa kun otetaan juutalaisten tapa ajatella ja laatia sääntöjä, massiivinen, Salomonin ajan kaltainen temppelikompleksi on todennäköisesti poissuljettu.
Temppeliä tarkoittava sana naos, toisin kuin hieron, ei siis edellytä massiivista temppelikompleksia, vaan se voi viitata myös teltan kaltaiseen rakenteeseen, jonka pystytys tässä tapauksessa olisi muutaman viikon juttu.
Vaikka sanalla naos voikin olla metaforinen merkitys, se ei silti pois sulje fyysistä temppelirakennusta. Tässäkin asiassa asiayhteys ratkaisee, kumpi on kyseessä. Naos kuvaa pyhäkköä ja Jumalallista asuinsijaa, joten millään tulkinnalla se ei mun mielestä voi olla AK:n ruumis ja täten samalla äärimmäisen pahuuden tyyssija. Jakeessahan sanotaan että se ensin tunkeutui temppeliin ja sitten julistautui jumalaksi. Jos kyseessä olisi vain "ihmiseen meno" miksei jae olisi vain muodossa 'korottaa itsensä yli kaiken ja julistautui jumalaksi?'
Konkreettinen ihmiskehohan lakkasi olemasta pyhä mainitsemassasi Eedenissä.
Sana naos kuvaa konkreettista temppeliä ainakin jakeissa:
2. Tess. 2:4 Apost 19:24, Matt 23:16,17,35, 23:61, 27:5,51,
Markus 14:58, 15:29,38, Luukas 1:9,21,22, 23:45, Joh 2:19,20,21, Ilm 11:1
Joten kyllä, pidän 3. temppelin tuloa enemmän kuin mahdollisena.
Ei
Haluaako Jumala 3. temppelin?
Ei
Tarvitaanko 3. temppeli?
Ei?
Rakensiko Jeesus temppelin 3 päivässä?
Kyllä
Onko meille Jeesuksen myötä pääsy kaikkein Pyhimpään?
Kyllä
Tarvitaanko me Jeesuksen työn tähden 3. temppeliä?
Ei
Onko tempaus riippuvainen 3. temppelistä?
Ei
Onko lopun ajat riippuvainen 3. temppelistä?
Ei
Onko joku väittänyt tässä tai aiemmassa ketjussa, että Jeesuksen rakentama temppeli ei olisi pätevä tai voimassa oleva?
Ei
Selkeästi temppeli asiassa näkyy olevan perustavanlaatuinen ajatusvirhe. Temppeliä ei rakenneta Jumalan toimesta sen tähden, että Jeesuksen työn olisi jotenkin mitätön tai että meidän Pyhän Hengen ruumiit lakkaisi jotenkin olemasta PH:n omaisuutta.
Mikäli lopunaikoja ei katso juutalaisaspektista, niitä ei ymmärrä kokonaan.
Sen tähden kaikki juutalaisia mitätöivä oppi sekoittaa ymmärryksen ahdistuksen aikaan ja Jumalan suunnitelmaan.
3. temppeli on edelleen validi juutalaisille, koska he eivät vielä tunnusta Jeesusta Messiaaksi. Jos ja kun tempaus on silmänräpäyksessä tapahtuva, herääminen ei välttämättä tapahdu heti.
Koska juutalaiset ei tunnusta Jeesusta, juutalaiset eivät myöskään usko, että ruumiimme on Ruach Hakodesh eli Pyhän Hengen asuinpaikka ja täten Jumalan temppeli.
Juutalaiset on olleet ilman syntiuhria parisen tuhatta vuotta ja haluavat aloittaa uhritoiminnan, koska heillä ei ole tänäkään päivänä syntien sovitusta blokattuaan Jeesuksen.
Mun käsittääkseni juutalaiset odottaa Messiastaan, jotta voivat käynnistää temppelin rakennuksen. Itse en tätä aihetta juuri ole tutkinut, mutta ilmeisesti se joka tuo rauhan Israelille, eli vale Kristus (AK) on todennäköinen kimmoke aloittaa tuo rakentaminen.
Luulin pitkään, ettei juutalaiset voi kuvitella AK:ta Messiaaksi, mutta toisaalta he eivät tunnistaneet edes Jeesusta ja jotkut pitää jo Trumppia messiaana rauhanpuheiden takia. Ja jos pitää Trumppia messiaana, AK:lle on valmis latu kuljettavaksi.
Kaikki osat ja kalusteethan temppeliin on pappeja myöten tähän jo valmiina, että tuskin tulee olemaan vuotta suurempi projekti.
AK tulee tuoman rauhan joten täten 3. temppeli voi tulla myös Kalliomoskeijan viereen (vaikkei olekaan oikea paikka) ilman konflikteja. Täälläkin taisi aiemmin kiertää joku kuva suunnitellusta kolmen temppelin symbioosista. (Aabrahamin uskonto, Krislam eksytys)
-
Ja nyt kun otetaan tarkasteluun 7 vuotinen timeline ahdistuksen aikaan ja katse juutalaisiin, järjestys tähän temppeliin on varsin looginen.
Jeesushan ei tule ennenkuin kuin koko ko. kansakunta huutaa Jeesuksen puoleen, jolloin omasta mielestäni optimaalisin hetki tähän on ahdistuksen kovin huippu, temppelin tuho AK:n toimesta, koska juutalaisethan (toki tietämättään) odottaa antikristusta.
AK antaa Israelille rauhan ja eksyttää massiivisen porukka määrän. Kunnes tulee puoliväli, AK julistaa olevansa Jumala, jolloin Israel tajuaa, että heitä on vedetty ja se on oletettavasti optimaalisin hetki huutaa siunattu olkoon se joka tulee Herran nimeen ja paeta vuorille.
Me uskovathan emme odota AK:ta, 3. temppeliä emmekä juutalaisten kääntymisen hetkeä. Ne ei tapahdu ennen kuin me ollaan poissa.
Vaikka Jumala ei tarvitse suoranaisesti 3. temppeliä mihinkään, voi olla mahdollista että Israel tulee turvaamaan siihen ennen heräämistään. Miksi muuten temppeli valmistelut olisivat käyttämässä katsoen valmiit?
Ja nyt jos Raamatussa lukisi suoraan, että kovien aikojen keskellä rakennetaan temppeli ja eläinuhraukset aloitetaan jälleen, koska juutalaiset haluavat uhrin syntiensä puolesta, eikä tämä asettaisi Jeesuksen ja Hänen työnsä vähintäänkin kyseenalaiseen asemaan?
Meillä on Danielin profetia, josta kyllä ilmenee riittävä tieto. Ja Ilmestyskirja ja muutama aiemminkin mainittu kohta.
Kertauksena siis, että temppeliä ei tarvita Jumalan suunnitelmaan, se ei ole Jumalan Jeesuksen työn tähden, mutta se ei poissulje sitä, etteikö juutalaiset saisi silti päähänsä rakentaa sitä, kun rauhansopimus tulee heille kuin hopea tarjottimella. Joten Jumala voi täten käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa eli tässä tapauksessa sallia AK:n saastuttaa sen, jotta juutalaiset heräisi todellisuuteen.
Eero kirjoitti: ↑Tänään, 02:32 No kuten jo aikaisemmin totesin, että ei laittomuuden ihmisen tarvitse kyetä tunkeutumaan jokaiseen uskovaiseen, vaan ihmisruumiiseen ylipäätään, joista jokainen on Uudessa Liitossa potentiaalisesti Jumalan Temppeli, ja tämä liittyy mahdollisesti kuoleman voittamiseen, niin kuin Jumala herätti Jeesuksen Kristuksen kuolleista eli asiaan, jonka vain Jumala voi tehdä.
Kukaan ihminen ilman Pyhää Henkeä ei ole Jumalan Temppeli.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
2 Tess 2:4
Vaikka mainitsemasi kuolleista herääminen onkin Jumalan luomistyön sotkemista pahalla tavalla, helvettiin menevä kääntymätön ihminen ei mun mielestä voi olla Pyhä paikka.
Temppelistähän käytetään alkuperäistekstissä sanaa naos. Vaikka ylempänä veikkailin vuoden riittämistä temppelin rakantemiselle, tosiasiassa kun otetaan juutalaisten tapa ajatella ja laatia sääntöjä, massiivinen, Salomonin ajan kaltainen temppelikompleksi on todennäköisesti poissuljettu.
Temppeliä tarkoittava sana naos, toisin kuin hieron, ei siis edellytä massiivista temppelikompleksia, vaan se voi viitata myös teltan kaltaiseen rakenteeseen, jonka pystytys tässä tapauksessa olisi muutaman viikon juttu.
Vaikka sanalla naos voikin olla metaforinen merkitys, se ei silti pois sulje fyysistä temppelirakennusta. Tässäkin asiassa asiayhteys ratkaisee, kumpi on kyseessä. Naos kuvaa pyhäkköä ja Jumalallista asuinsijaa, joten millään tulkinnalla se ei mun mielestä voi olla AK:n ruumis ja täten samalla äärimmäisen pahuuden tyyssija. Jakeessahan sanotaan että se ensin tunkeutui temppeliin ja sitten julistautui jumalaksi. Jos kyseessä olisi vain "ihmiseen meno" miksei jae olisi vain muodossa 'korottaa itsensä yli kaiken ja julistautui jumalaksi?'
Konkreettinen ihmiskehohan lakkasi olemasta pyhä mainitsemassasi Eedenissä.
Sana naos kuvaa konkreettista temppeliä ainakin jakeissa:
2. Tess. 2:4 Apost 19:24, Matt 23:16,17,35, 23:61, 27:5,51,
Markus 14:58, 15:29,38, Luukas 1:9,21,22, 23:45, Joh 2:19,20,21, Ilm 11:1
Joten kyllä, pidän 3. temppelin tuloa enemmän kuin mahdollisena.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Amen, Sisko.
Lisäyksenä vielä. Kun juutalaiset saavat vihreää valoa, heillä kestää 6 kk rakentaa useissa lähteissä näytetty suuri kivinen temppeli.
Tietäen heidän määrätietoisuutensa ja pitkän ajan valmistautumisensa tähän heidän mielestään äärimmäisen tärkeään projektiin, uskon sen hyvin. 6 kk.
Lisäyksenä vielä. Kun juutalaiset saavat vihreää valoa, heillä kestää 6 kk rakentaa useissa lähteissä näytetty suuri kivinen temppeli.
Tietäen heidän määrätietoisuutensa ja pitkän ajan valmistautumisensa tähän heidän mielestään äärimmäisen tärkeään projektiin, uskon sen hyvin. 6 kk.
- Kotimatkailija
totta vai valhetta
Baruch Korman kertoo tällä videolla, että kaikki kolmannen temppelin valmistustyöt ovat valhetta.
Hänen mukaansa juutalaiset odottavat Eliaan ilmestymistä, eivät suunnittele temppeliä.
https://www.youtube.com/watch?v=_sul9kcNRGI
Hänen mukaansa juutalaiset odottavat Eliaan ilmestymistä, eivät suunnittele temppeliä.
RISE AND SHINE !
Re: totta vai valhetta
Jos kyseinen henkilö niin väittää, hän puhuu muunneltua totuutta.Kotimatkailija kirjoitti: ↑Tänään, 10:59 Baruch Korman kertoo tällä videolla, että kaikki kolmannen temppelin valmistustyöt ovat valhetta.
Jokainen voi itse tarkistaa asian mm. temppeli-instituutin sivuilta.
Jokainen voi katsoa hanketta ajavien videoita.
Jokainen voi itse käydä paikan päällä katsomassa etenemisen tienviittoja myöden.
Kaikki on valmiina. Cohenit on koulutettu. Kalusto on valmiina. Soittimet on valmiina. Ruskeanpunaisen hienon tuhkat on uurnassa valmiina jne. jne.
Kaksi viikkoa sitten sallittiin juutalaisille rukoilu temppelivuorella yli 2000 vuoteen.
Juuri avattiin pyhiinvaellusreitti temppelivuorelle Siilon altaalta. Avajaisissa piti puheen USAn ulkoministeri Marco Rubio.
Nyt spekulaatio-osio.
Aivan pian alkaa valerauha, joko Iranin näennäisellä nujertamisella tai Avraham Accordilla sekä terroristijärjestöjen kukistamisella tai näiden kombinaatiolla.
Siitä kuluu enää lyhyt hetki kun juutalaiset alkavat kollektiivisesti vaatimaan saada itselleen olettamansa syntien sovituspaikan 2000 vuoden jälkeen.
Luin jostain että temppelin seinät olisi elementteinä olemassa jo. Onko sulla tietoa tämän todeperäisyydestä?Rutger kirjoitti: ↑Tänään, 10:49 Amen, Sisko.
Sehän nopeuttaisi valtavasti projektia. Toki ilman elementtejäkin heidän tietotasollaan se on mahdollista nopeasti jos täälläkin virolaiset saa talon kasaan puolessa vuodessa, toki välillä pienine kosteusongelma mausteineen
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Olen kuullut tuosta mutten ole tarkistanut asian paikkansapitävyyttä.Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 12:11Luin jostain että temppelin seinät olisi elementteinä olemassa jo. Onko sulla tietoa tämän todeperäisyydestä?Rutger kirjoitti: ↑Tänään, 10:49 Amen, Sisko.
Sehän nopeuttaisi valtavasti projektia. Toki ilman elementtejäkin heidän tietotasollaan se on mahdollista nopeasti jos täälläkin virolaiset saa talon kasaan puolessa vuodessa, toki välillä pienine kosteusongelma mausteineen![]()
Pidän sitä hyvinkin mahdollisena.
Kauankos siinä muutenkaan menee timanttisahata kivet linjalla kun jokaisen kiven mitat on jo koodina koneessa.
Ei montaa viikkoa tai kuukautta.
Juu nämä pojat ei ole virolaisia. Ei siit sen..