Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Marie

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Rakastettu

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Rukoilu ja raamatun lukeminen ei kiinnosta yhtään… auta Herra :(
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Rakastettu, minä varmistan vielä että oletko pyytänyt Jeesuksen tulemaan sydämeesi asumaan? Jos olet, voit olla rauhassa, hän tietää kaikki tuskasi, ajatuksesi, voimasi ja heikkoutesi. Ja hän auttaa sinua.
Sinun pitäisi luoda henkilökohtainen suhde Häneen. Pitää Häntä parhaana ystävänäsi ja ketoa Hänelle kaikki asiasi, pyytää anteeksi kaikki väärät tekosi (täällä maan päällä ei ole yhtäkään täydellistä ihmistä, kaikki me olemme tehneet väärin jossakin muodossa) ja jutella Hämelle. Rakentaa syhdetta Hänen kanssaan. Jos näin teet Hän ei jätä kesken työtään sinussa.
Näin saat levon, rauhan sydämeen, toivon ja ilon.

Minäkin olen liian arka ja on vaikea mennä uuteen paikkaan yksin. Otin käyttöön sellaisen konstin että pyysin Jeesusta pitämään tiukasti kiinni käestäni ja tulla kanssani seurakuntaan. Kuvittelin aivan mielessäni että kävelemme käsikkääin ja sain mentyä seurakuntaan. Herra antoi vielä seurakuntalaisen tulla juttelemaan kanssa kun istuin penkkirivillä ennen kun kokous alkoi. ämä oli siunaus minulle, kaikki yhteiset laulut, puheet ja saarna, netin tuoma yhteys ei ole sama kuin elävä tapahtuma.

Kokeile näitä keinoja jos ne auttaisivat sinuakin. Jumalan siunusta jokaiseen päivääsi.
Rakastettu

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

En usko että Jumala välittää musta. En pysty mennä seurakuntaan vaikka kuinka haluaisin. En pysty tekemään montaa muutakaan juttua vaikka haluaisin. Ahdistus pilaa mun elämän eikä Jumala tai kukaan auta.
Rukoilu ahdistaa enkä uskalla puhua edes Jumalalle asiosta mitkä painaa mieltä.
En usko että tuo mielikuva harjoitus auttaa kun tuntuu että Jumala katsoo mua halveksuen. Koska oon oksettava ja vastenmielineni ihminen.
Vastaa Viestiin