Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Chag Sameach 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom 💙🤍💙🎗️
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

SHABBATH SHALOM!!! 🕎
Rutger
Site Admin

Chag Sameach 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Rutger
Site Admin

Chag Chanuka Sameach! 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Joulua kaikille palstalaisille, Vapahtajamme Armorikasta Syntymäjuhlaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

AAAMEN! Sitä toivotan myös minä teille kaikille! ❤️‍🔥🌲❤️‍🔥
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom 💙🤍💙🎗️
Tuija

Shabbath Shalom 🕎👑❤️‍🔥✝️
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Viime yö oli aivan kamala, jouduin heräilemään vähän väliä, koira herätti yöllä kun halusi pissalle, itsekin heräsin 2 kertaa vessakäynnille. Heräilin luultavasti 7 kertaa yön aikana ja taas herätessäni noin kello 5.30 nousin ylös.

Tmä oli tulos kun katselin illalla you tubista ohjeita joissa luvattiin että kun syöt illalla pienen banaanin , kiwi hedelmä puikkkaan ja juot suolavettä niin kyllä on suloinen, hyvä yöuni tulossa. Kävi aivan päinvastoin, oli kyllä huonoin yöuni 5:teen vuoteen.

Edellinen yö nukuin läpi koko yön, ensimmäinen kerrta pitkään aikaan. Illalla nukkumaan käydessäni pyysin Herra Jeesusta vierelleni koko yöksi ja hiljennyin rukoukseen. Ja kuvittelin taas että hän pitää kädestäni kiinni. Ja sain nukkuan tpdella hyvin.

Tämä oli hyvä opetus minulle, luota vaan Herra Jeesukseen ja muista tämä opetus. Älä ole lyhytmuistinen.
Tuija

Amen, nuo ovat hyviä opetuksia meille, että ymmärrämme ja muistamme, mikä on meille tärkeintä ja rakkainta, mistä etsiä sitä oikeaa apua.
Kiitos Jeesus!
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Marie kirjoitti: 30 Joulu 2025, 07:13 Viime yö oli aivan kamala, jouduin heräilemään vähän väliä, koira herätti yöllä kun halusi pissalle, itsekin heräsin 2 kertaa vessakäynnille. Heräilin luultavasti 7 kertaa yön aikana ja taas herätessäni noin kello 5.30 nousin ylös.

Tmä oli tulos kun katselin illalla you tubista ohjeita joissa luvattiin että kun syöt illalla pienen banaanin , kiwi hedelmä puikkkaan ja juot suolavettä niin kyllä on suloinen, hyvä yöuni tulossa. Kävi aivan päinvastoin, oli kyllä huonoin yöuni 5:teen vuoteen.

Edellinen yö nukuin läpi koko yön, ensimmäinen kerrta pitkään aikaan. Illalla nukkumaan käydessäni pyysin Herra Jeesusta vierelleni koko yöksi ja hiljennyin rukoukseen. Ja kuvittelin taas että hän pitää kädestäni kiinni. Ja sain nukkuan tpdella hyvin.

Tämä oli hyvä opetus minulle, luota vaan Herra Jeesukseen ja muista tämä opetus. Älä ole lyhytmuistinen.

Vaikka kiivissä ja banaanissa on unta parantavia elementtejä, molemmat taitaa olla laksatiiveja/ mahan toimintaa nopeuttavat tuotteita.

Vedenjuonti illalla varmaan riippuu kunkin ihmisen kyvystä/tottumuksesta. Itte oon tottunu litkiin litrankin ennen nukkumaan menoa, mua se ei herätä yöllä, toki aamulla herätessä on jo kiire vessaan. Mies joka muutenkaan ei juuri juo vettä ei pysty sitä illalla juomaan yhtään.

Suolan tehtävähän vedessä on estää vettä tulemasta ns. paineella elimistön läpi, toki suolan pitäisi olla noita luonnonmukaisia suoloja esim. puhdistamatonta merisuolaa. Pan suola on täysin kemiallinen tuote, eikä tee ihmisen elimistössä mitään hyvää.

En tiedä miten videolla perusteltiin noita ohjeita, mutta omiin ajoittain massiivisiinkiin uniongelmiin olen kyllä todennut parhaimmaksi hoitokeinoksi Jeesuksen.

Hän ei vilkasta suolen toimintaa eikä herätä yöllä paitsi jos on jotain tärkeätä kyseessä :lol:
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Tuija

Amen Sanna, Amen!!!
Rutger
Site Admin

Toivotan sydämestäni kaikille palstalaisille Parempaa Uutta Vuotta.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen kiitollinen Jeesukselle, että saamme vaimon kanssa nähdä tämänkin uuden vuoden.
Raskasta on ollut, en kiellä.
Olkoon tämä tuleva vuosi SE vuosi.
Maranatha Jeesus Kristus 🙏
Rutger
Site Admin

🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Kiitos. On ollut hienoja keskusteluja. On rukoiltu toistemme edestä. Kiitos 🙏
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rutger kirjoitti: Eilen, 17:40 Toivotan sydämestäni kaikille palstalaisille Parempaa Uutta Vuotta.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen kiitollinen Jeesukselle, että saamme vaimon kanssa nähdä tämänkin uuden vuoden.
Raskasta on ollut, en kiellä.
Olkoon tämä tuleva vuosi SE vuosi.
Maranatha Jeesus Kristus 🙏
Aamen ja voimia sinne tulevaan vuoteen! 🙏🏻

Siunattua uutta vuotta kaikille palstalaisille täältäkin 🙏🏻💫
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Tuija

Kiitos ja kuin myös Siunattua Uutta Vuotta 2026!
⭐️🌟⭐️🌟⭐️🌟⭐️🌟⭐️
https://sinettisormus.blogspot.com/2025 ... 6.html?m=0
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos! Siunattua Uutta Vuotta 2026! Tule Herra Jeesus!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin