Rukous tähän päivään

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Roope83

Re: Rukous tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Jumala,
kun armoa ei anneta,
anna minulle voimaa kestää.
Kun vastassa on kova sydän,
varjele omani katkeruudelta.
Auta minua kantamaan tämä taakka
ilman häpeää ja ilman vihaa.
Anna rauha, jota kukaan ei voi viedä.
Voimani ovat vähissä
Yksi pieni ihminen on voimaton isojen yritysten lakimiesten käsissä. He voittavat, minä nöyrryn. Inhimillisyyttä ei velassa tunneta.Hoidan silti heille kaikki vaikka henkeni se minulta veisi. Katkeroidu en, vaan polvistun eteesi.
Aamen.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Amen! Amen!!!! 🙏🙏❤️‍🔥👑✝️
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen! ❤️🙏❤️
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Kiitos

Kiitos herra 31.01.2026 oli minulle päivämäärä jolloin käräjäoikeiden päättämä velkajärjestely päättyi. Kiitos kun autoit minua näistä vaikeista hetkistä ylitse. Päivämäärä on merkityksellinen koska tämän jälkeen velkojilla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa tai viedä mitään mitä tulevaisuus minulle tuo tullessaan ja heillä ei ole oikeutta vaatia palkkaani heille. Heillä on kuitenkin vielä oikeus vaatia minulta lisää, menneiltä ajoilta mutta ei tulevilta. Pyydän herra, tuo heille inhimillisyyttä ja kohtuullista ajattelua laskelmien tekoon. En toivo mitään muuta kuin uuden elämän alkua. Matkaa minulla on siihen vielä paljon mutta tämä päivämäärä on yksi merkkipaalu tuolla matkalla. Enää he eivät voi ottaa vain minulta automaattisesti mitään pois. Maksuja heiltä kyllä on vielä tulossa, rukoilen että summat ovat kuitenkin sellaisia etten joudu uuteen velka helvettiin. Minulla on edessä tulevaisuus rakennettavana ja hankittava perusta ja se vaatii paljon ponnisteluja.

Kiitos herra, kiitos palstalaiset kun olette jaksaneet minun surkuisia viestejäni lukea. Palsta on ollut minulle tapa selviytyä, on ollut paikka minne kirjoittaa ajatukset pois.

Rukoilen herra puoleesi. kirjoitin pitkän elämän tarinan kohtuuttomuudesta päättäjille, jotka lupasivat pohtia voisiko lakia tarkentaa. Nykyisessä laissa perintäyhtiöillä on mahdollisuus viedä ihmiseltä kaikki ja aina jatkaa piinaa loputtomiin. Kirjoitin kirjeen että voisin edes sillä tavoin auttaa muita, kenellä on ollut samanlaista epäonnea. Perintäyhtiöiden painostus on saanut minut istumaan katon reunalla, laittamaan köyden valmiiksi puunoksalle ja jopa ihan viimehetkillä makaamaan junaradalla. Kiitän sinua herra siitä että olet minut saanut muuttamaan mieleni. Painostus on kuitenkin saatava loppumaan, koska he rikkovat siinä lakia. Edessäni on vaikeita ja piinaavia viikkoja tulossa, mutta kuitenkin olen jo onnellinen että tämä 31.01.2026 on saavutettu. Perilliseni eivät joudu enää koskaan ottamaan minun aiheuttamaa taakkaa itselleen, koska tuo 31.01.2026 oli siihen päätös

Kiitän herra sinua myös tästä matkasta. Kaikesta ikävyyksistä huolimatta matka on ollut minulle opettavainen. En ole katkera, olen vain äärettömän väsynyt ja pyydän sinulta helpotusta. Uskon, ohjaat elämääni oikeaan suuntaan

Kiitos 31.01.2026
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Jeesus !!! Olkoon tämä matkasi tästä eteenpäin kevyttä kulkea, Jeesus vierellä ja Hänen voimassaan.
AAAMEN 🙏 ❤️‍🔥 👑 ✝️
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kirjoitat kauniisti Roope83!

Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, rauha ja rakkaus olkoon sinun kanssasi jokaisessa elämäsi hetkessä! ❤️🙏❤️
Sinä olet Herran Jeesuksen oma, ole siis turvallisella mielellä kaikki kyllä järjestyy! 🙏
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Täällä ollaan Roope sinun tukenasi ja Jeesus meidän kaikkien tukena. Meillä on jokaisella omat maalliset murheemme, mutta tuskin yhtä suuria kuin sinulla on ollut. Antakoon Herra sinulle voimia ja ota Hänet tosiaan turvamuuriksesi kaikkia noita ikäviä asioita vastaan, niin saat varmasti huomata, että ne väistyvät, yksi kerrallaan.

Samalla toivon Herralta apua ja voimaa jaksaa aivan kaikille, tutuille ja tuntemattomille, sillä varmasti alkaa hätä olla tässä maassa pian jo suuri.

Jeesuksen ristillä vuodattaman veren turvassa kulkekaamme joka hetki, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin