SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=Xest8I4r598 17.10.2025

Patricia Green puhuu videon alussa saamistaan 9 Raamatun kohdasta, kun hän oli lukenut Luuk.21:19 ja pyytänyt Jumalalta selitystä siihen.

Varsinainen profetia/opetus/ilmoitus/ ja varoitus , alkaa videon kohdasta 17.55 ja Patricia toistaa sen uudestaan 18.23 alkaen, ja jatkaa Jumalan antamaa viestiä.

Tähänkin videoon saa suomenkielisen tekstityksen videon asetuksista. Laitan tuon Patrician saaman profetian/varoituksen , ja sitten lyhyesti kirjoitan Patrician selityksen profetiaan :

" AI ( tekoäly ) will be used toto bypass the Amygdala and the Mark of the Beast will be devoloped through AI . "

" You will lose your soul if you take the Mark of the Beast. Your soul will be altered so that it will be cut off permanently from the Lord. "

Aiemmin videolla Patricia selittää tuota Amygdla-sanaa, eli suomeksi mantelitumake. Jossa ihmisen sielu on. Mm. VT:ssa Aaronin sauvassa oli manteleita, kultaisessa Lampunjalassa oli 22 mantelinkukkaa, ja profeetta Jeremia sai näyn manteleista, hyvistä ja huonoista.

Lyhyesti Patrician selitys pedon merkistä, ja mitä se vaikuttaa ; " Ihmisistä tulee sieluttomia, ilman tunteita, ilman ajatuksia, ilman tahtoa, ja jopa ilman eloonjäämisvaistoja ".

Ps. kommenttiketjussa joku kysyi Patricialta kuinka AI vaikuttaa ihmisen aivoihin niin että se erottaa meidät Jumalasta. Patricia kommentoi näin ;

" Se liittyy pedonmerkin ottamiseen otsaan tai käteen. Todennäköisimmin se on tekoälyn luoma siru."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sanna
Site Admin

Re: SIELU <--- Pedon Merkki <--- AI, tekoäly.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mantelitumake (tai amygdala) on parillinen, mantelinmuotoinen rakenne aivojen ohimolohkossa, joka on osa aivojen tunnejärjestelmää ja säätelee tunnereaktioita, kuten pelkoa, ahdistusta ja aggressiota. Se on myös keskeinen osa tunnemuistia ja aivojen kykyä havaita merkityksiä ja vaaroja. Mantelitumake toimii ikään kuin aivojen tunnetietokoneena.

Lennokkaana ajatuksena tästä, pedon merkin ottaminen [mikäli on konkreettinen päähän tuleva osa], josta Jumala sanoo, että pelastus on menetetty sen jälkeen ei ole sarjaa "älä ota sitä kolmatta jäätelöä tai en puhu sinulle", vaan jos esim. neuralink implantti/ai asennetaan kytköksiin mantelitumakkeen kanssa - tällöin tekoäly korvaa uskomme ja oman tietomme Jumalasta.

Ja vaikka nyt, ne ketkä tekoälyä testailee, ai toistaiseksi 'tietää' kuka Jumala on, mutta sehän on vaan muutaman hakusana avulla enter painalluksen päässä, että kaikki kristinuskoon viittaavaa data on poissa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

3 Moos 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Rutger kirjoitti: 18 Loka 2025, 22:17 3 Moos 17:11 Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

AOAOAOAOAO
Site Admin

Sananl.4:23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.

Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Älä anna pettää itseäsi. Älä vaella ympäri internetiä, tuomiopäivän vierittäjiä. Tarinat ovat siellä, ja niiden tarkoituksena on luoda pelkoa ja vihaa. Muista, ettei Kristuksessa Jeesuksessa ole pelkoa! Minä en ole tätä negatiivista energiaa.

https://444prophecynews.com/can-you-hea ... e-roxanne/

KUULETKO JÄNNITYKSET?
Sunnuntai, 11.2.25 klo 12.26
Varoitus ylhäältä - Roxanne
warningfromabove.wixsite.com/warningfromabove

Apostolien teot 17:11
11Nämä ihmiset olivat jalompia ja avoimempia kuin Tessalonikan asukkaat, ja siksi he ottivat sanan vastaan ​​suurella innolla ja tutkivat päivittäin kirjoituksia, olivatko nämä asiat niin.

Viesti vastaanotettu 1. marraskuuta 2025

Maa järisee, maa tärisee. Kuuletko jylinät? Minun aikani tulee nyt nopeasti. Paholaisella on vain vähän AIKAA. Hän tekee useimmat onnettomiksi. Älä lankea tähän, älä anna hänen murehduttaa sinua. Tämä muuttaa DNA:tasi ja taajuuttasi.

Muistakaa, että lapseni todella lukevat ja opiskelevat Matteuksen luvun 25:1–13. Te olette siinä ajassa!

Älä anna pettää itseäsi. Älä vaella ympäri internetiä, tuomiopäivän vierittäjiä. Tarinat ovat siellä, ja niiden tarkoituksena on luoda pelkoa ja vihaa. Muista, ettei Kristuksessa Jeesuksessa ole pelkoa! Minä en ole tätä negatiivista energiaa. Paholainen tarvitsee ruokaa. Hän ruokkii energiaasi, kun luisut mihin tahansa syntiin.

Etsi suosikki- ja lohdullisimmat jakeesi. Kirjoita ne muistiin ja pidä niitä aina mukanasi. Lue ne ääneen. Tämä muuttaa DNA:si ja taajuutesi takaisin minulle. Et ole demonien ruokaa. Muista, että on vielä paljon tapahtumassa. Kolme sadonkorjuuta, tapahtumia ennen loppua ja niiden välillä. Valmistautumisesi ja tehtäväsi sopivat kauniisti suunnitelmiini sinua varten.

Kun lannistut, muista, että annoin kaikkeni puolestasi. En koskaan pyytäisi sinua tekemään mitään, mitä en tekisi, enkä varustaisi sinua siihen. Tämä on aika, jolloin uskoosi, fyysiseen ja hengelliseen valmistautumiseesi turvaudutaan.

Muistatteko syksyn 2019? Tämä oli ahdistuksen ajan aloitustapahtuma, nyt tulee suuri ahdistus. Opi suuren ahdistuksen ja vihan välinen ero. Opi jokaisen teistä pakosuunnitelmista näinä aikoina. Toivon todella, että käytitte nämä muutamat vuodet valmistautuaksenne siihen, mitä on tulossa. Ne, jotka todella seuraavat minua, tietävät olevansa täällä minun opetuslapsinani. Älkää pelätkö ihmistä. Älkää pelätkö käärmeitäkään. Kun he näkevät sinut, lapseni, he tuntevat vastenmielisyyttä ja vastenmielisyyttä. He jatkavat matkaa, kun nousette ja nuhtelette heitä. Teidän on käytettävä sanaani heitä vastaan ​​ollaksenne tehokkaita. Tämä on teidän aikanne, rakkaat ystäväni. Vaeltakaa harkiten, auttakaa niitä, jotka todella tarvitsevat sitä, te olette minun käteni ja jalkani. Teidät palkitaan. Kertokaa heille, keitä olette ja minä käskin teitä auttamaan heitä. Rukoilkaa heidän kanssaan, jos mahdollista. Polulanne on monia, kun maailmantaloudet romahtavat. Peto-järjestelmä pannaan täytäntöön, ja kaikkien odotetaan tottelevan. Jokaisella teistä on tehtävä tänä aikana. Muistakaa, että kuuluitte minulle. Minä tarjoan teille uloskäynnit, turvanne, ruoan/suojan. Kaikki käy selväksi tämän edetessä. Monet eivät rekisteröidy tai tottele. He eivät tiedä, miten sulkea pois tämä ihmiskunnan ollessa ruorissa. Kun tekoälyn/langenneiden enkelien teknologia hallitsee maailmaa, silloin vainotaan niitä, jotka kieltäytyvät tottelemasta. Heillä on täysi valta, täysi näkyvyys ja raportointi! Ei ole paikkaa piiloutua tai mennä. Sanon, älkää pelätkö, kaikki jotka kuuluvat minulle, älkää pelätkö. Pyytäkää, niin teille annetaan, etsikää, niin te löydätte, pyytäkää, niin teille annetaan. Älkää pelätkö langenneita enkeleitä. Tämä on aika, jolloin teidän on tiedettävä tarkalleen, keitä olette. Valtaa, jota käytätte. He eivät voi voittaa teitä, ellette suostu. Älkää suostuko heidän pahuuteensa, tapahtuipa mitä tahansa! Seisokaa sanassani, lupauksissani. Minä huolehdin ja suojelen teitä. Minä poistan monia, kun kypsytte, edistymisenne on sidottu sadonkorjuuseen. Kun olette valmiita, kun olette valmiita, minä tulen hakemaan teidät kaikki. Hyvin tehty työ!! Tehtävä suoritettu!!!

Lapseni, tiedän, että tämä on varmasti monille teistä ylivoimaista. Tietäkää, etten voi paljastaa suunnitelmiani teille, ellei niitä tehdä salaisessa paikassa, hengeltä hengelle. Siksi on niin tärkeää viettää aikaa kanssani salaisessa paikassa. Jos suunnitelmani paljastuvat, vihollinen käyttää niitä teitä vastaan. Toivon, että ymmärrätte tämän. Siksi uskonne on niin tärkeä tänä aikana. Rakastan teitä jokaista niin paljon, enemmän kuin te koskaan inhimillisesti ymmärrätte tai omaksutte.

Viestin mukana annetut raamatunkohdat
( :arrow: Raamatunkohdat löytyvät ko. sivustolta)

PLUS

https://444prophecynews.com/root-william-brooks/

Brooksin tekoälyä ym. koskeva sanoma... kehoitus päästää irti kännyköistä ym. ja niitten taajuuksista

Jaa eteenpäin
Vastaa Viestiin