Palsta täytti 10 vuotta

Keskustele palstaa koskevista asioista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Palsta täytti 10 vuotta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rauhaa kaikki rakkaat palstalaiset ja Herran siunausta toivotan teille jokaiselle. Eero tosiaan muistutti minua tänään, että on palstan vuosipäivä. Palstamme on nyt toiminut peräti 10 vuotta ja tämä on poikinut paljon historiaa. Moni on nähnyt kuinka Herramme ohjaa jatkuvasti seurakuntaansa jopa eri suuntiin, jotta palaisi takaisin eräänä päivänä paljon saaneena, paljon näkemystä mielessään. Me olemme Herramme Jeesuksen palveluksessa, meistä jokainen ja meillä on erilaisia rooleja, joilla me Häntä palvelemme. Yhtä kaikki, olen kiitolllinen saatuani tämän verran olla mukana Herramme palvelustyössä. Jatkakaamme näin jokainen, ottakaamme alttiuden kengät ja menkäämme palvelemaan Herraamme, Hän meitä ensin on rakastanut.

Siunaten, veljenne
-jarmo-
Tuija

Re: Palsta täytti 10 vuotta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Screenshot_20250811_151502_Samsung Internet.jpg
" Jokainen Pelastettu ... "

Siunausta Jarmolle ja kaikille Pelstussanomalaisille, veljille ja siskoille, Jeesuksessa Kristuksessa! 🙏✝️
Me yhdessä muodostamme seurakunnan, joka kertoo pelastuksen tiestä Jeesuksessa Kristuksessa. 💖👑✝️

Matt. 18:20

Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Kyllä olisi ainakin mun tieni Herraa kohti paljon köyhempi ilman palstaa, josko olisi ollenkaan, niin valtavan suuri merkitys meillä uskovaisilla on toisillemme!

Mutta Herra näyttää etsivälle tien, koska Hän On Tie itse, jatketaan siis sitä Tietä ”yhdessä kulkien, yksittäin”.

Kiitos siis Jarmolle ja Herralle tästä palstasta! Vaalitaan sitä ja toisiamme, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen 🙏
Jumalan siunausta kaikille palstalaisille.
Pidetään kädet auran kahvoissa kunnes kutsu tulee, veljet ja siskot 🙏
Maranatha Jeesus Kristus, Jumala 👑🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Aamen!

Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, rauha ja rakkaus olkoon täällä palstalla meidän kaikkien kanssa!
❤️🙏❤️
Olette rakkaita ja tärkeitä kaikki!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Näkymätön Ninni kirjoitti: Eilen, 20:23 Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, rauha ja rakkaus olkoon täällä palstalla meidän kaikkien kanssa!
❤️🙏❤️
Olette rakkaita ja tärkeitä kaikki!
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Amen ❤️‍🔥
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitoa palstasta minunkin puolestani, on auttanut kestämään ja jaksamaan. Kiitos rakkaat siskot ja veljet kirjoituksistanne ja
rukouksistanne. Lisääntyköön uskovien kirjoittajien ja lukijoiden määrä palstalla ja tulkoon Jumalan rauha jokaiselle kirjoittajalle ja lukijalle. Siunaa Herra Jeesus palsta ja palstalaiset.
Eero
Viesti:

Aamen, kiitos myös Marie sinulle, olet kantava voima täällä palstalla työttesi sekä päivittäisen Jumalanpalveluksen myötä Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Siunausta jokaiselle askeleellesi, Aamen!

Tuija

Amen
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Marie kirjoitti: Tänään, 08:08 Kiitoa palstasta minunkin puolestani, on auttanut kestämään ja jaksamaan. Kiitos rakkaat siskot ja veljet kirjoituksistanne ja
rukouksistanne. Lisääntyköön uskovien kirjoittajien ja lukijoiden määrä palstalla ja tulkoon Jumalan rauha jokaiselle kirjoittajalle ja lukijalle. Siunaa Herra Jeesus palsta ja palstalaiset.
Aamen!
Vastaa Viestiin