Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Rakas jumala
Olen loppusuoralla velkojia vastaan. Myyn vielä kaiken, viimeisimmätkin mitä minulla on. Tuo ostajat vaatteiden, ja muiden tavaroiden ostajat luokseni. Toivon vapautta niin kovasti että olen valmis olemaan vaikka avojaloin.
Vapauden jälkeen minulla on mahdollisuus päästä paineesta ja voin aloittaa uuden elämän täysin puhtaalta pöydältä
Olen loppusuoralla velkojia vastaan. Myyn vielä kaiken, viimeisimmätkin mitä minulla on. Tuo ostajat vaatteiden, ja muiden tavaroiden ostajat luokseni. Toivon vapautta niin kovasti että olen valmis olemaan vaikka avojaloin.
Vapauden jälkeen minulla on mahdollisuus päästä paineesta ja voin aloittaa uuden elämän täysin puhtaalta pöydältä
-
Näkymätön Ninni
Rukouksessa mukana! 

Kuin myös! Kuule rukouksemme Roopen asiassa 

- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Minulla on eräs tuttu joka on 74v. Hän on käynyt hengellisessä terapiassa parhaimmilla terapeuteilla 35v. edelleen hän jauhaa ja vatkaa sitä mennyttä haavaa joka muka tapahtui kun hännsyntyi kätilö oli kuulemma laittanut hänet hattuhyllylle 3 päiväksi ja sen takia hänellä on nämä ongelmat. Kerran sanoin anna anteeksi ja unohda itsesi ja rupea tehemään jotain muiden hyväksi. Hän rupesi kiroilemaan. Jotenkin tuntuu pitäisikö ottaa etäisyyttä ei tunnu oikein rakentavalta kun ihmienen ei ota vastuuta hengellisestä elämästä. Muistakaa häntä rukouksin. Vain Jeesus voi häntä autta itsekkyydestä pois. Ei kai kätilö voi laitaa pientä vauvaa hattuhyllylle. Miten se edes muistaa sellaista
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
- Rakastettu
Oon uupunut ja väsynyt mutta en kehdannut kieltäytyä töistä… anna voimia jaksaa Herra 
Jesaja 40:29 FB38
Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Amen. Tähän lupaukseen voit nojata.

Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Amen. Tähän lupaukseen voit nojata.
- Rakastettu
Haluaisin perua sen työn… en tiedä kehtaanko
en uskalla myöntää olevani uupunut…
Voisiko tuo uupumus johtua tuosta jännityksestä tuota uutta työtä kohtaan? Kun ei tiedä tulevaa? Itse olen myös monasti kokenut tuota jännitystä uuden edellä, se on uuvuttavaa.
Mutta lohduttavaa on myös se, että se on yleensä myös ohi menevää. Huomaa että jännitti ihan turhaan. Kaikessa on oppiaika, jonka aikana alkaa helpottaa ja kohta huomaa kuinka saa tunnistaa myös niitä ilon ja onistumisen hetkiä ja uusia ihmis suhteita.
Rukoilen puolestasi että pääset tuon epäilyksen ja jännityksen yli, että tulet kokemaan uudella ja hyvällä tavalla tämän työn. Että Jeesus on siellä kanssasi joka hetkessä ja tehtävässä.
Amen
Mutta lohduttavaa on myös se, että se on yleensä myös ohi menevää. Huomaa että jännitti ihan turhaan. Kaikessa on oppiaika, jonka aikana alkaa helpottaa ja kohta huomaa kuinka saa tunnistaa myös niitä ilon ja onistumisen hetkiä ja uusia ihmis suhteita.
Rukoilen puolestasi että pääset tuon epäilyksen ja jännityksen yli, että tulet kokemaan uudella ja hyvällä tavalla tämän työn. Että Jeesus on siellä kanssasi joka hetkessä ja tehtävässä.
Amen
Jumala
Sinä tunnet tarpeeni ja tilanteeni paremmin kuin kukaan muu.pyydän apuasi.
Johdata ne ihmiset luokseni, jotka tarvitsevat juuri sitä, mitä olen myymässä.
Poista esteet ja siunaa tämä niin, että se tuottaa hyvää ja helpotusta elämääni.
Täytä sydämeni luottamuksella, rauhalla ja kiitollisuudella
Tuo meille kaikille voimaa, rohketta ja uskoa tulevaan. Monissa meidän rukouksissa kuuluu epätoivoa, jännitystä ja pelkoa. Luotamme sinuun ja sinun johdatukseesi.
Kiitos, että kuljet kanssamme ja huolehdit meistä
Sinä tunnet tarpeeni ja tilanteeni paremmin kuin kukaan muu.pyydän apuasi.
Johdata ne ihmiset luokseni, jotka tarvitsevat juuri sitä, mitä olen myymässä.
Poista esteet ja siunaa tämä niin, että se tuottaa hyvää ja helpotusta elämääni.
Täytä sydämeni luottamuksella, rauhalla ja kiitollisuudella
Tuo meille kaikille voimaa, rohketta ja uskoa tulevaan. Monissa meidän rukouksissa kuuluu epätoivoa, jännitystä ja pelkoa. Luotamme sinuun ja sinun johdatukseesi.
Kiitos, että kuljet kanssamme ja huolehdit meistä
Isä rakas, poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä pyydän Sinua että autat Roope83 ulos kokonaan velkavankeudesta. Irti kaikenlaisista vaatimuksista joita häneltä vielä vaaditaan. Isä, poikasi Jeesus tuli vapauttamaan vangitut. Auta ja armahda Isä Roope83.
AAAMEN AAAMEN AAAMEN!!!
-
Näkymätön Ninni
Rakastettu kirjoitti: ↑11 Helmi 2026, 21:19 Haluaisin perua sen työn… en tiedä kehtaankoen uskalla myöntää olevani uupunut…
En tiedä tarkemmin tilannettasi, mutta olisiko sinulla mahdollisuutta käydä työterveydessä puhumassa uupumuksestasi; olisi varmasti hyvä selvittää sen taustalla olevat terveydelliset syyt. Tarvitaanko kenties tarkempia tutkimuksia.
Olet mielessäni rukouksessa!