Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uskon Jeesukseen

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Laitoin toiseen ketjuun aiheesta Digi-ID ja keskuspankin digivaluutta (CBDC) juttua....

Voisivatkos "konehuone" eli foorumin nörtit pohtia sanoin ja/tai kuvin ko. ketjuun tai johonkin muuhun... uuteenko... ketjuun aiheesta pohdintaa esim. sitä, että kuinka välttyä Didi-ID:ltä ja CBDC:ltä... ja että onko noille vaihtoehtoja... ja onko uskovilla pian edessään tilanne ettei voi ns. ostaa ja myydä ennen varsinaisen pedonmerkin tuloa "markkinoille"... ym. ym.

viewtopic.php?p=63730#p63730

Digi-ID ja keskuspankin digivaluutta (CBDC)
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tilanne on kieltämättä kinkkinen. Meillä jokaisella on oikeastaan jo vuosia ollut "digitaalinen id".
Se mikä tästä lanseerattavasta Digi ID:stä tekee pahan, on se, että varasi voidaan jäädyttää poliittisin perustein heti haluttaessa.
Vastustat abortteja, paleteroja, sodomiaa, pedofiliaa jne., niin ei verkkopankki pelaakaan enää.
Tällä pakotetaan turvat tukkoon ja hiljaisesti hyväksymään kaikki kauhistukset.
Onko meno alussa niin radikaalia, tuskin. Aluksi se on helppo, kätevä ja turvallinen. Huom. turvallinen.
Kunhan kaikilla on "tämä", seuraa onni ja autuus.
Digi ID pysäyttää Ranskasta Britteihin seilaavat kumiveneet, lupasi kommunisti Starmer. Miten?
Me tiedämme, että seuraava askel digidigin jälkeen on kehoon upotettava digidigi, koska kaikki tietomme on samassa korissa ja siitä on tehtävä turvallinen taas. Huom. turvallinen.
Näen jo silmissäni koko maailman median johdattelevat otsikot siitä miten digidigin vastustajat ovat vaarallisia läheisilleen ja heidät pitäisi leirittää.
Sama pelottelu, uhkailu ja painostus alkaa niitä kohtaan jotka epäröivät, kuin eräässä terveystuotteessa takavuosina.
Sinä et vaan voi olla ihan rehti ja normaali jos vastustat tätä ihanaa edistysaskelta.
Sitten kun evätään pääsy kaljakuppilaan ilman tägiä, suurin osa ottaa sen.
Siellä voivat porukalla lohduttaa toisiaan tuopin ääressä ja manata typeryksiä jotka eivät ota.
Tässä kehityskulussa uskovana vaikeinta on tietää oikea rajanveto, milloin pitää sanoa ei, ja milloin minkäkin asteen hankkeen kanssa voi vielä elää, ja sen rajan eliitti pyrkii mahdollisimman tehokkaasti häilyttämään.
Askel jostakin digidigistä vol x, vihoviimeiseen pedonmerkkiin tulee olemaan niin pieni, että sen ottaminen ei tunnu siinä tilanteessa enää mahdottomalta.
Mieti, sinulla on jo kaikki mahdolliset digidigit ja enää vaaditaan nopea uskollisuuden osoitus kumartamalla niin olet arvostettu yhteiskunnan jäsen, sukusi jäsen ja tuttavapiirisi jäsen, mutta jos et kumarra, menetät ihan kaiken, jopa henkesi.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jeesus rakas tule hakemaan morsiamesi ennen noita vaiheita pois. Tää pahuutta on niin raskasta kokea.
Rutger
Site Admin

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tule Herra Jeesus, niin kuin tuletkin juuri oikealla hetkenä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Vietnamin valtionpankki (SBV) on aloittanut merkittävän "tietojenpuhdistusoperaation" deaktivoimalla yli 86 miljoonaa pankkitiliä osana kansallista biometrisen tunnistautumisen edistämistä.

Ihmiset kieltäytyivät tuosta niin heidän pankkitilinsä suljettiin...

https://m.facebook.com/100085060361166/

Tulossako pian myös tänne... Vietnamissa on ainakin osattu vastustaa asiaa ... :roll:

Tämä hieman jatkoa digi-ID jutulleni aiemmin... :idea:
Rutger
Site Admin

Ruotsi sulkee 19 islamilaista koulua koska epäilee niiden radikalisoivan nuoria.
Taitaa olla hieman myöhäistä alkaa epäilemään kun maa on käytännössä islamilainen.
Marie

Suomi kulkee perässä tuhoansa kohti, maan johtajat eivät osaa johtaa, otetaan vaan lisää islamilaisia.

Tuli mieleen uni jonka näin 10 v. sitten. Olin kävelemässä keski Vuosaaresssa ja olin huolissani ylittäessäni pavaraa puistoa. Tiesin että olen tarkkailun alla. Minua tarkkailtiin jostakin nettikameroiden lautta. Kävin mielessäni läpi vaatetustani, onko kaikki ok? mietin että pitäisi olla, hame on nilkkoihin asti, onko kuitenkaan riittävän pitkä. Tiesin mielessäni että kotrolli on kovaa.
Marie

Tällainen kirje Stubbille tuli vastaan niin laitoin sen kaikien nähtäväksi. Kijoitanut Klus Rahikainen

Kirjailijan avoin kirje Alexander Stubbille: ”Oletko vieraan vallan agentti?” – Klaus Rahikainen
Julkaistu 03.10.2025 14:24, 11703 lukukertaa, 3 kommenttia

Huhutaan, että olet CIA:n kouluttama toimija, jonka tarkoituksena on valmistaa oma maasi vieraan vallan taistelualustaksi sen taistelussa itäistä naapuriamme vastaan. En tiedä mitä olet sopinut ja kenen kanssa, mutta toimesi ja puheesi puhuvat omaa selkeää kieltään, kirjoittaa kirjailija Klaus Rahikainen avoimen kirjeensä avaussanoina.

Alexander Stubb esiintyi Britannian sotilasunivormussa 29.5.2025
Olet viemässä omaa maatasi sotaan, jossa varsinkaan suomalaisilla ei ole mitään voitettavaa. Olet tietoisesti muokkaamassa Suomesta uutta veristä ja tuhoisaa rintamaa lännen ja idän välisessä sodassa vallasta ja maailman resursseista. Ymmärrätkö itse lainkaan mitä olet tekemässä?

Sinut on valittu Suomen presidentiksi eli toimimaan tämän maan ja sen kansalaisten isänä ja ylimpänä johtajana. Sinun tehtäväsi on toimia niin meidän kaikkien kansalaisten kuin suomalaisten yritysten ja koko maan parhaaksi. Mutta sinä tunnut ymmärtävän roolisi aivan toisin ja tällä menolla sinusta on tulossa se Suomen presidentti, joka ensin tuhosi Suomen talouden sotaan valmistautuessaan ja sitten saattoi niin kansalaisensa kuin koko maansakin sodan tuhoisaan kurimukseen, jonka avulla pystyit peittämään oman tietoisen toimintasi jäljet ja syyttämään vihollista itse aiheuttamastasi tuhosta. Ymmärrätkö ollenkaan mitä sinun toivomasi sota todella toteutuessaan tarkoittaa?

Suomi on kansakuntana aina ollut idän ja lännen välimaastossa, ja tulee siinä aina olemaan. Suomi on menestynyt ja kukoistanut aina silloin kun se on toiminut mahdollisimman itsenäisenä ja vapaana toimijana tuossa haastavassa geopoliittisessa maisemassa. Ollessaan läntisen naapurinsa eli Ruotsin alusmaana Suomi oli hyökkäysalusta ja taistelukenttä niin läntisille kuin itäisillekin joukoille. Suomalaiset kärsivät niin isosta kuin pienestäkin vihasta idän ja lännen välillä. Olimme silloin aivan samassa asemassa kuin se mihin sinä presidenttinä pyrit meitä nyt valmistamaan. Olimme lännen suoja itää vastaan.

Ollessamme Venäjän suuriruhtinaskunta 1800-luvulla Suomesta kehkeytyi itsenäinen valtakunta, joka itsenäistyessään lähti taas kerran hakemaan tukea lännestä, mikä johti siihen, että toisessa maailmansodassa me olimme lopulta Saksan Barbarossa-suunnitelmaan kuulunut hyökkäysalusta, jonka tarkoituksena oli Venäjän lyöminen ja Karjalan valloittaminen. Me kaikki tiedämme kuinka siinä kävi, vaikka sinä, arvon presidenttimme, luuletkin meidän voittaneen nuo sodat.

Kun lopulta nöyrryimme ymmärtämään, että itäinen naapurimme on suurvalta, jolle on tärkeää, että Leningradin eli Pietarin naapurissa on Suomi, joka ei antaudu läntisten voimien hyökkäysalustaksi itää kohti, Suomen asema rauhantahtoisena, itsenäisenä ja vapaana maana idän ja lännen välimaastossa vakiintui. Suomen johtajat ja presidentit pyrkivät parhaansa mukaan pitämään Suomen poissa suurvaltapoliittisista konflikteista ja loivat täten perustan Suomen rauhanomaiselle kehittymiselle ja suomalaisen hyvinvointivaltion syntymiselle.

Suomi menestyi ja sen johtajat, vaikka joutuivatkin ottamaan huomioon suuren naapurimaamme tarpeita, osasivat saunoa ja ryypätä suomalaisille edullisia taloudellisia sopimuksia itäisen naapurimme kanssa. Neuvostoliitto oli kuin Suomen alusmaa, josta tuotiin halpoja raaka-aineita ja jonne vietiin lähes loputtomasti suomalaisen teollisuuden tuotteita. Suomalaiset elivät hyvää elämää.

Kun Neuvostoliitto kaatui 1990-luvun alussa, niin hienoisen etsikkoajan jälkeen, jossa idän kuiskauksia kuunnellut Suomi olisi voinut kasvaa todella itsenäiseksi ja vapaaksi kansakunnaksi idän ja lännen välimaastossa, suomalaiset johtajat päättivät yhdessä, että Suomi on johdatettava osaksi lännen jättiläistä eli EUta. Kuunneltuaan pitkään Moskovan kuiskauksia, ja säilytettyään siinä pelissä silti itsenäisyytensä, Suomen johtajat menivät rähmälleen voittoisan lännen edessä ja antoivat vähitellen maamme kaiken itsenäisyyden muille maille vierahille, eli lähinnä USAta ja EUtakin hallitseville finanssitahoille, joille mikään maa tai kansa ei ollut mitään muuta kuin hyväksikäytettävää riistaa. Suomi antautui lännen hyväksikäytettäväksi.

Tässä kehityksessä, sinä Alexander Stubb, olet kuin tuon Suomen lännelle antautumisen ja itsensä myymisen huipentuma. Sinun kaudellasi saattaa toteutua monen kaltaisesi märkä unelma siitä, että länsi ja itä ajautuvat vielä kerran niin sanottuun maailmansotaan, jossa tälläkin kerralla haetaan ”lopullista ratkaisua” eli idän ja itäisten kansojen lopullista alistamista lännen uljaiden arjalaisten vallan alle. Sinä ja sinun kaltaisesi olette valmiita tuhoamaan oman maasi ja kansasi, jotta länsi voittaisi idän.

Miten sairaita ovatkaan nuo vallan unelmat? Miten kukaan voi enää tosissaan kuvitella, että tuhoamalla nuo toiset me vapautamme itsemme pelon ja pahan ikeestä? Sinun johdollasi meille on vuosikausia julistettu, että ”paha” on rajan itäpuolella ja että hetkellä millä hyvänsä se voi tulla ja valloittaa meidät. Ja että meidän suomalaisten on yhdessä ”hyvän” lännen kanssa pantava kaikki voimamme, resurssimme ja rahamme taisteluun tuota itse luomaamme pahaa vastaan ja annettava maamme siinä ohessa lännen mistään piittaamattomien valloittajien käyttöön. Idän uhan varjossa me olemme jo menettäneet itsenäisyytemme lännelle.

Me olemme sinun johdollasi valmistautumassa uhraamaan maamme ja kansamme lännen raharuhtinaiden sodassa idän kuviteltua pahaa vastaan. Tässä sodassa me olemme jo menettäneet parhaimman ja vakaimman eli itäisen kauppakumppanimme, Venäjän, jolle me olemme aina olleet kiehtova ikkuna länteen, kun taas lännelle me olemme vain viimeinen pussinperä ja taistelukenttä idän kauhistuttavaa petoa vastaan, jonka me itse olemme niin sinun kuin mediammekin avustuksella luoneet omissa mielissämme.

Me pelkäämme itse luomaamme itäistä pahaa ja antaudumme sen varjossa aivan kuin huomaamattamme sille läntiselle vallalle, jonka olemme kuvitelleet hyväksi. Me emme tiedä mitä me teemme. Sinäkään et tiedä, arvon presidentti Stubb.

Avoin kirje: Klaus Rahikainen, kirjailija ja elämäntutkija, Parkano
Rutger
Site Admin

Olli Hakala luki tuon eilisessä striimissään.
Rutger
Site Admin

Chag Sameach 💙🤍💙
Vastaa Viestiin