Rukous tähän päivään

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Rukous tähän päivään

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Roope83 kirjoitti: Eilen, 11:20 Kaikki maksut mitkä minulle määrättiin vuosia sitten on maksettu jokaista senttiä myöden velkojille takaisin. Nyt he aloittavat lisäsuoritusten vaatimisen tai näin ainakin puhelun sain.

Joskus tuntuu kohtuuttomalta että ensin annetaan mahdollisuus selvitä. Teet kaikkesi että vain selviät yksin suuria pankkeja vastaan. Hoidat velvollisuutesi ja vaikka mikä olisi. Silti tämä heille ei riitä vaan voivat hakea nyt lisää suorituksia.

Tuntuu joskus uskomattomalta että teen inhimillisen virheen elämässä, suot muille uuden alun ja otat kaiken takaan hoidettavaksi. Hoidat kaiken ja silti minut halutaan tuhota
Pyydä itsellesi oikeudellista apua oikeusavustajalta. He osaavat neuvoa.

Ja, kokeile myös tekoälyä. Anna sille dokumentit, ja kysy sen mielipidettä. Itse olen hyödyntänyt sitä, erityisesti kun on pitänyt esim. ulkomaille reklamoida jostakin tilauksesta. Hyvin on neuvonut. ( ChatGPT , tai Gemini ).
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Roope83

Re: Rukous tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Kiitos vinkistä. Pääasia että kaikki tein, hoidin sen mitä oli sovittu ja kaikkeni yritin
Vastaa Viestiin