Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Kirjoittaja Rutger: "Uskomatonta mutta täyttä faktaa..."
Mihin tietolähteeseen tämä perustuu ?
Mihin tietolähteeseen tämä perustuu ?
Edellisen USAn hallinnon dokumentteihin. Käyvät niitä nyt läpi niin kongressissa kuin oikeuksissakin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
TIME IS BEING COMPRESSED
9/1/2024
https://theappearance.com/new-page-63.htm
Se oli rukoukseni aikana. Kun rukoilin ja tunsin Jumalan läsnäolon, menin näkyyn, jossa kuulin selvästi Hänen sanovan nämä sanat:
"AIKA PURKISTETAAN NYT" (Huom. konekäännös... aikaa tiivistetään tms. oikea käännös)
En vain kuullut, vaan myös nähnyt sanat. Kun tulin näystä, jatkoin rukoilemista ja kysyin HERRALTA sen merkityksestä, mitä Hän oli juuri näyttänyt minulle. en tiennyt mitä nuo sanat tarkoittivat. En ollut koskaan kuullut "Time Being Compressed" -kirjasta. Se ei ole ensimmäinen kerta, kun Kaikkivaltias antaa minulle sanoja, joista en ole koskaan kuullut tai tiedä niistä mitään. Kirjoitin ylös, mitä olin saanut Häneltä sinä aamuna, ja jatkoin asian tutkimista jatkaessani rukoukseni saadakseni lisää ilmoitusta
Pitkän tutkimuksen, rukouksen ja Jumalan karitsojen avun jälkeen uskon, että olen ehkä löytänyt merkityksen sille, mitä sain Häneltä sinä aamuna. Alamme nyt nähdä nopeutetun version aikajanasta, jota tiedemiehet ovat luoneet muutaman viime vuosikymmenen ajan. Emme ole koskaan huomanneet mitään tähän mennessä, mutta kaikki todisteet ovat aivan silmiemme edessä, jos käytämme aikaa niiden katsomiseen. Emme tiedä miksi aikajanasta on tullut niin nopea, mutta sen perusteella, mitä Kaikkivaltias näytti minulle, se tapahtuu nyt. Luettuani pari artikkelia ajan puristusteoriasta uskon, että se voi liittyä artikkelin mainintaan Einsteinin suhteellisuusteoriasta, jonka mukaan aikaa pidetään sähkömagneettisena aaltona, mikä johtaa sähkömagnetismin ja painovoiman väliseen syy-yhteyteen.
Mitä enemmän rukoilin siitä, sitä enemmän tunsin sydämessäni, että se liittyy siihen, mikä on aurinkomme kiertoradalla tällä hetkellä; nimittäin Nemesis-mini aurinkokunta. Vain näin suuri esine, jolla on massiivinen painovoimakaivo, voi saada aurinkomme aiheuttamaan suuria useita räjähdyksiä, kuten tapahtui tänä vuonna taukoamatta. Tiedemiehet ovat jo sanoneet, että tämä nykyinen aurinkomaksimi voi mahdollisesti ylittää 11 vuoden syklinsä. Auringon maksimin oletetaan saavuttavan huippunsa vuonna 2025. Sen perusteella, mitä HERRA minulle kertoi, jos tällä hetkellä tapahtuva kiihtyvyys jatkuu muutaman seuraavan vuoden ajan, magneettinen napojen siirtymä tapahtuu todennäköisesti lähellä vuotta 2030. Tämä on myös totesi tutkija Marshall Masters monissa viesteissään. Tämä aiheuttaa halkeamia, suuria maanjäristyksiä, hyökyaaltoja, massiivisia myrskyjä ja tulvia. Planeetta Maa on käynyt tämän läpi monta kertaa aiemmin.
Olemme nähneet viime vuosina kaikkialla maailmassa massiivisia myrskyjä, tulvia Euroopassa ja paikoissa, joissa ei ole tarkoitus sataa, kuten Lähi-idässä. He kutsuvat sitä ilmastonmuutokseksi. On totta, että maapallon ilmasto muuttuu, mutta ei ihmisen takia. Tiedemiesten mukaan maapallon huojunta on lisääntynyt tasaisesti. Verkkosivusto, joka valvoi sitä, on suljettu. Tätä tutkineiden tutkijoiden mukaan lisääntyvä huojunta on tuhonnut suihkuvirran molemmilla pallonpuoliskoilla. Jää sulaa pohjoisella ja eteläisellä pallonpuoliskolla. Kaikki edellä mainitut johtuvat kiertävästä Nemesis-mini-aurinkojärjestelmästä, joka on vuorovaikutuksessa aurinkomme kanssa. Jokin on vetänyt planeettaamme ja kaikkia aurinkokuntamme planeettoja ainakin vuosikymmenen ajan. Tiedemiesten mukaan tämä tapahtuu erittäin nopeasti ja johtaa magneettiseen napapaskaan tiellä.
Lopuksi Jeesus Nasaretilainen sanoi, että nämä asiat tapahtuivat juuri ennen Hänen paluutaan. Hän sanoi myös, että jos niitä päiviä ei lyhennetä (aikaa lyhennetään), mikään liha ei jää eloon planeetalla. Etsi Häntä nyt, kun Hän saattaa vielä löytää. Hän rakastaa sinua eikä halua kenenkään hukkuvan. Sela ~
Raamatunjakeet sivustolla....
Siunattua Runebergin päivää kaikille palstalaisille!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kiitos samoin
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rauhaa kaikille,
voisiko pyytää sellaista että jos joku tuo palstalle keinoälyllä tuotettua teksiiä, niin hän kertoisi viestissä aina
joka kerta että tämä on keinoälyjuttu. Itse en tykkää enkä halua lukea keinoälytekstiä lainkaan.
voisiko pyytää sellaista että jos joku tuo palstalle keinoälyllä tuotettua teksiiä, niin hän kertoisi viestissä aina
joka kerta että tämä on keinoälyjuttu. Itse en tykkää enkä halua lukea keinoälytekstiä lainkaan.
Shalom
(AI) merkinnän lisääminen tekstin alkuun ja loppuun on ihan hyvä ja toiset huomioonottava käytäntö eikä ole iso hommakaan.
(AI) merkinnän lisääminen tekstin alkuun ja loppuun on ihan hyvä ja toiset huomioonottava käytäntö eikä ole iso hommakaan.
- Uskon Jeesukseen
Jokin Emojikin olisi hyvä... esim. robottiemoji...
täällä vain hymiöitä...

Kävisikö tämä?
Huomaako tuon huutomerkin riittävän hyvin?
Testi
- Uskon Jeesukseen
Pilvi... missä näkyy... pilvestähän ne Ai-kuvat kai tulevat..
Lisäys: Pilvi tulikin otsikon eteen...
Tämän kännyn ylöskatse-emojin viereen tulee jokin ruutujuttu... jota ei saa pois...
Toisaalta voisi olla viestiketju, jonka aiheena olisi esim. "Lue ohjeistus Ai-Kuvien, ChatGPT:n ja yleensä koneälyllä tuotettujen kuvien tai kirjoitusten julkaisuun viesteissä"
Tuota ketjua päivittäisi lyhyin viestein pari kolme kertaa viikossa kuukauden ajan niin että kaikki täällä kirjoittavaiset lukisivat nuo ohjeet... uusille tiedoksi... tai "massayksityisviestit kaikille...
Lisäys: Pilvi tulikin otsikon eteen...
Toisaalta voisi olla viestiketju, jonka aiheena olisi esim. "Lue ohjeistus Ai-Kuvien, ChatGPT:n ja yleensä koneälyllä tuotettujen kuvien tai kirjoitusten julkaisuun viesteissä"
Tuota ketjua päivittäisi lyhyin viestein pari kolme kertaa viikossa kuukauden ajan niin että kaikki täällä kirjoittavaiset lukisivat nuo ohjeet... uusille tiedoksi... tai "massayksityisviestit kaikille...

Noi kuvakkeet on niin pieniä että voi jäädä helpolla huomaamatta. Ohjeistuksen vois kyllä tehä. Itelle riittää ainakin käytännöksi että viesti on merkitty riittävän selkeästi, jos on pakko ai tekstiä tai kuvia käyttää. Tyyli vapaa esim.
️TEKOÄLYN TUOTTAMA TEKSTI
️TEKOÄLYN TUOTTAMA TEKSTI
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
️TEKOÄLYN TUOTTAMA KUVA
TEKOÄLYN TUOTTAMA TEKSTI
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
Blaa blaa blaa
️TEKOÄLYN TUOTTAMA KUVA
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Joo, mä kannatan myös jonkinlaista merkintää ja se taitaa olla tapana muuallakin, ainakin kuvasisällöissä, joista ei todella ota selvää mikä on enää totta ja mikä ei.
Mua ei kyllä haittaisi, vaikkei tänne tuotaisi tekoälyn tuottamaa (teksti)sisältöä ollenkaan, koska sehän on vähän niin kuin keskustelupalstan periaatetta vastaan, jos siis ajatellaan että ihmiset siellä keskustelevat.
Mutta tää on tietenkin suhteellista, koska esimerkiksi konekäännöksethän ovat jo tavallaan tekoälytekstiä, samoin kuten monet kuvat ja niin edelleen.
Mutta siis jos joku tuottaa jotakin sisältöä tänne tekoälyllä niin sovitaanko, että merkitään se jollakin näkyvällä ja yksiselitteisellä tavalla?
Mua ei kyllä haittaisi, vaikkei tänne tuotaisi tekoälyn tuottamaa (teksti)sisältöä ollenkaan, koska sehän on vähän niin kuin keskustelupalstan periaatetta vastaan, jos siis ajatellaan että ihmiset siellä keskustelevat.
Mutta tää on tietenkin suhteellista, koska esimerkiksi konekäännöksethän ovat jo tavallaan tekoälytekstiä, samoin kuten monet kuvat ja niin edelleen.
Mutta siis jos joku tuottaa jotakin sisältöä tänne tekoälyllä niin sovitaanko, että merkitään se jollakin näkyvällä ja yksiselitteisellä tavalla?
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Tuo merkintä on hyvä asia, vielä parempi olisi ettei tekoäly tuotoksia foorumilla olisi ollenkaan, ei kuvia eikä tekstiä.Eero kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 01:46 Joo, mä kannatan myös jonkinlaista merkintää ja se taitaa olla tapana muuallakin, ainakin kuvasisällöissä, joista ei todella ota selvää mikä on enää totta ja mikä ei.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- Uskon Jeesukseen
Entäpä... onnistuisiko tämän tyyppinen muistutus...

Samoilla linjoilla, ei AI tuotoksia ollenkaan, mutta sillä poikkeuksella, että aiheesta jossakin ketjussa keskustellaan esim. sen mahdollisista uhkista jne. ja halutaan demota vaikka kuvin tjsp.AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 07:57Tuo merkintä on hyvä asia, vielä parempi olisi ettei tekoäly tuotoksia foorumilla olisi ollenkaan, ei kuvia eikä tekstiä.Eero kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 01:46 Joo, mä kannatan myös jonkinlaista merkintää ja se taitaa olla tapana muuallakin, ainakin kuvasisällöissä, joista ei todella ota selvää mikä on enää totta ja mikä ei.
Ja aina selkeä maininta mukaan näissäkin tapauksissa. Sannan ehdotus on selkeä, TEKOÄLYN TUOTTAMA.
Joo ja lisäyksenä tietenkin, että kaikesta ei aina huomaa, jos ei lue pienellä präntättyä. Ei siis naulata ketään seinään, jos huomaamattaan jakaa jotain joka on koostettu tekoälyn avulla 
Voi lisätä jälkikäteenkin tuon tekstin.
Voi lisätä jälkikäteenkin tuon tekstin.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Mitä kauheinta Jumalan luomistyön pilkkaamista on tämän vedätyksen kanssa yhteistyössä oleminen.
Minulle annettiin sana iskunvaimentimet. Niin juuri. Kun meillä tietkin kärsivät maaperän luhistumisesta, siinä eivät kohta iskunvaimentimet auta. Jos aivotkin pehmenevät, silloin ollaan täysin hukassa. Mitä väliä, kysytään tekoälyltä, ei Jumalalta.
Minulle annettiin sana iskunvaimentimet. Niin juuri. Kun meillä tietkin kärsivät maaperän luhistumisesta, siinä eivät kohta iskunvaimentimet auta. Jos aivotkin pehmenevät, silloin ollaan täysin hukassa. Mitä väliä, kysytään tekoälyltä, ei Jumalalta.
Nimimerkki Tuija päätti poistua palstalla, tiedoksi kaikille niin ei tarvitse ihmetellä. Tuija on ollut eri nimimerkeillä aivan palstan alusta lähtien ja mun mielessä ainakin tavallaan palstan ”Emäntä”.
Tervetuloa siis takaisin, jos Herra siihen johdattaa.
Mutta jos joku muu nyt joskus tulevaisuudessa haluaa pois, niin ainahan voi pitää taukoa tai pyytää nimimerkkinsä sulkemista, ei siihen sen kummallisempaa tarvita.
Tervetuloa siis takaisin, jos Herra siihen johdattaa.
Mutta jos joku muu nyt joskus tulevaisuudessa haluaa pois, niin ainahan voi pitää taukoa tai pyytää nimimerkkinsä sulkemista, ei siihen sen kummallisempaa tarvita.