[suom. Ole varovainen kuinka elät elämäsi. Saatat olla jonkun toisen ainoa Raamattu]
Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen.
Kolossalaiskirje 3:12
.
.
.
[suom. Paholainen ei voi saada sinua tekemään syntiä. Sinun täytyy tehdä itse valinta tehdäksesi syntiä.
Jumala ei voi pakottaa sinua tottelemaan. Sinun täytyy päättää totella.]
Tarkoitan tätä: antakaa Hengen ohjata elämäänne, niin ette toteuta lihanne, oman itsekkään luontonne haluja.
Galatalaiskirje 5:16
.
.
.
[suom. Et voi kohdella ihmisiä kuin roskaa ja palvoa Jumalaa samaan aikaan]
Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan.
1. Johanneksen kirje 4:7
.
.
.
[suom. valitse ketä palvelet]
Eloon jäämiseni ei minulle kuitenkaan merkitse mitään sen rinnalla, että pääsen matkani päähän ja saatan loppuun Herralta Jeesukselta saamani palvelutehtävän: julistaa evankeliumia Jumalan armosta.
Apostolien teot 20:24
Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima ja se tuo pelastuksen kaikille, jotka sen uskovat, ensin juutalaisille, sitten myös kreikkalaisille.
Roomalaiskirje 1:16
.
.
.
Päivän meemi:
Ihmiset sanovat, ettei Jeesus ja Jumala ole todellinen, pilkkaavat kirkkoa ja Raamattua ja menevät sitten poimimaan värikkäitä kiviä sanoen "tämä kristalli parantaa"