Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Marie

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Rakastettu, mene ajatuksissasi Jeesuksen jalkojen juureen, jos olet langennut pyydä anteeksi Jeesukselta. Voit olla 100% varma siitä että Hän antoi pyytäessäsi sinulle anteeksi. Heti.
Nyt sinun pitää olla armollinen myös itsellesi. Anna sinäkin anteeksi itsellesi ja jatka eteenpäin. Älä ryve huonoissa muistoissa, katso eteenpäin ja Jeesukseen. Hän johdattaa ja lohduttaa sinua sinua. Rakastettu, Hän, Suuri Jeesus rakastaa sinua.
Täälä ei ole yhtään täydellistä ihmistä, kaikki teemme virheitä, pieniä virheitä ja suuria virheitä. Ja lopulta opimme ettemme toista samoja virheitä. Pyri vain koko ajan lähemmäksi Jeesusta, Hän vie sinut läpi kaikesta.
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Rakas jumala, pyydän. Tuo elämääni rauha ja vie pois ilkeät ihmiset jotka haluavat polkea alleen

Auta yksinäiset yli pitkien pyhien
Aamen
Marie

Aamen

Anna tauha Roope83:n sydämeen, todellinen syvä rauha niin että hän tuntee Herra Sinun Pyhän läsnäolpsi. Muuta ne ilkeät ihmiset
hyviksi käytökseltään tai vie heidät toiseen työpaikkaan. Herra Jeesus, Sinulle on kaikki mahdollista, Luotamme ja turvaamme Sinun apuusi. Isä auttaa lastaan.
Roope83

Rakas taivaan Isä,

Tulen luoksesi sydän täynnä epätoivoa. Tunnen, etten ansaitse rakkautta enkä riitä muiden silmissä. Tulen hyväksymään että minut on luotu kulkemaan yksin. Pyydän, että annat minulle edes rauhan, vaikka rakkauteen en kelpaisi. Ymmärrän etten koskaan saa sitä, mitä niin kaipaan. Auta minua hyväksymään itseni ja löytämään sisäinen rauha, joka ei riipu muiden mielipiteistä. Kiitos, että rakastat minua ja olet aina kanssani, antamassa minulle lohdutusta ja voimaa.
Suo rauha vaalia rakkautta, ettei maailmasta tulisi vain ihmissuhteiden pelikenttä. Vaikea uskoa että joku vielä rakkauttaa etsii, koska ihmiset vain pelaavat toisillaan

Aamen.
Marie

Rakas Roope83 veli Jeesuksessa. mitä jos minä kerron sinulle elämän salaisuuden jonka Raamattu opettaa.
Raamattu:
Varjele kielesi sillä siinä on elämä ja kuolema.

Sen mitä puhut tänään se on huomisen tulevaisuus.
Älä puhu itseäsi vastaan millään tavalla.

Sinä ansaitset rakkauden, puolison, hyvät työkaverit. ystävällisyyttä, ja kaikkea hyvää. Voit sanoa äneen Herrra Jeesus antaa mnulle hyvän puolison, h'n pitää minustä huolen. Ala kiittämään Jumalaa kaikesta mitä toivot saavasi.

Kiitollisuus on se voima joka koskettaa Jumalaa. Hän rakastaa sinua enemmän kuin lukaan ja haluaa antaa sinulle toivon, hyvän elämän ja pitkän iän.

Jos lähtisit johonkin seurakuntaan, vaihtoehtoja on paljon, Helluntai- Baptisti- Vapaa srk ym, niin sieltä voi löytyä puolisokin. Ei uskovaiset pidä mitään peliä, kaikkinäkevän Jumalan läheisyydessä ollaan aitoja.

Jumalan rakkautta ja siunausta sinulle. Pidä Herra Jeesus huolta Roope83:sta. Anna hänelle uusi voima, terveys, ja rakkaus itseäänkin kohtaan.
Roope83

Ristillä Jeesus joutui pilkan kohteeksi, mutta hän pysyi uskollisena tehtävälleen, koska hän tiesi, että hänen kuolemansa oli pelastuksen tie. Hänen esimerkkinsä opettaa meille, että vaikka ihmiset voivat kiusata tai vähätellä meitä, olipa pilkan aihe mikä tahansa, meidän ei tarvitse luopua omista arvoistamme tai tehtävistämme. Uskollisuus omaan tarkoitukseen on tärkeämpää kuin ulkopuolinen hyväksyntä. Jeesus ei antanut ulkopuolisten arvostelujen muuttaa suuntaansa, ja mekin voimme löytää voimaa pysyä uskollisina, vaikka ympärillämme olisi negatiivisuutta.

Rakas jumala suojele meitä pilkan kohteelta, suojele lapsia koulukiusaamiselta. Suojele erästä pientä poikaa kaikilla tavoin. Suojele kiusaajia ja vie heiltä sisäinen paha olo pois.

Aamen
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen. Sitähän ne uskosta osattomat odottaa pilkatessaan, että me vastaamme samalla mitalla. Ne eivät odota, että vastaamme tyyneydellä ja rakkaudella pilkkaajille. He eivät odota, että Jeesuksen lailla olemme valmiit auttamaan ja antamaan anteeksi pahimmille pilkkaajillemmekin.

Jeesus kävi kovan ristinkuoleman. Mietin juuri aamulla miltä mahtoi tuntua kantaa ristiä, olla pilkattavana ja räittävänä, roikkua ristillä ja todeta opetuslapsien poissaolo ja öyhöttäjien meteli ja pilkka siitä, ettei itseään voi pelastaa.

No tietenkään sitä henkistä ja fyysistä kipua ei lähellekään pysty kuvittelemaan, ja vaikka rukoilisi Jumalaa antamaan sen kivun koettavaksi, se todennäköisesti lievenennetäisiin, koska emme kestäisi sitä. Mutta asian miettiminen muistutti jälleen siitä, mitä Jeesus on jokaisen meidän edestä tehnyt ja osaako sitä itse arjessa edes arvostaa?

Meidät on kutsuttu seuraamaan myös ristillä kuollutta Jeesusta eikä ainoastaan ylösnoussutta Jeesusta. Jeesus tuli ja kärsi alempana kuin kukaan ihminen on ollut tai tulee olemaan. Hän kärsi kovimman kautta, jottei kukaan voi Hänelle sanoa, ettet tiedä miltä tuntuu. Hän oli perheensä ja ystäviensä hylkäämä, Hän oli piesty, pilkattu ja yksinäinen omalla tavallaan.

En tiedä miltä tuntui kuunnella pilkkaajien huutoa ristillä hetkellä, jolloin Isä oli kääntänyt katseensa pois. Kelasiko Jeesus, olikohan tämä huono idea? Osasiko Hän kuvitella miltä pelastussuunnitelma käytännössä näytti ja tuntui? Tuntuiko ristiä kantaessa, silmät kenties jo lähes muurautuneena umpeen, selkä verillä likaisen ja tikkuisen puun jatkuvasti siihen hinkatessa, että ollaankohan tässä vielä suunnitelmassa? Entä jos jotain menisi vikaan? Miltä tuntui olla pilkan edessä, kun Isä oli hiljaa ja taivasyhteys hetkellisesti katkennut? Miltä se kaikki fyysinen kipu tuntui kun näki vain halveksivan joukon?

Jeesuksen kokema kärsimys ei kuitenkaan tarkoita sitä, että meidän kärsimyksemme ei olisi mitään tai ettemme saisi valittaa omissa tuskissamme. Se ei myöskään tarkoita ettemme saisi pyytää suojelua itsellemme ja läheisillemme. Hän on käynyt kaiken läpi, jotta Hän voi kärsimystemme keskellä johdattaa meidät niistä läpi sanoen, Minä tiedän miltä sinusta tuntuu, Minä olen kanssasi, älä pelkää. Hän kärsi ja sallii meille jonkin verran kärsimystä, jotta me osaisimme lohduttaa niitä, jotka kärsivät. Jotta ihmiset näkisivät meidän ilomme ja ylistämisemme kaiken sen kärsimyksen keskellä ja tajuaisivat, että tuossa Jeesuksessa täytyy olla jotain tutustumisen arvoista.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rakastettu

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Haluaisin mennä käymään seurakunnassa, mutta en uskalla. Oon niin ujo ja hiljainen ja en tiedä miten muut suhtautuu ja kehtaanko mennä sinne. Ahdistaa kaikki uudet tilanteet ja ihmiset. :(

Opinnoissakin on vaikeuksia. En halua mennä työharjoitteluun ja toivon etten saisi paikkaa mistään tai sit pääsisin johonkin missä pystyisn ja jaksaisin olla. En jaksa mitään :(. Toivon että Herra johdattaa ja auttaa. Oon hukassa kun tuntuu ettei elämällä oo suntaa eikä mikään kiinnosta. En tiedä mitä teen. Tuntuu etten pärjää missään.
Vastaa Viestiin