https://www.kingsministries.fi/Blogi/28
Kevätsateen ja syyssateen aika
KEVÄTSATEEN JA SYYSSATEEN AIKA (Jooel 2:23)
Pietari siteerasi Apostolien teoissa 2:17-21 Jooelin kirjaa: ”Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle…”
Tämä on lupaus ajasta, jolloin saamme kokea Kristuksen seurakunnassa Jumalan yliluonnollista voimaa Hengen lahjoissa sekä Jumalan ihmeissä, todistukseksi Kristuksesta. Tähän kirkkauden kokemukseen Herra meitä juuri valmistaa rakentaessaan seurakuntaansa täyteen miehuuden mittaan Kristuksessa.
Tallaisen ajan odotus tunnetaan kristikunnassa kaikkialla maailmassa, ja juuri me näytämme olevan tuo sukupolvi, viikunapuu -sukupolvi, jolla on etuoikeus kokea se.
Mutta jos odotamme vain ihmeiden aikaa, ja että meidät temmataan pilviin Herra vastaan, kun ahdistuksen ja vainon aika tulee, petämme itsemme. Meidän on tarkasteltava jälleen kevätsateen aikaa, millainen se oli kaikkinensa, voidaksemme ymmärtää millainen myös syyssateen aika väistämättä tulee olemaan.
Jos emme hyväksy totuutta ja valmistaudu siihen, olemme vaarassa luopua uskostamme, kun se todella testataan. Pietari oli tuossa vaarassa, kun Jeesus vietiin ristiinnaulittavaksi; hän kielsi Jeesuksen kolme kertaa. Hän ei halunnut uskoa, että Jumalan valtakunta tulisi ahdistuksen ja kärsimyksen kautta.
Jumalan Sanassa on monin paikoin selvästi kerrottu, että meidän on kärsittävä vihaa, vainoa ja ahdistuksia. Paavali sanoo sen Apostolien teoissa 14:22; ”Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan.”
Kun luemme kertomuksia siitä, kuinka alkuseurakunnan kristityt rohkeasti menivät läpi koetusten, kerskaten Kristuksesta ja uskostaan Häneen, sydämemme täyttyvät rakkaudesta ja tulesta, jota Jeesus kerran tuli sytyttämään maan päälle.
Hän odottaa näkevänsä tämän RAKKAUTENSA TULEN täydessä liekissä meissä – ja uskon, että se tapahtuu ennemminkin ahdistuksissa kuin ihmeiden tuomassa ilossa.
Ei kadoteta tätä tärkeää osaa Kristuksen salaisuudesta meissä! Olen varma, että juuri vainoissa saamme kokea Jumalan ihmeiden voimaa ja kirkkautta.
King's Ministries Heikkilä
- Uskon Jeesukseen
Re: King's Ministries Heikkilä
https://m.youtube.com/watch?v=b7sAp3qC77c
Profeetallista: Päivi Heikkilä
Profetia kohdasta n. 3.40 alkaen
Erottelun aika yms.
Tärkeä sanoma lopunajassa - jaa tätä videota uskoville ystävillesi.
Erottelun aika yms.
- Uskon Jeesukseen
Re: King's Ministries Heikkilä
Videon profetia tekstinä:Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑02 Tammi 2026, 19:14 https://m.youtube.com/watch?v=b7sAp3qC77c
Erottelun aika yms.
Profetia vuodelle 2026, saatu 31.12.2025 / Päivi Heikkilä
”Ravistelkaa viimeistä pisaraa myöten itsestänne pois kaikki se saastunut vesi, joksi Sanani on korruptoitunut ihmisten mielipiteiden ja Saatanan valheiden sekoittamana!
Astukaa siitä ulos, puhdistakaa jalkanne ja heittäkää ihmisten selkäänne sälyttämät painot yltänne.
Vapauttakaa itsenne ihmisistä, sillä Minä olen erottanut teidät Itselleni, palvelemaan Minun tarkoituksiani ja tahtoani tässä eteenne avautuvassa lopunajassa. Minä olen teidät valinnut ja lähettänyt. Eivät ihmiset ole teitä lähettäneet, vaan Minä Itse - te olette Minun.
Astukaa siihen puhtaaseen veteen, korruptoitumattomaan Sanaani, jota Henkeni teille Raamatusta avaa.
Juokaa sitä vettä, joka tulee suoraan Minun pyhän Sanani lähteestä. Juokaa sitä ja täyttykää sillä ja ammentakaa sitä Minun seurakunnalleni juoda, että seurakuntani puhdistuisi ja olisi puhdas Minun edessäni.
Se vesi on muuttuva teissä voimaviiniksi, siksi parhaaksi viiniksi, jonka Minä olen säästänyt tänne asti, Morsiantani varten. Se viini vaikuttaa teissä Minun voimaani ja väkevyyttä, jota tarvitsette kirkastaaksenne Minua lopunajan pimeydessä.
Tästä lähteestä on avautuva Sanani suora ja kirkas tie, joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen sydänpäivään saakka. Minun tuloni päivään asti olette pysyvä pystyssä uskollisina Minun Sanani puhtaan lähteen voimassa.
Luopukaa siis ihmisistä ja erottautukaa Minulle. Lähtekää pois heidän keskeltään, jotka ovat luopuneet Minun Sanastani, ettette heidän kanssaan luopuisi myös Minusta.”